Pitkääääästää aikaa olen mukana jengissä!
Valtavan paljon onnea jo synnyttäneille!:flower:
En osaa kuvitellakaan sitä onnen ja autuuden määrää, jonka se ihana vauva saa tuntemaan - yritän kuvitella kyllä
Olen pitänyt hiljaiseloa täällä varmaan toista kuukautta. Tuli jonkinlainen tarve irtaantua nettiriippuvuudesta B). Hyvin on silti mennyt, mitä nyt supistuksia tulee ja yks yö oli tuskainen Elmerin painaessa kylkiluihin, mutta onneksi se meni ohitse. Supistuksista osa on kipeitä mut pääosin en meinaa huomata niitä. Sit lisäks enää ei oikein jaksa tehdä kunnolla lenkkejä koiran kanssa, tai lähinnä arveluttaa se, että jos se alkaa vetämään, et jaksanko pitää kunnolla kiinni.. No, kultani on ottanut asiakseen ulkoiluttaa poitsua kaikilla lenkeillä.
Muutenkin mies on ollut aivan ihana. Komentelee tosin paljon, etten sais tehdä yhtään mitään.. mut hullukshan täällä tulee jos ei saa ahertaa! Eilen olin shoppailemassa nelisen tuntia ja sen huomasin olevan kyllä liikaa.. Olin aivan poikki koko illan.. Täytyis se muistaa ottaa vähän iisimmin.
May -86: Näin sinun kirjoituksiasi jossain välissä ja tuli mieleen meidän alkuaika tuolla kuumeilijoiden puolella. Aikasta ihanaa että olemme molemmat nyt jo näinkin pitkällä! Kohta jo synnytys edessä!
Mutta kirjailehan
Kassu kertomustasi. Odotan innolla miten Alma syntyi! Ja miten sinä jaksat nyt!!
Lauantaina onkin ne häät jossa olen kaasona. Ihanaa, että pääsen mukaan todistamaan sitä hetkeä. Koko raskausajan on ollut niin epävarmaa, et pääsenkö mukaan vai en.. mutta nyt näyttää vahvasti hyvältä. Toki eihän se vieläkään ole kiveen kirjoitettua, mutta.. Kaikki "työt" siellä häissä olen sälyttänyt muille.. taitaa olla rankka päivä ilman ylimääräistä työtäkin
Ihanaa elokuuta kaikille ja valtavasti tsemppiä synnytykseen!
t: Marisk ja Elmeri 37+5