** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

hemari sama juttu tääl, ei siis teini iässäkää ollu ko muutama hassu näppylä,mut nyt...huoh...täytyy varmaan ettii tommosta rasvaa ja kokeilla...

kotidoppleri meillä siis on ja oli viime raskaudessa kyllä korvaamaton siihen saakka ko alko liikkeet tuntumaan kunnolla :)

mie huomannu et mulle on tullu pömppis navan kohdille :D sama ko viime raskaudessa...kohtu kun on alempana niin se nostaa noita läskejä tohon navan kohdalle enemmän...kunnon pömppis :D enpä usko että on pelkoo et kukaa huomaa ihan piakkoin mitään ko on ennestäänki tota mahaa niin paljon :D viimeks tais alkaa näkyy joskus rv 15 kohdilla...muutti maha siis muotoaan :)
 
Viimeksi muokattu:
|O
Voi tätä väsymystä... Kävin aikaisen aamuvuoron jälkeen kaverin luona, missä sitten venähtikin reissu aika pitkäksi, kun hänkin odottaa niin ei oo päässy päikkäreitä nukkumaan ja nyt on ihan törky väsyny olo. On varmaan pakko ottaa unet, huomenna meen vasta iltavuoroon niin ei oo sitten niin tarkkaa monelta yöunille käyn, jos nyt nää "päikkärit" niitä siirtäis...

Tyttö/poikaolosta en oo uskaltanu vielä toivoa oikein kumpaakaan. Odottelen ensi viikon ultraa niin sitten uskallan ehkä jopa vähän konkreettisesti jotain suunnitella ja toivoakin. :)

Heinäneito 5+6
 
Moikka! :)

Yks odottaja ilmottautuis mukaan.. :whistle:

Meillä siis esikko syntyny joulukuussa -08, pikku touhutäti.. :kieh:

Alkuraskauden ultra on ens viikon keskiviikkona, sitä ootellessa!! Tytön kanssa kävin jo viikolla 6+5, ja hienosti näky sydämen pamppailut, nyt ois sitte sillon viikkoja luultavasti 7+3, mut sen näkee sitte.. kierto on vähä heitelly jokusella päivällä suuntaa tai toisee.

Ihana sama heikotus/kuvotus on kuvioissa niinku ekanki kanssa.. Ainoo oire mikä täs vaihees poikkee ekasta, on se et tissit ei ole alkuunkaa niin tajuttoman arat ku sillon.. luoja sitä kipua! Nyt on vaan pikkasen arat.. :)

Mitäköhän muuta.. ainii vatsavaivoista piti jollekki sanoa, että täällä kans ekasta haamusesta lähtien vatsa on ollu enemmän tai vähemmän joka päivä kipeä ja sekasin.. ilmavaivoja on ihan hirveesti ja turvotusta varsinki iltapäivällä/iltasin, ja välillä hirveitä suolistokramppeja! :( Ei ollu totakaa ekan kanssa.. tai itseasias oli, mut sitä kesti ihan vaa alle viikon..

pikku ja beibinen 6+2 :heart:
 
No nyt sitte fiksuna katoin jälkeenpäin tota ekaa sivua.. :LOL: Eli oon 23v. toinen lapsi siis tulossa, laskettu aika ei viel ihan varmaa, mut nettilaskurin mukaa täl hetkel ois 29.8 (luulen kyl et muuttuu ehkä) ja synnärinä Porvoon sairaala :)
 
Mulla on POIKA OLO. Ihan samat oireet kun poikia odottaessa. Tyttöä kun odotin niin ei ollu yhtään pahaa oloa ja söin kun hevonen :D Nyt on jumalaton paha olo :x ja paino tippunut 3 kiloa. Suolasta ruokaa ja hedelmiä tekee mieli kun taas tyttöä odottaessa söin makeeta. Mieskin on sitä mieltä, että poika tulee. Saa nähdä sit elokuussa, jos kaikki menee hyvin :)

Kävin neuvolassa ja LASKETTUAIKA MUUTTUI 16.8.

Näinköhän onnistui nuo miun tekstien värin vaihto.. oon ihan avuton tietokoneen kanssa :headwall:

MiukuMauku80 ja mato 8+0!
 
Mimii10 Ihanaa!! Tuli ihan tippa silmäkulmaan kuin luin! :heart: * Joo mulla vähän hormoonit jyllää *

Uusille tervetuloa! :flower:

Kiinalainen raskauskalenteri povaa tänne tyttöä, esikoista povas pojaksi, mutta tyttö tuli silti.

Naama kukkii täällä ainakin, mulla oli teini-iässä tosi vähän mitään näppyjä, nyt sitten esikoisen odotuksen jälkeen naamaan alko ilmestyy näppyjä vähän väliä, ja sama jatkuu.. Ei onneks mitään suuria, mutta silti mua häiritseviä. Mulla on toiminu Body Shopin Tea Tree kasvojenpesutökötti, helpottanut huomattavasti.

Miikulainen, Tirppa-neiti kohta 8kk & Tirlittantoukka rv 7+6/9+0 :heart:
 
innoM Saan varmasti itteni rauhoteltua sen verran,että maltan viikon odotella sitä lääkäriä,kun täällä on noi ultrat,että voivat kattoo sisäkautta,mutta tuo mun neuvolatätskä ei sitä osaa oikein käyttää.. ja np-ultrakin on niin pian,ettei mun kannata varata enää yksityiselle aikaa.. Katon miten käy. Jos käy hyvin,niin hypin tietysti onnesta kattoon,mutta jos huonosti,niin sit ei auta muuta kuin yrittää uudestaan.(ehkä toki pienen tauon jälkeen,kun tämänkin saamisessa meni kaksi vuotta,se voi osin tuoda enemmän sitä pelkoa,kun ei tää odottamisen odottaminenkaa mitää herkkua ollu)
Eipä tää tästä oikein muuksikaan muutu.. Ja keksin itelleni mahollisimman paljon kivaa tekemistä,niin en edes muista ja ollaankin jo ensviikon torstaissa :D (toki sitä tossa aiemmin murehin,niinko kirjotinkin,mutta töissä ollessa tuli vain sellanen tunne,että tää nyt on tilanne ja mä en oikein siihen mitenkään voi vaikuttaa,että nautin vain nyt,minkä voin)

hemari Samaa se minäki mietin.. Siis tuosta,että jos sieltä löytyykin kuollut sikiö,(vai alkioko se vielä on) niin sitten se on ollut parempi niin.. Vaikka varmasti koville ottaa,mutta en ainakaa usko,että terve lapsi niin vain menehtyisi.. Täytyyhän siinä olla jotain vakavaa.. Mutta juu,itekin nyt sain itteeni tsempattua,ja uskon,että kaikki menee hyvin. Otan sit ne pettymykset vastaan JOS ne eteen tulee.. Turhaan kait sitä murehtii,kun sit joutuu uudellee murehtimaan.. Uskon,että sullakin on siellä kaikki hyvin. :) Sitä toivon kyllä ihan kaikille :)

Ja mulla ei ainakaa katottu verestä sitä raskaushormoonia (tai ainakaa ne ei sanonu) ne vain pisti sen ouluun ja siitä tutkitaan ne tavalliset mitkä kuulu.. Toki muualla voi olla eri käytäntö.. :)
 
Huh, hirveesti on ruvennu huimaamaan, sama oli kun odotin esikoista, sillon pyörtyilinki monta kertaa.. ja hiukset rasvottuu tosi nopeesti :/

Vielä ei ole tyttö- eikä poikaoloa, toivon kyllä tyttöä:)

Huomenna sitten aamusta ensimmäinen nevolassa käynti :)

miu-89 8+1
 
miu-89 johtuko sulla tuo pyörtyily verenpaineen laskusta?
Mulla oli huimaamista rv 15-17 paikkeilla esikoista odottaessa, verenpaineet laski tosi tosi alhaiseksi ja yhdellä kertaa pyörtyminen oli tosi lähellä. Mulla on kyllä normaalistikkin kovin alhainen verenpaine, joten välillä huimaa ihan vaan noustessaan sängystä ylöskin. Loppuraskauden söinkin sitten lakritsia, salmiakkia, ja normaalisti suolaa ruuassa (en yleensä käytä suolaa ruokaa tehdessäni). Paineet pysykin sitten loppuvaiheen siellä 100-110/60 paikkeilla eikä huimaamista ollut enää.
 
Iltoja.

Olipa ihania uutisia täällä, onnea kaikille mukavista ultrauutisista!!! :heart:
mä olen sellanen hermoilijatyyppi, että vaikka on kaksi kertaa jo ultrattu sen vuodon ja sitten silloin kun kuivuin ja sairaalan jouduin, niin ultrasivat, niin silti vaan mietin että onko kaikki kunnossa.. siksi en sitä doppleriakaan voi hommata..

Äitiyspakkausta tuskin otan, molemmille neideille otin, mutta toisaalta vähän tuli niitä käytettyä, taidan ostaa sillä rahalla sitten kirppareilta vaatetta.. minä kun käytän noita kirppareita muutenkin paljon.. täytyykin alkaa jossain vaiheessa katselemaan mitä kirppareita täältä päin löytyy.

Tänään sain vihdoin neuvolasta hoitajan kiinni ja sain ajan ensi maanantaille. :) huono olo on taas vaivannut tämän päivän, meninkin eilen hehkuttamaan hyvää oloani :D

no asioilla pystyin kuitenkin käymään (laminaatteja hakemassa) ja uimassakin oltiin tyttöjen kanssa hetki. Meillä kun ei ole täällä talossa vielä suihkua, niin on pakko käydä tuossa uimahallissa, tai siis se on tuollainen koulun yhteydessä oleva allas ja sauna, ihan kiva että on sellanen mahis kuitenkin.

Kannettiin tossa tavaroita alakerrasta ylös ja sen jälkeen alkoi hirvee vatsakipu.. sattuu tuonne ihan alavatsaan, vähän niinkuin liitoskipuja, en vaan yhtään muista että voiko niitä olla näin aikaisin, vai mitä kipua se on.. käveleminen sattuu.. no toivottavasti ei ole mitään vaarallista..

Sain koulun rehtorinkin kiinni tuossa ja tytön tulevassa koulussa on kuulemma 36 oppilasta ja siinä on eskarit jo mukana :) pieni koulu siis.. ekaluokalla on alle 10 oppilasta ja vain yksi tyttö, joten luulis että ystävystyvät meidän neidin kanssa sitten.. vähän kun hermoilin, että kuinka nopeasti tyttö saa kavereita täältä.

Ai niin, siitä tyttö/poikaolosta.. mulla ja miehellä on jotenkin poikaolo. Meillä siis ennestään kummallakin tyttöjä, joten mies varmaan toivookin poikaa.. mä en toivo sen enempää kumpaakaan, mutta raskaus on ollut kyllä erilainen tällä kertaa.. meinataan kysyä kyllä jos sen jossain ultrassa sitten näkee :)

Elzu 9+4
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille, ihanaa :heart:

Täällä olikin muistaakseni jo aikaisemmin puhetta tosta matalasta verenpaineesta ja nytkin siitä on puhuttu.. Mullaki on ollu vähän huimaava olo ja kuten aikasemmin mainitsin, mulla on normaalistikin matala verenpaine, niin mittasin tässä yks päivä ja tulos oli huimat 88/55, eli ei ihme että huippaa.. :O Mut ei tää tosiaan uutta oo mulle, ei sillä...

Sain muuten lääkäriltä suosituksen erääseen närästyslääkkeeseen kun ei noi renniet ja gavisconet auta yhtään, niin nyt on EHKÄ närästys ollut vähäisempää, ainakin se kipu ylämahassa on tänään ollut laimeampaa kuin esimerkiksi eilen kun tuntu, että koko ylämaha räjähtää..
 
Onnittelut Miimii!! Mahtava uutinen. :heart:

Moni muukin on paljon kaikkea kommentoinut, mutta enpä enää muista mitä. Joku kyseli biisistä. Mulla soi päässä Olavi Uusivirta-potpuri. Olavin ääni on nyt sitä parasta ja sanoitukset mahtavan kaheleita. :)

Oltiin tänään ensimmäisessä neuvolassa, pakko sanoa että olipa pettymys. :( Onneksi muutetaan toiselle paikkakunnalle. Siellä oli neuvolan"täti" joka oli jotain 23 v. ja todella ylimalkainen eikä vaikuttanut juurikaan kiinnostuneelta. Tää tyttö oli selkeästi täällä Oulun seudulla vallitsevan lahkon jäsen missä lapsia syntyy joka perheeseen vähintäänki se 10-15 kappaletta. Syntymä ja raskaus ei varmaan ole hänelle kovinkaan merkittäviä tai ihmeellisiä asioita, kun lähipiiri ja tuttavat kulkee tämäntästä maha pystyssä ja naisen päätehtävä on synnyttää, alkaen 18-vuotiaasta yli nelikymppisiksi. Nuori ikäkin voi vaikuttaa. : / Olisin toivonut yksilöllisempää suhtautumista ja jotenkin semmoista rauhoittavampaa asennetta, olenhan itse tahattomasti lapseton ja ensimmäistä kertaa elämässäni raskaana. Paniikkia pukkaa jo muillakin, ja etenkin tällaisella taustalla... No, ultra varattiin ja lääkäriaika pitää varata sitten uudesta neuvolasta.

Mukavaa vajaata työviikkoa kaikille!

-Mandalay + nokka 8+6
 
Mandalay Tylsää jos jäi huono maku suuhun ekasta neuvolakäynnistä, mitäpä jos tämä tyttö oli vain sijaisena!? Tulie mieleen että tarkoitatko lahkolla lestadiolaisia? :D ( eivät ole kyllä oikeasti lahko ) no jokatapauksessa minä oon kans joskus miettinyt että mitähän sitten tapahtuu jos lestadiolaispiireissä on näitä lapsettomia vanhempia myös..


Mä en osaa yhtään pelätä mitään, nyt on muutenkin ihan erilainen fiilis mitä kesällä oli ! Vaikka en olekkaan käynyt alkuraskauden ultrassa niin on sellanen olo että kyllä tuola masussa jotain on ja kaikki on hyvin.. Ultrassahan se sit selviää joskus parin viikon päästä. Jos jotain tulee vastaan, niin sit tulee..

Mahankasvusta: Tuntuu et hieman ois jo maha lähtenyt kasvuun, varsinkin kun istuu huomaan sen, tai sit on tullut lisää ylimäärästä.. :D
 
Huh, onpas tänne taas tullut paljon tekstiä! :) Laiskasti tulee kirjoiteltua..

Raitikselle kiitos tän päiväisestä, olis tosi kivaa käydä ´potkimas renkaita´ :D Aivan huippua kun on ystävä raskaana samaan aikaan! Muutenkin ajatukset käy hyvin yhteen meillä :heart: Aina yhtä mukavaa treffata!!

Mulla vaihdettiin LA varhaisultrassa 9.8. Saa nähdä vaihtuuko sitten np-ultrassa. Kovin äkkiä eivät kyllä taida muuttaa sitä. Eli jos Miuski voisi vaihtaa tuon päivän 9.8 ja lisätä että täällä on poikaolo. Yksi tyttö on ennestään, jotenkin nyt on oireet erilaiset kuin esikoista odottaessa.
 
Viimeksi muokattu:
Miikulainen89 esikoista odottaessa mulla oli tosi alhainen hemoglobiini ja söinkin rautatabletteja, mutta pyörrytti silti. Olisko nyttenki sitten liian alhainen. Verenpaine oli kuitenkin muistaakseni hyvä sillon ja nyttenkin on ollut normaali kun töissä oon mittaillu.. (toki varmasti on töissä vähän korkeampi kuin normaalisti, kun työkseni mummoja pyörittelen :D)
 
miimii10 onnittelut ihanista ultra näkymistä :D Ja muillekkin onnea ihanista ultra kuulumisista!

Itselläni ei tänään ultra mennyt ihan putkeen. Sykettä ei näkynyt kone näytti, että viikkoja 6+1 eli aika aikaista syke olisi ollut nähdä. Mutta näkyihän toi miimiillä myös. Kohdussa näkyi ruskuaispussi ja ei sitten muuta. Ensi viikon keskiviikkona uusi ultra eli täälä piina jatkuu...

T:Leppis täysin kettuuntuneena!!!!
 
Moikka. Olen lueskellut viestejänne taustalla, mutta oma odotus on tuntunut niin epätodelliselta, että päätin odottaa ultraan ennen kirjoitteluun osallistumista. :) Mutta siis alkuraskauden ultra nyt takana, masussa yksi pieni oikeassa paikassa ja sydänkin sykki vimmatusti. Rv ultran mukaan tänään 7+1, elikä la 20.8?, synnytyssairaala KOS Perheeseen kuuluu minun ja miehen lisäksi kaksi poikaa, joten kolmatta odotan. Pojat on jo niin isoja, että raskausajan jutut on täysin unohtuneet ja olo on kuin ensikertalaisella. Tämän takia minusta oli tylsää, että sain neuvolaan ajan vasta tammikuun loppuun, jolloin jotakuinkin 10rv koossa. Terkka lähetti sentään kotiin valmiiksi täytettäväksi esitietolaput ja kaksi sivua kiellettyjä ruoka-aineita. Ymmärrän tiettyjen ruoka-aineiden välttämisen tärkeyden, mutta jotenkin tämä käytäntö tuntui hullulta..

Tässä raskaudessa olen voinut pahoin enemmän kuin aikaisemmissa poikia odottasssani, joten tällä hetkellä sanoisin, että tyttöolo. Tosin ikääkin on nyt enemmän, että ehkä senkin takia voi olla erilainen raskaus, en tiedä. Aikaisemmista poiketen ajattelin kyllä ultrassa kysyä sukupuolen, jos nähtävissä. Tiedättekö kerrotaanko tänä päivänä vauvan sukupuolta? Aiotteko kysyä vauvan sukupuolen jos kerrotaan?
 
Paljon onnea Miimiille, ihania uutisia! Toivotaan Leppikselle samanlaisia ensi viikolla :)

Majj kyseli vatsallaan nukkujia, mä kuulun kanssa porukkaan. Ei ole ollut ongelmia nukkua vatsallani vielä, vaika välillä makaan ihan kokonaan litteänä mahallani. No, joskus on tullut mieleen että tuntuuko tuossa jotain joka olisi tiellä, mutta omia läskejä ne on olleet. Aikaisemmissa raskauksissa muistaakseni tuolla puolenvälin paikkeilla sai alkaa nukkua enemmänkin kylkiasennossa kun alkoi sattua tuo mahalla makaaminen.

terveisin Siobhan ja Plutte 10+1
 
Miu-89 Oot ilmeisesti lähihoitaja? Täällä kans yks :wave: Mä kanssa esikoisen odotusaikaan pyörittelin mummoja, silti alhaset paineet. Töissä kans ahkerasti mittailin :D Mulla on hemppari ollu aina jtn 100, ja esikoisen syntymän jälkeen synnärillä oli 98. Nyt se olikin 123 neuvolassa.
 
Pari viikkoa lomaa ja ompas paljon tekstia syntynyt silla aikaa!

Omaa napaa ensin. Joululomalla yllattaen iski pahoinvointi, joten tasta kehkeytyi erittain terveellinen ja vaharuokainen loma.. (siita huolimatta paino nousi kilolla, epista!!). Esikoisen kanssa vointi oli tosi hyva lapi koko yhdeksan kuukautta joten en ollut edes ajatellut, etta nain voisi kayda talla kertaa. En tieda miten muilla, mutta vaihteleeko muilla pahoinvointi paivittain? Jonain paivina olen taysin toot ja tuskin paasen sangysta ylos, jonain paivina olen ihan ok. Muita oireita on jatkuva paleleminen (lampo on siina 37,1 paikkeilla), finnit naamassa (grr!), ja rasvoittuvat hiukset.

Kotidopplerista oli puhetta. Eei, meille ei sellaista tule. Ma olen aika pihi enka viitsi ostaa laitetta jolla on niin lyhyt hyoty, etenkin kun tama lapsukainen on meidan viimeinen. Jaksan kylla odottaa ultraan asti. :)

Joku edellisella sivulla kyseli yksityisesta ultrauksesta ja joku muu (huono muisti, pyydan anteeksi!) mainitsi Bruno Cacciatoren nimen Helsingin Femedassa. Ma kavin Brunolla v. 2008 np-ultrassa koska mun suomalainen katiloystava oli suositellut hanta alansa huippulaakarina. Voin lampimasti suositella, vaikka kavikin hassu 'moka'. Bruno kyseli, halusinko tietaa vauvan sukupuolen ja vastasin etta en halunnut, ja ihmettelin hiljaa, oliko moinen arvaus edes tarpeellinen nain aikaisin raskaudessa. Kotiin tultuani katselin lukuisia ultrakuvia. Huomasin, etta viimeinen ultrakuva olikin ultrakoneruudun printti, ja kohdassa 'Gender' luki 'Female'.. kuusi kuukautta myohemmin meille tuli tytto. Esittelin myos Brunon ultrakuvia englantilaisille laakareille ja he ihastelivat kuvien loistavaa laatua.

Ma olen myos vatsallanukkujia ja vaikka vatsa ei ole kasvanut niin huomaan kylla jo nyt 'kovan pallon' vatsalla makaessani. Toivon vaan, etta viela pystyn nukkumaan vatsallani pitkaan..

Ai niin ja lopuksi viela olosta. Esikoista odottaessa oli niin mainio olo eika juurikaan oireita, ja tama raskaus tuntuu erilaiselta, joten ehka enemman poikaolo. Esikoista odottaessa toivoin kovasti poikaa, mutta nyt ajattelen, etta kumpi vaan on hyva. Jos tulee tytto, niin se on ehka poikaa helpompi ja tytoilla on toisistaan seuraa, ja jos tulee poika niin sitten onpi yksi molempia.

Ma olen edelleen vahan miettelias koko raskaudesta enka osaa oikein 100%:sesti iloita. Olin jo vahan ajatellut, etta ehka parempi jos meille ei toista tule.. taman piti siis olla viimeinen yrityskierros. Nyt on sellainen itsekeskeinen olo ja vahan harmittaa, kun joutuu luopumaan harrastuksista ja kayttamaan suuria telttavaatteita ja muuttamaan kaikkia taman vuoden suunnitelmia. Myos oma jaksaminen mietityttaa. Pienen vauvan yoherailyt ja imettaminen on rankkaa, ja nyt on lisaksi esikoinen viihdytettavana. Mutta luulen ja toivon, etta mieli muuttuu, kun sinne np-ultraan paastaan..

Nyt nukkumaan - ai kun vasyttaa jo!

Bump78 ja edelleen nimeton 7+3 (LA 20.8.)
 
näin se historia toistaa itseään, esikoisen kanssa tuli oksentelua 24h/7 söin tai join tai en juonut/syönyt.. kävin aina tankkaamassa tiputuksessa parivuorokautta ja takasin kotiin kuivumaan.

nyt on kaksi päivää menty samalla käsikirjotuksella ja olo on todella huono.. kellon tarkaan pahoinvointi loppuu tunniksi ilta kuudelta ja alkaa klo seitsemän jälkeen.

keittiiöön ei voi mennä ollenkaan..
neiti pitäis aina aamulla laittaa tarhaan ja vaihtaa se kilon pissa vaippa:headwall:

miten olo voi olla näin kuvottava..

tänään neuvola, eilen sen femadan täti sanoi ettei kannata kertoa käynnistä mitään jolloin menen liian aikaisin (2viikkoa) np ultraan ja pyytävät sitten uudestaan, näin saan yhden lisäultran päälle:)

eli neuvolassa mennään viikolla 8+2 mutta oikeasti olen nyt 6+2 :D
suosittelen helsingin femadaa siellä tajotaan reilusti sitä edullisinta lääkäriä ja käynti on muutenkin (ei niin gynekologimainen) sain mukaani eilen meidän pienestä ihmeestä kolme ultrakuvaa <3

miimii10 ja pieniihme rv 6+2
 
Hei kaikille - pitkästä aikaa! :wave: On siis tullut kirjoitteluun nyt melkoinen tauko, kun olo on ollut sellainen, että kaikki energia on mennyt töissä ja kotona yleiseen jaksamiseen. Eli väsymys painaa ja kestokrapulainen olotila on todella kuluttava.

Mutta tänään kuitenkin raahauduin miehen kanssa ensimmäiselle neuvolakäynnille ja puolitoista tuntia siellä vierähtikin papereita täytellessä ja saadessa. Pissanäytteessä ei ollut mitään huomautettavaa, verenpainekin ok ja hemoglobiinikin 144 - eli väsymys ei ainakaan raudan puutteesta pitäisi johtua. Ainut mitä itse säikähdin oli paino eli sitä on tullut tässä alkuraskauden aikana jo reilut viisi (5!!!) kiloa lisää. :eek: Tosin turvotus on edelleen aikamoista eli jospa se painonnousu tuosta tasaantuu. Ja onhan tässä tullut mässäiltyä kaikenlaista niin jouluna kuin uutena vuotenakin... Ensi viikolle varattiin labraan aika pissa- ja verinäytteitä varten ja sitten pitäisi varailla itse aikaa äippäpolille np-ultraan noin viikolle 12+. Tästä se lähtee! :)

Hirmuisen paljon olette täällä kirjoitelleet ja äsken juttuja lukiessani nousi mieleen montakin kommentoitavaa asiaa, mutta niin ne vaan nyt on unohtuneet. Mutta onnea ihanista ultrakuulumisista ainakin miimii ja oliko joku muukin vielä! Noloa kun ei muista vieläkään teidän nimimerkkejä, mutta ehkä ne tässä kuukausien vieriessä tutuiksi tulevat.

Nyt pitäisi jälleen yrittää tehdä vähän töitäkin - onneksi tämän päivän jälkeen on neljän päivän vapaa! =)

Blanco + Öttiäinen 8+5 (tällä mennään kuulemma myös neuvolan mukaan)
 

Yhteistyössä