Miikulainen ja Raitis, meillä on kokemuksia noista sisarusvaunuista kun tytöillä on "vain" 1 v 9.5 kk ikäeroa, eli esikko oli liian pieni vielä kävelemään pitempiä matkoja pikkusiskon syntyessä. Meillä on sellaiset Teutonian vaunut. Olen ollut tosi tyytyväinen Teutoniaan, ja näissä vaunuissa oli se hyvä puoli, että ne oli kapeimmat mitä markkinoilta ilmeisesti löytyi, missä lapset istui vierekkäin. Mulle oli nimittäin tärkeää, että näin on, niin että vauva ei joudu makaamaan siellä alla. Kyllähän se varmaan sen ekan puoli vuotta siellä menee, mutta jossain vaiheessa sekin varmaan kuitenkin haluaa alkaa katsella maisemia... näissä vaunuissa oli se huono puoli, että molemmat lapset joutuivat istumaan samaan suuntaan. Mikä osottautui kuitenkin pitemmän päälle hyväksi puoleksi, esikko, joka oli tottunut istumaan menosuuntaan reilut puoli vuotta ennen vauvan syntymää ei pannut ollenkaan pahakseen katsella äitiä ja ennen kaikkea jutella mun kanssa. Se on siis kyllä sellainen suupaltti, ja puhui jo tosi paljon ennen 2 vuoden ikää, mutta luulen, että nää vaunut ei todellakaan ole haitanneet sen kielenkehitystä. Eteenpäin istuvan lapsen kanssa kun tulee ihan oikeasti juteltua paljon vähemmän.
Mä olen täällä hekotellut teidän koiranruokahimoille Itsellä mieliteot tulee ja menee. Aikaisempien raskauksien alussa teki tosi paljon hedelmiä mieli, koskaan ei ole tehnyt makeaa mieli (vaikka kyllä se hyvinkin alas menee kun sitä nytkin syö, vajaat 2 kg tuli joulun ja uudenvuoden aikana painoa lisää kun aamulla kävin vaa'assa :kieh: ). Tällaista pahoinvointia ei mulla ole ennen ollut, mutta enpä ole toisaalta kuitenkaan laattaamaankaan joutunut. Ja tää lihan himo on kyllä kanssa uutta. Silti on vaikea sanoa onko tyttö- vai poikaolo, mutta kun noita tyttöjä on jo kaksi kappaletta siunaantunut niin oletan että tyttö täältä tälläkin kertaa tulee.
Painon kanssa tulee kyllä ongelmia. Edellisten raskauksien +24 ja +26 kg:n jälkeen lupasin, ettei sitä tällä kertaa tule kuin max 12 kg. Joista siis 2 kg on jo tullut... tsemppiä vaan mulle
Mä olen täällä hekotellut teidän koiranruokahimoille Itsellä mieliteot tulee ja menee. Aikaisempien raskauksien alussa teki tosi paljon hedelmiä mieli, koskaan ei ole tehnyt makeaa mieli (vaikka kyllä se hyvinkin alas menee kun sitä nytkin syö, vajaat 2 kg tuli joulun ja uudenvuoden aikana painoa lisää kun aamulla kävin vaa'assa :kieh: ). Tällaista pahoinvointia ei mulla ole ennen ollut, mutta enpä ole toisaalta kuitenkaan laattaamaankaan joutunut. Ja tää lihan himo on kyllä kanssa uutta. Silti on vaikea sanoa onko tyttö- vai poikaolo, mutta kun noita tyttöjä on jo kaksi kappaletta siunaantunut niin oletan että tyttö täältä tälläkin kertaa tulee.
Painon kanssa tulee kyllä ongelmia. Edellisten raskauksien +24 ja +26 kg:n jälkeen lupasin, ettei sitä tällä kertaa tule kuin max 12 kg. Joista siis 2 kg on jo tullut... tsemppiä vaan mulle