Minerva:
Mulla ei ole antaa sulle laskettua aikaa. .kun kone antaa mulle 22.8, mutta nyt kun kävin siellä ultrassa niin siellä joko ei kehity mitään.. tai sitten kehittyy jotain joka on 2 viikkoa myöhemmin hedelmöitynyt. Eli voi olla että mun laskettu aika menee aivan elokuun loppuun tai jopa syyskuun alkuun. Sen näkee sitten.
Mulla on nyt sitten viikon päästä uusi ultra, jossa näkee mikä on tilanne ja onko siellä vauva. Toivotaan parasta. Kirjoitti se kyllä se lääkäri tuohon lappuun, että kohdussa näkyy sikiöpussi joka vastaisi viikkoja 4+3.. eli nyt siitä on viikko. Vaikka oikeesti olis menossa jo viikko 7.
Ja jos kaikki hyvin, niin mun synnäri oli TYKS, ei Tays niinku olit tuonne vahingossa listannu
Raskaana matkustamisesta.. Muistakaa vain juoda paljon, kävellä ja venytellä paljon jalkoja ettei tule tulppaa ja ostakaa lentosukat.
Thaimaaseen on kauheen pitkä matka, mutta sekin menee raskaana hienosti. Kuitenkin sulle
Lenan haluaisin sanoa, että sulla voi olla aikamoinen matka sen sun 1,5 vuotiaan lapsen kanssa
Meillä on poika just nyt sen ikäinen ja ei puhettakaan että se jaksais olla paikoillaan niin pitkää matkaa.. puolen tunnin kauppareissukin on aivan maksimi. Tietty jos on yölento niin antaa hieman armoa. Me oltiin viimeksi Phuketissa kun poika oli 9 kk ja ei vielä kävellyt menomatkalla ja lento meni hienosti, mutta tulomatkalla käveli ja sitten ei oliskaan ollu paikallaan yhtään..
Tietty kaikki lapset on erinlaisia. Meillä on nyt kyllä matkustus tauko, kun ei jaksais istua nyt paikoillaan niin kauan. Inhottavaa kylläkin.
Töissä kertomisesta; Mulla myös sama ongelma, en tiedä milloin. Perjantaina aloitin uuden työn ja eilen kirjoitin työsopimuksen pomojen kanssa.. en vaan kyllä uskalla hetkeen kertoa vaikka kyllähän tämä sit jo pian näkyy kun nyt jo niin turvoksissa.. Vaikka eihän sitä tiedä ennenkuin ultran jälkeen onko tuolla elämää.. joten ei ainakaan ennen sitä kannate mitään pukahtaa turhaan..
Hyvää loppiaista kaikille ja huomenna sitten taas paluu arkeen..
Moonlight