fysioterapeutin vinkeistä kiitos,piritta88 meillä muutenkin pidetty iltaisin lattialla,kun masua vaivaa eniten.laitetaan hänet lattialle ilman vaippaa ilmakylpyilemään harson tai kroonikkovaipan päälle.siinä sit masullaan tänään aika kauan jo nokitteli ja jumppaili.mun serkku oli kyläilemässä meillä ni oli jänskää ku vauva haki mun katsetta vähän väliä ku oli vieraan sylissä...silti oli taas niin edukseen:naureskeli suu auki ja seuraili katseellaan.tänään on ollu syömisvälit välillä jopa tunnin luokkaa...oltiin prismassa ostoksilla ja vauveli matkusti eka kertaa bussilla.hyvin meni matka nukkuessa ku ei ollu pitkä reissu.mut siellä ostarillakin piti syödä sit yhellä penkillä,jonka ohi kulki aika paljon ihmisiä,mut niin kiireisiä et ei juuri kiinnitetty kenenkään huomioita enempää...nippa nappa hotkin ruokani siinä lounaspaikassa,ku tosiaan piti poika syöttää.täällä joku sanoikin et vaunuissa kyl nukutaan hyvin ku liikettä piisaa,mut jos liike toppaa,alkaa vääntäminen ja kääntäminen.me usein heijataan vaunuja samalla jos istutaan välillä jossain penkillä yms.
kateellisena olen lueskellut teidän toisten makuukamarijuttuja...saa kattoo kuinka kauan täällä menee et ne tikit ja toi alakerta parantuu...kimalle puhui jotain kauhujuttuja jostain 7-leivän uunista!sadepäivän ilo tais pelätä jotain semmosta kans.mä en oo ees omaani uskaltanu sormella koittaa,peilillä katoin heti kotiuduttuani.eiks noihin pysty jumpalla jotenkin vaikuttamaan?ainakin niitä kaikenmoisia kuulia ym. myydään paljon...
eiks sun kimalle kantsis mennä vaiks yksiyiselle näyttämään itteäs,saisit varmaan lähetteen toimenpiteeseen sitä kauttakin!Mä ainakin menisin...ei toi oo kivaa,eikä kyl minusta mitenkään pinnallinen juttu.
joku sanoi täällä lakusta ja salmiakista et tulis ilmavaivoja vauvoille.huh huh ku mä oon molempien suurkuluttaja!onks noin et niitä tosiaan pitäis välttää?suklaan oon jo dumpannu pois syömisistäni.mitä enää jää?no ei mitään hyvää mulle...
t:maria s ja lauri-vauva 5 vkoa 1 pvä
kateellisena olen lueskellut teidän toisten makuukamarijuttuja...saa kattoo kuinka kauan täällä menee et ne tikit ja toi alakerta parantuu...kimalle puhui jotain kauhujuttuja jostain 7-leivän uunista!sadepäivän ilo tais pelätä jotain semmosta kans.mä en oo ees omaani uskaltanu sormella koittaa,peilillä katoin heti kotiuduttuani.eiks noihin pysty jumpalla jotenkin vaikuttamaan?ainakin niitä kaikenmoisia kuulia ym. myydään paljon...
eiks sun kimalle kantsis mennä vaiks yksiyiselle näyttämään itteäs,saisit varmaan lähetteen toimenpiteeseen sitä kauttakin!Mä ainakin menisin...ei toi oo kivaa,eikä kyl minusta mitenkään pinnallinen juttu.
joku sanoi täällä lakusta ja salmiakista et tulis ilmavaivoja vauvoille.huh huh ku mä oon molempien suurkuluttaja!onks noin et niitä tosiaan pitäis välttää?suklaan oon jo dumpannu pois syömisistäni.mitä enää jää?no ei mitään hyvää mulle...
t:maria s ja lauri-vauva 5 vkoa 1 pvä