Nimistä: Meillä myös melko harvinaiset nimet. Etunimi annettu kaikkiaan yhteensä noin 1400. On kuitenkin vanha nimi, jo ennen 1900 -lukua käytössä ollut.
Toista nimeä on annettu kaikkiaan 429 kertaa, ja se on myös suht vanha nimi, ekan kerran annettu 1920-39. Kolmas nimikin on harvinainen, annettu kaikkiaan hiukan alle 1100 kertaa. Oon ihan supertyytyväinen nimeen, sillä se kuulostaa yleisemmältä kuin on. Ja tuo tyttö on ihan nimensä näköinen.
Vaihdoin Jekovitit Dee-tippoihin ja toistaiseksi ainakin tuntuu paremmalta. Niitä täytyy antaa 20 tippaa (=1ml). Ostin millin ruiskun ja tuttaan suoraan suuhun tipat. Ja tyttö tykkää.
ne Dee-tipat on paremman makuisiakin kuin Jekovitit. Ja ne säilytetään myös huoneenlämmössä.
Vaihdoin myös auton. meillä oli pieni auto aiemmin, joka ajoi asiansa, mutta ei sinne mahtunut paljon muuta takakontiin kuin vaunut. Ostin Mazdan tila-auton (vähän ajettu, vm. -04) ja nyt mahtuu tavaraa ilman että asettelu on tetristä.
Mies on kaverin tupareissa ja tyttö hytkyy onnellisen oloisena sitterissä. On ollut tänään aivan ihanan hymyilevällä tuulella. :heart:
Imetyksestä sekä tutista: Olen ajatellut imettää useita kuukausia ja varmaan täysimetän sinne 6 kk asti, jos vaan maitoa riittää -tää on vaan niin helppo tapa, kun aina on ruoka mukana. Mulla ainakin toistaiseksi tullut maitoa tosi hyvin ja välillä ihan suihkuamalla. Lisämaitoa ei ole tarvinnut antaa edes sairaalassa. Tutin kyllä olen antanut heti sairaalassa. Meillä perhevalmennuksessa sanottiin, että lapsella imemisen tarve on suurempi kuin nälkä. Ja mä en kyllä halua olla huvituttina edes mun lapselle. Tutin käyttö ei ole vaikuttanut negatiivisesti imetykseen, ainakaan meillä. Ja musta tutti tuo myös lohtua. :hug: mutta tästä tuttiasiasta kait ollaan sataa mieltä.
Juhlimisesta: en ole sen kummemmin miettinyt, että milloin lähtisin. Nyt ei tee yhtään mieli ainakaan baariin. Niissä olen ehtinyt laukata ihan riittävästi (ikää sen verran enemmän, huimat 31!!
). Punaviiniä ikävöin, mutta lasillistakaan en ole vielä ottanut. Ei vaan ole tullut hyvää tilannetta ja kun tämä rakkaus syö 2 tunnin välein, niin en ole viitsinyt ottaa. Vaikka vois kait sitä lasillisen ottaa heti imetyksen jälkeen.
odotan kuitenkin jotain hyvää hetkeä, jonka kruunaa loistava seura. Baariin varmaan eksyn vasta joskus ens vuonna.
muoks muoks, teinkin lisäyksiä tekstiin.