Tervetuloa uusille minunkin puolestani :wave:
Minullakin menee
kohtu kovaksi orgasmin aikana ja myöskin on vähän aikaa sen jälkeen. Eli siis supistelee. Mutta kivuttomasti.
Ja minä en voi
nukkua selällään tai ylipäänsä olla kauaa makuultaan selällään, vaan alkaa sillon supistaa jotenki, ku kohtu painaakin jo. Mut näitten muiteenkin raskausaikojen takia olen oppinut nukkumaan jommalla kummalla kyljellä ja alkuraskauden aikoina masullaan mut nythän ei voi ees masullaan nukkua, joten nukun jommalla kummalla kyljellä.
Ja jos muuten supistaa vaikkapa
orgasmin aikana ja sen jälkeen niin mulla auttaa heti kun käännyn takaisin kyljelleen, jos siis jo selälleen olin valmiiksi. Sillon supistaa eniten ja se siis tuntuukin että menee kovaksi.
Mun täytys edelleen päästä penkoo varastoo et löytäsin ne mun kahet mammahousut, no toiset on farkut. Tai sit miehen pitäs mennä, mähän varmaan hukkuisin sen tavaran paljouden alle jos itse sinne joutusin menee
Ja mies tietää paremmin missä mikäkin on, kun hän on sinne tavaraa vienytkin mitä oon käskeny.
Poikakin rupes tuossa 12.30 aikaan päikkäreille. Neidillä jäi tänään kerho välistä ku oli tuo silmätulehdus, eilen vielä silmät punotti ja rähmi mut nyt on rauhottunu. Ja sit nuhaa ja yskää on vähän.
Pojalla vielä nuhaa mut muuten on flunssa kohta jo tiessään, niinku mullaki, onneksi
Johan tuota on tammikuusta asti jo meillä kestäny, jatkuvaa röhinää...
Pitäs kohta ruveta ruuan laittoon. Mieskin tulee jo 15.30 töistä, kerrankin aikonaan
Ja sit illalla pääsee saunaan!! Vähän rentoutuu
Lähenpäs hommailee... Mukavaa päivää kaikille! =)
mertsu 16+4