Onnäänii ihana kamalia nää säryt :heart: Aamulla kun mies oli vieny poikaa pph:lle, oli siltä mieheltä sitten lipsahtanu tää vauvauutinen :snotty: Olin vähän pahoillani, kun ei edes omat vanhemmat tiedä niin lipsauttaa hoitotädille :kieh: Mutta toisaalta se on hellyttävää, kun se on taas niin täpinöissään :heart:
Ajateltiin että jos joululahjaksi kerrottas vanhemmille.. :saint: :xmas: Toisaalta haluisin kyllä kertoa vasta neuvolan jälkeen. Mutta se on vasta 7.1. Ellei nyt ukko mesoo tätä juttua sitä ennen kaikille :headwall:
Onneks on perjantai! =) Ooteko muut muuten kotona vai töissä ja minkä ikäsiä lapsosia? Minä oon töissä(äikkäriä odotellessa ) ja poika on2v8kk :heart:
Jatkan töitä vielä vähän aikaa :saint:
Ajateltiin että jos joululahjaksi kerrottas vanhemmille.. :saint: :xmas: Toisaalta haluisin kyllä kertoa vasta neuvolan jälkeen. Mutta se on vasta 7.1. Ellei nyt ukko mesoo tätä juttua sitä ennen kaikille :headwall:
Onneks on perjantai! =) Ooteko muut muuten kotona vai töissä ja minkä ikäsiä lapsosia? Minä oon töissä(äikkäriä odotellessa ) ja poika on2v8kk :heart:
Jatkan töitä vielä vähän aikaa :saint: