Huomenta.
Täällä tänään 10 vkoa täynnä, jee.. tosin aamu alkoi oksentamisella, mitä ei ole tapahtunut melkein kahteen viikkoon, huoh... pahaaoloa on kyllä riittänyt senkin edestä. Jotenkin alkaa olla tosi väsynyt tähän olotilaan, jatkuvaan huonoon oloon ja makaamiseen..
vaikka pitäis olla iloinen tästä kaikesta että vauva on tulossa. Niinpä onkin huono omatunto kun valittaa : /
No, toivon että olo paranee tässä pikku hiljaa.. molemmista aiemmista raskauksista se oli siinä 12 vkon paikkeilla kun tuli ok olo.. tosin tällaista oloa ei ollut edes kummastakaan... mutta silti.
Ihana olisi päästä tapaamaan teitä, mutta täältä on Helsinkiin kuitenkin matkaa, niin en uskalla luvata että tulisin.. jos joku täällä Keski-Suomessa päin haluaa tavata niin mielelläni osallistun kyllä..
Suolakurkuista en ole koskaan välittänyt sen enempää, enkä siis nytkään.. mieliteot vaihtelee makeista suolaisiin..
Käytiin eilen kylässä ja siellä oli 5kk vauva, ai että hän oli ihana :heart: mieskin leperteli ja piti sylissä ja alkoi puhumaan että kyllä meidän pitää ruveta tekemään vauvoja paljon.. huh... ei kyllä ihan tässä vaiheessa ole mielessä, hyvä kun tästä selviää..
vitsihän se toki oli, mutta oli se hassua nähdä miestä noin lumoutuneena
Meidän piti mennä toukokuussa naimisiin, sillon kun kihloihin mentiin niin siitä puhuttiin.. nyt ollaan mietitty mennäänkö jo aiemmin. Me kun ollaan kumpikin oltu aiemmin naimisissa, niin ei mitään isoja häitä olla pitämässä. Voi olla että tossa hiihtoloman aikaan sitten käydään maistraatissa..
Mun lapset vaan kovin surkuttelivat että mulla on sitten sama sukunimi kuin miehellä ja hänen tyttärellä + uudella tulokkaalla, mutta heillä sitten eri.. :/ yritin selittää miksi näin on, mutta hankalaa se on 7v ja 5v selittää..
lasten isä ei ole ollut kovin kiinnostunut lapsiaan näkemään, muutaman kerran vuodessa ehkä, siksi heistä varmaan tuntuu tyhmältä olla saman niminen kun isä.. inhottavaa lasten puolesta.. mut minkäs teet..
Mieheni kyllä sanoi että voin pitää edelleen tämän sukunimen, en siis tyttönimeäni ole ottanut takaisin.. mutta mun mielestä se olisi hölmöä olla ex-miehensä niminen kun menee uusiin naimisiin...
No mutta tällasta täällä mietiskellään.. anteeksi kun on omaa napaa vaan taas...
Elzu 10+0