Mulla ei kummempia raskausoireita vielä ole, nyt viikot 4+4. Kauheesti vain paleltaa koko ajan :'( Noh, ehkä sitten lämpenee, kun masuasukki hieman kasvaa
Viime raskaudessa mä hikosin yötä päivää ja mies taas paleli, kun patterit piti olla niin pienellä
Muuten, sotkeeko tuo ensi vuoden karkausvuosi jotenkin laskettua aikaa?? Ajattelin vain, kun mulla olis laskurien mukaan la 08.08.08 ja neuvolatädin mukaan se on edellisenä päivänä, kun on karkausvuosi
Että ota taas siitäkin selvää!!
Rouva Pikkumyy: Itse en enää kauheesti pidä tavallisia farkkuja, kun ne kiristää mahasta. Jännä, että jo tässä vaiheessa muka housut kiristää
Kai toi mahaturvotus tekee oman osansa.... Mä oon nyt käyttänyt ihan vain verkkareita ja muita kivoja collegehousujen tyylisiä housuja. Kyllä varmaan viimeistään ensi vuoden alussa saan kaivaa kellarista vanhat äitiysvaatteet jo esille
Ja tietenkin uusia mammavaatteita on tulossa postissa, kun kerkeää.
Toivon kauheesti, että ensi kesästä ei tulisi aivan älyttömän kuuma. Me kaikki ollaan sillon ISON vatsan kanssa ja hiki virtaa jo ilman 30 asteen kuumuuttakin
Mulla on kolmessa edellisessä raskaudessa ollut aivan jättimaha, varmaan tulee nytkin, hui!! Oon kokoa 38 ja ostin edellisessä raskaudessa äitiyshousut kokoa 40 vai 42 ja ei ne siltikään mahtunut mahasta :'( Täytyy sitten olla alasti jos ei vaatteet rupee sopimaan
aurinkoenergiaa:Ymmärsin minä ainakin tuosta sun selostuksestasi!! Mulla ei oo enää nippailut yhtään mahasta. Ehkä jotain PIENTÄ tuntuu välillä sillon, kun nousen äkkiä tuolilta yms. Muuten olo on vallan mainio :heart: