Onpas moni lähössä matkalle!! Itseasiassa mun mies juuri ehdotti että pitäskö vielä keväällä käydä vaikka pitkä viikonloppu Pariisissa tai jossain kahdestaan..Mut jotenki oon tosi arka lähtemään "tässä tilassa" mihinkään ulkomaille. Ehdotin et jos mentais vaik vaan Tukholmaan päiväks, oishan sekin jotain. Ja sielt löytys varmaan aika paljon osteltavaa..
Mammavaatteita Mun oli pakko käydä lauanataina ostamassa ekat mammahousut. Ostin sellaset perus mustat housut, olipas kiva olla töissä kun ei ahdistanut yhtään vaikka maha alko iltapäivällä turpoomaan..
Tikru&muut syöpöt Täällä ilmottautuu yks herkkusuu. Mulla on vähän huono omatunto syömisestä. Mulla on koko ajan nälkä, eikä se nälkä tosiaan lähe millään mandariinillä!Äskenkin tuli vedettyä puol pussia ranskiksia.. :ashamed: Mut ku ite haluaa tolla ruoalla siirtää pahaa oloa, mikä tulee heti jos on nälkä..En oo ees uskaltanut käydä vaaalla..
Vintage Laitan yksäriä tosta groupista, mä tulisin ainakin mielelläni..
Yahooseen en ainakaan vielä ehtinyt tutustua..
Aurora 8+5
Mammavaatteita Mun oli pakko käydä lauanataina ostamassa ekat mammahousut. Ostin sellaset perus mustat housut, olipas kiva olla töissä kun ei ahdistanut yhtään vaikka maha alko iltapäivällä turpoomaan..
Tikru&muut syöpöt Täällä ilmottautuu yks herkkusuu. Mulla on vähän huono omatunto syömisestä. Mulla on koko ajan nälkä, eikä se nälkä tosiaan lähe millään mandariinillä!Äskenkin tuli vedettyä puol pussia ranskiksia.. :ashamed: Mut ku ite haluaa tolla ruoalla siirtää pahaa oloa, mikä tulee heti jos on nälkä..En oo ees uskaltanut käydä vaaalla..
Vintage Laitan yksäriä tosta groupista, mä tulisin ainakin mielelläni..
Yahooseen en ainakaan vielä ehtinyt tutustua..
Aurora 8+5