Heippa!
Onko meidän Minttu ainoa lähes kalju-vauveli, kun tuntuu et te jotka ootte kuvia laittaneet niin tosi monella vauvalla on paksu tukka
Mintulla on kyllä takana tukkaa, mut edessä se on semmosta lyhyttä ja vaaleaa haiventa ettei juuri kuvissa näy
Suloisia kuvia ootte kyllä laittaneet :heart:
Seksistä ja ehkäisystä Seksiä täällä harrastetaan ehkä joskus ens vuoden puolella.. En mä tiiä.. Jotenkin pelottaa vaan koko touhu varsinkin kun tiedän että alapää on luultavasti kun 7-leivän uuni.. En tiedä pelkäänkö enemmän kipua vai sitä että jos se onkin ihan paskaa? Ehkäsystä mekin saatiin lista että mitä ois tarjolla.. Luultavasti otan taas pillerit.. Kierukka kuulostaa pelottavalta(ja kuulema sattuu sen laitto) vaikka se varmaan ois helpoin.. Ehkäsykapseli kiinnostais myös, mutta jotenkin epäilyttää luotettavuus.. No jälkitarkastaukseen onneksi vielä aikaa niin saa miettiä.. Mies haluais toisen heti perään, mutta mä haluan ensin katsoa miten ton yhden kanssa pärjätään.. Mä oon vähän toista mieltä siitä että lapset on hyvä tehdä pienellä ikäerolla että niistä on seuraa toisilleen(no joillakin se yhteiselo sujuukin mukavasti, mutta sitä kun ei voi etukäteen tietää)
Juodakkaan en oo vielä uskaltanut... Lähtee varmaan taju jo yhdestä sidukasta
Ristiäiset täällä 24.10..
Tietääkö joku että kun maistraattiinhan pitäis se nimi ilmoittaa 2kk mennessä, niin kun meillä on tuolloin ristiäisissä Mintulla ikää 2kk ja 1vk niin pitääkö meidän ilmoittaa se nimi etukäteen jo maistraattiin vai haittaako että menee viikolla yli?
Jaksamisia kaikille yö-kukkuja ja -syöjien äideille!
Nukkumisesta Meillä toi korvike tyrmää tytön niin hyvin että öisin nukkuu 3-5 tuntia yhteen putkeen.. Imettäisin kyllä jos pystyisin..
Tyttö edelleen huolii kyllä tissin, mutta eipä sieltä taida enää juuri mitään tulla.. Ja vaikka tytön suu onkin kasvanut eikä itse imetys satu niin paljoa, mutta sen jälkeen alkaa kova viiltävä kipu rinnassa joka saattaa kestää monta tuntiakin.. Kai se on vaan myönnettävä että mun tissejä ei oo suuniteltu imettämiseen.. Ois vaan ehkä helpompi hyväksyä se asia jos tietäisin mikä meni vikaan.. :ashamed: Mutta ihanahan tuo tyttö on ja yleensä niin hyvällä tuulellakin.. On myös ruennut viihtymään sitterissä/lattialla joten saa itsekkin syötyä ja tehtyä jotain kun tytön voi laskea hetkeksi pois sylistä..
Liinailijat muuten mitenkä teidän vauvat viihtyy liinassa? Kun meillä tuntuu ettei Minttu ihan kauheesti tosta tykkää(varsinkaan jos pysähdyn/istun).. oon miettinyt että ahdistaako sitä, kun on aika kova hikoilemaankin.. Monta kertaa alkaa huutamaan ja työntämään itseään pois päin minusta.. Mietin että viihtyisköhän tuo paremmin esim manducassa jossa ei ois ihan niin tiiviisti paketoituna...
Mutta eipä muuta tällä erää.. Meidän pihalle asennetaan näköjään liukumäkeä ja kaivuri jyrää tuolla aika kovaa ja tyttö tietysti nukkuu parvekkeella.. :headwall: