...MahtaWaa! hirmu paljon Plussanneita!!
Onnea ja Paljon Tarrasukkia pienille!! :heart: :heart: eihän sitä tiedä vaikka kaikki ootettais kaksosia...
:heart: :heart:
oma napaa: mulla välillä tuntuu niitä revähdys/liitoskipuja...
huonoa oloa en ole vielä saanut (mutta kerkeehän se vielä tulla, tytön ootusaikana oksensin yötäpäivää vkolta 4 vkolle 16, ja pojasta vkolta 5-33 joka aamu klo 08-12. :snotty: )
että odotettavissa on myös tässä raskaudessa...hih!
Hormoonien hyrräämistä kyllä on...eli pillatelen itkuun ihan pienistäkin asioista..en oikein saa piettyä kontrollissa itteäni...
Ja kun ei aiota kertoo ees isovanhemmille ennen vkoa 12 (joka on vasta 25.tammikuuta ) niin saa nähä miten voidaan pitää salassa jahka alan oksentelemaan...
Väsymystä hieman havaittavissa...päikkärit on saatava (onneksi lapset nukkuu kaikki päiväunet joten voi itsekin torkahtaa <olen siis perhepäivähoitaja> )
palelee välillä..sitäkään ei vielä paljon..onneksi...kerkeehän sitäkin kyllä..välillä tulee vilukohtauksia, jotka menevät ohi pian.
pissillä saa kyllä juosta tiheesti..
makea ei maistu (josta olen kovin ihmeissäni koska olen aina ollut TOSI perso makealle) äitikin ihmetteli tänään että mikä on kun ei suklaa maita...
ihan hyvä vaan..eipä tuu niin paljon ylimääräisiä kiloja alussa
onkohan vielä jottain ku ei muistu nyt mieleen...
no kerkeehän sitä myöhemminkin...
Talvisin terkuin Arska ja säde 4+2