Tervetuloa uusille Meitähän on täällä jo aika liuta!
Miuski aika hyvä turvotus päällä
Mulla oli tommonen maha esikoisesta reippaasti yli puolivälin vasta
Täällä onkin monella varhaisultra ihan näinä päivinä, kivaa
Itse olin tänään nyt sitten ekalla nauvolakäynnillä. Meidän ihana neuvolatäti olis kyllä ultrannu, mutta ultralaite oli varattu, kun lääkäri oli talossa. Eli eipä saatu nähdä pikkuista vielä. Toivottavasti se nyt kuitenkin siellä masussa on. Ultra on sitten tammikuun alkupuolella jossain välissä. Musta on aika hassua, et
seuraava neuvolakäynti on vasta rv22! Molemmat ultrat ehtii siis olla ennen seuraavaa neuvolaa. Höh. Mielelläni kävisin useammin.
Mä en oo enää pystyny olemaan
kertomatta ihmisille tästä raskaudesta. En nyt ole erikseen lähteny psitämään viestiä, mut kun jonkun tutun näen, niin näkeehän se tuttukin et mun olo on kaamea, kun en pysty seisomaan suorassa. Tänään oltiin katsomassa yhtä asuntoa ja meni kyllä näyttö ihan ohi kun istuin kyyryssä lattialla vaan. Välittäjä oli kyllä ihana ja anto täydet sympatiapisteet
Esikoinen meillä painaa päälle 9kg ja kyllä muuten pystyn ihan hyvin kantamaan mut pahoinvointi estää. Ja nyt rupeaa kyllä selkä olemaan tosi kipeä kun tosiaan kaksinkerroin "mummoasennossa" kävelen koko ajan. Mietin eilen et pitäiskö hakea semmonen joulupukin kävelykeppi ni sais vähän tukea
Nyt niitä sais!
Tiitulle onnea hyvistä ultrakuulumisista
Ja
Saarakin oli jo sydämensykkeen nähny!
Ai niin
Saara, mä tänään kysyin tosta primperanista terkalta ja hän sanoi että täällä ei lääkärit sitä enää määrää, kun siitä ollaan monta mieltä. Mietin vaan kun mulla on tuolla lääkekaapissa primperania kun oon saanu matkapahoinvointiin joskus. En kyllä taida uskaltaa ottaa...
Mitähän vielä pitikään... ai niin, taidan käydä hakemassa apteekista sellaisen
pahoinvointirannekkeen. Nyt kaikki keinot kehiin vaan! Huomenna joudun olemaan tyttären kanssa taas kahdestaan monta monta tuntia ja pelottaa jo etukäteen miten selviän.
Jahas, nyt päivittelemään listaa
hemari 8+1 (neuvolassa laski et 8+2 mut mitäpä tuolla pikkuheitolla väliä)