Huomenia!
Poltin just kieleni teehen..auts! Uusia tullut taas, tervetuloa!
Tyttö/poikaolosta, ei mitään hajua!
En yhtään osaa sanoa, välillä tekee mieli jäätelöä ja suklaata ja toisinaan taas kaikkea suolaista ja rasvaista... eli mieliteoista ei ainakaan osaa sanoa, et kumpi tuloillaan.
BMi mulla taitaa olla jossain 28-29 nurkilla, aamulla kävin vaa'alla ja paino on edellisestä neuvolakäynnistä noussut 600g. Tänään siis lääkärineuvola..
Matilda, on kyllä hyvä että sait sen lääkityksen, jännä että noita tommosia tulehduksia ja muitakin juttuja (eikös joku pneumokokki-bakteeri tai hepatiitti tai joku... aiheuta kans varsinkin synnytyksessä jotain pahaa vauvalle), eikä niistä sitten kuitenkaan puhuta pahemmin - tai tutkita rutiinisti. Tietysti jos kaikkea tutkittas niin labrassa sais varmaan juosta tuon tuosta.. mutta hyvä että löytyi syy ajoissa.
Mulla oma olotila on nyt ollut hyvä, iltaväsymyskin ehkä vihdoin alkaa väistymään - eilen valvoin yli kymmeneen
Hirveet ilmavaivat mulla kyllä on, ja ummetusta on liikkeellä. Muutoin vointi ok- vielä kun tämä iho tästä jotenkin paranisi, naama on kuin teinillä ikään...ja tänään tulee vielä vuosia täyteen 32, eli teiniksi ei voi itseään ährätä enää millään
Mulla on ystävänä lapseton ja kovin lapsirakas mimmi, joka ei koskaan tule saamaan lapsia. Ekasta kerroin ihan naamatusten ja ihan ok säilyi välit vaikka tietysti tiedän, että katkeruus on kyllä niiiin hänessä jo selkärangassakin, että pakko on kuitenkin varoa mitä tästä sanoo... No, nyt vieläkään ei siis tiedä kuin yksi työkaveri ja kosmetologi miehen lisäksi. Ja neuvolan
Ens viikon viikonloppuna lähimmille kai kerrotaan, tai mies kertoo. Ens viikolla ehkä kerron töissä, en tiedä, kun jotenkin on vain semmonen olo että v***uako se mun pomolle kuuluu.. heh. No, kohta tää huomataan jo niin kai se on vaan kerrottava sitten. Jännä, että esioista odottaessa meinas haljeta ja piti kertoa kaikille heti kun vaan uskalsi, mutta nyt sit olen ihan tuppisuuna ollut....
Sairaslomalle en minäkään mielellään jää, kun olen miesvaltaisella alalla töissä niin en varsinkaan raskauden takia haluaisi olla. Vaikka jos tilanne tulee eteen, niin jään kyllä jos neuvolasta näin käsketään. Viimeksi taisin jäädä reilu vko ennen äitiysloman alkua, kun vauva oli poikittain masussa ja käskettiin levätä. Toivon, että voisin töissä olla ainakin kesäkuun lopulle, kun sit heinäkuun puolessa välissä alkaa se äitiysloma. Kesälomaa en meinannu pitää, vaan säästän molemmat kesälomat sitten vanhempainkloman jälkeiseen aikaan.
Jaaha, palaverivalmistautumista ja sitten palaverin jälkeen syömään.. päivän kohokohta
runttis ja sytkylä 13+4