Moikka kaikille pitkästä aikaa :wave:
Ihan sikana tullu kirjotuksia =) menis varmaan koko päivä jos lukisin kaikki....
Mä otan kyllä äippäpakkauksen, ku edellisestä vauvasta on jo 8 vuotta niin ei oo enää mitään tallella ihan nollasta saa alottaa kaiken hankinnan.
Nostan hattua kaikille joilla on ja on tulossa lapsille pienet ikäerot se on raskasta aikaa. Mulla oli itsellä aikoinaan 2 vaippaikästä yhtäaikaa ja olin tosi nuoriki ei oo kyl yhtään ikävä niitä aikoja, mut onneks kakruista on seuraa toisilleen sit ku vähän kasvavat. Meilläkin tytöt 8 ja 10 vuotta ovat ku paita ja pylly =)
Tämä pikkuinen jota nyt odotan jää kyl varmasti mun viimeseks, jos ei siellä nyt sit oo kaks
eihän sitä voi koskaan etukäteen ihan varmasti tietää.
Pitäs varata aika np-ultraan, mut mä unohdan aina soittaa sillonku on se puhelin aika ja sit nää pyhät sekottaa. Rinnat on kipeet ja mahaa turvottaa, muuten ihan ok olo.
Onko täällä muita jotka on sairastanu synnytysmasennuksen? Mä masennuin kakkosen syntymän jälkeen ja menin takas synnärille vauvan kans. Puoli vuotta oli mieli ihan musta ja sit se pikkuhiljaa helpotti. Tää masennus on ollu osasyynä siihen et on ollu näin pitkä tauko tässä lasten välissä. Ajattelin pitkään etten tee enää ikinä lapsia, mut nyt tuntuu et kyllä tästä selvitään, vaikka välillä vähän pelottaa josko masennus uusiutuu :/
Hudjuke 9+3