majj oho, anteeksi, multa meni jotenkin ohi tuo sun vastaus! Mutta joo, mä ajattelin toukokuussa pitää kesäloman ja siitä sitten hiljalleen jäädä pois. Kysyin tuota joltain ammattilaiselta minkä löysin netistä, että onko ne vaarallisia ne aineet, ja se vastasi ettei ainakaan vielä ole luokiteltu vaarallisiksi, tosin asiaa tutkitaan koko ajan. Kiva sit tälleen joutua ottaan riski kun ei ole varmaa tietoa
. Ehkä sun kroppa kertoi että kantsii nyt välttää permis- ym huuruja
. Olen muuten miettinyt, että miten sitä voi olla esim pesupaikalla mahan kanssa? Meillä pesupaikat on sellasia, että joutuu jo nyt kurkotteleen. Ja selkä varmasti on kovilla. Miten sulla oli ekan raskauden kanssa? Ja kuinka pitkälle teit töitä?
mahallaan nukkumisesta:ennen raskautta nukuin aina mahaltaan, mutta nyt se vaan on jäänyt ihan huomaamatta. Hetken pystyy olemaan, mutta alkaa painamaan ja pistämään alavatsaan ja tulee huono olo, mutta tämä tullut ihan lähipäivinä! Tissit tosin on olleet niin kipeät, että voipi olla että sen takia jäänyt jo aikaisemmin.
Mandalay Tosi kurjaa! Meillä oli kanssa joku opiskelija harjoittelija, joka oli itsekin raskaana, ja suhtautui myöskin tosi ylimalkaisesti kaikkeen mitä kysyin. Ei ole kivaa kuin ekaa kertaa raskaana ja kaikki uutta ja ihmeellistä niin on paljon kysyttävää. Mut onneksi se oma terkka tosi ihana!
mammy Sama täällä! Mahassa kun on ylimääräistä niin se näyttää jo nyt isolta, vaikka ei oikeasti kuuluisi olla. Ja asia ahdistaa... Ja vaatteet ahdistaa. Mulla ei kyl vielä se ole vauvamahn muotoinen, mutta en saa sitä sisäänkään vedettyä yhtään, eli pömpöttää kun mikäkin kaljamaha :headwall:. Yritän pitää löysiä vaatteita päällä että vähän edes peittyisi, mutta esim työvaatteet ei oo ollenkaan löysiä, ja viimeseks asiakkaiden haluisin tietävän!
Mulla
pahoinvointirannekkeet helpotti oloa!
(.)Täällä ehkä astettaa seesteisempää kaikin puolin, mutta viikon verran tässä olen ollut töistäkin poista, ja se selkeästi vaikuttaa mun oloihin! Niin ja mulla on
poikaolo!