Onnea myös minun puolestani vauvan saaneille. :flower: Niin ne vain pikkuhiljaa alkavat sieltä tulla.
Liivia:minulla kakkosemme raskaudessa lapsivettä nimenomaan tuli tihkumalla rv 35 lähtien.Se ei tosin ole vaarallista koska vettä tulee tuossa tapauksessa uutta koko ajan tilalle,mutta kun kyselit voiko sitä tulla niin ettei itse edes välttämättä huomaa,niin kyllä voi.Itse en tiennyt tihuttelani ollenkaan,sairaalassa vain ottivat näytteen kun kohdunsuun tilannetta tarkastettiin niin aikaisin alkaneiden suppareiden takia.
Kateuden poikanen kieltämättä iskee kun kuulee että ihmisillä on ylipäätänsä jotain merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Itsellä joinain satunnaisina öinä muutama supistus ja pahoinvointia samalla lailla,mutta ei oikeastaan mitään varteenotettavaa. Tosin eipä sekään tietysti hauskaa ole niinkuin itsellä silloin tuon pojan raskaudessa että viikkoja supistelee kunnolla ja luulee pääsevänsä jo tositoimiin vain huomatakseen että mitään ei ollutkaan vielä tulossa.
Täällä oli muutama muukin neljättä odottava kuin minä, tuntuuko teistä ihan siltä että tämä neljäs (tai useampi)tulee menemään siinä missä ne kolme edellistäkin?Itselle kun joskus iskee pieni pakokauhu esim noita aamuja ajatellessa..Yksi kouluun,yksi eskariin,yksi kerhoon,vauva..Vaikka helppoahan tämä kai minulla kuitenkin jo on kun nuo edelliset ovat noinkin isoja,mutta silti..