Heissan!
Vauvahaaveita mulle vois laittaa tyttöolon!! Ekasta kysyttiin 4d:ssä kun olin niin varma pienestä pojasta, että olin jo ostellut kaikkea vaaleansinistä
Silloin se ultraaja sanoi, et jos on äidillä vahva tunne, niin se yleensä pitää paikkansa. Tarjonnantarkastuksessa varmistin vielä, niin sitä tätiä nauratti et kyllä tää on ihan selkee poika
Nyt ajateltiin, että kysytään vaan jos tuntuu varmasti jommalta kummalta. No pikku murullahan on pinkki hattu kaikissa unissakin (joita näen lähes joka yö) eli on se varmaan nytkin varmistettava :heart: Toisaalta haaveilen myös toisesta villistä pojasta tuolle ensimmäiselle kaveriksi, mutta ihan sama mitä sieltä tulee...yhtä rakas on sukupuolesta riippumatta!!
Tupakasta Lopetin ennen esikoista ihan huvin vuoksi ja sit tulinkin ylläriraskaaksi
Nyt polttelin kesällä aina silloin tällöin, mut en mitenkään vakituisesti. Vipon tupakan poltin samalla kun raskaustesti valmistui! Siihen se pössyttely sitten jäikin, onneks
Dopplerista Mulla on kanssa tuo angel sounds ja voi luoja miten ihana laite se on. Yks päivä kuuntelin kun muru nukkui ihan istukkansa vieressä. Välillä sykkeet vähän nopeutui ja välillä hakkasi ihan tasaisesti. Eikä hän juurikaan liikkunut, joten pystyin kuuntelemaan pitkään :heart: :heart: :heart: Esikoinen syntyi viikoilla 41+6 ja silloin viimoisilla viikoilla sain mielenrauhan ainoastaan sillä että pystyin lainastetareilla varmistamaan että kaikki on kunnossa. Lisäks loppuvaiheessa epäiltiin raskaushepatoosia ja olin niin shokissa etten varmaan olis selvinnyt ilman sitä tum tum tum tum ääntä
Tilasin muuten sen bola korun. Eilen tuli postissa ja se on aika ihq
Ajattelin ruveta käyttämään sitä jo nyt, vaikkei murulla ole edes korvia
Jospa se häntä nyt jo "suojelisi"!
Nyt en yhtään muista mistä muusta täällä on puhuttu. Taas on vähän omanapaista tämä teksti, mut kun mullahan on jo nyt aika paha raskausajan dementia
Mukavaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti!!
Ruuth ja Muru 13+2 :heart: