Tervetuloa uudet ja onnea plussista sekä onnea IHANISTA ultrakuulumisista niissä käyneille!!
Tänne tulee tekstiä sellaista vauhtia, että pitää laittaa paperille ylös mihin kaikkeen haluaa kommentoida..
E: Toivottavasti ne sun kivut ei ole vielä löystymisestä. Voi olla aika karua siiten jo puolivälin jälkeen...
Mulla on ihan megalöysät lonkat ja joskus öisin joudun "nostamaan ne paikalleen" kun oon nukkunu miten sattuu. Viime raskaudessa en kyllä huomannu mitään muutosta niihin.
Tiitu: Mun molemmat raskaudet, sekä edellinen, että tämä on molemmat alkaneet "kaksosraskauksina". Laitoin tuon siksi lainausmerkkeihin kun vain toisesta on virallinen gemini-diagnoosi ja tämä nykyinenhän on voinut olla vaikka normaali + tuulimuna. Sitä me emme ehkä saa koskaan tietää.
Niin, tosin siis molemmissa on kaksi alkiota laitettukin. Nyt onneksi saatiin heti tietää, että toisen kehitys on pysähtynyt. Esikoisen aikaan kun luultiin muutamia viikkoja, että odotetaan yhä kaksosia ja se oli kova paikka kun sitten toisen kehitys olikin pysähtynyt.
Multa ei viime raskaudessa tullut mitään ulos vaan se toinen sikiöpussi näkyi vielä rakenneultrassakin toisen pussin päällä. Ihan kuin siellä olis ollut tyhjä ilmapallo. Nyt oletan, että tässä raskaudessa toinen sikiöpussi ei näy niin pitkälle, koska kehitys loppui jo ihan alkumetreillä. Kun ei nytkään vaan tulis mitään ulos.. Aina on vaarana, että se tuo toisenkin mukanaan.
Saara: Mä sain aikanaan Primperania imetyksen tukemiseen (nostattaa maitoa) ja se aiheuttaa mulle pahoinvointia ja tekee olon ihan epätodelliseksi. Heh, pahoinvointilääke aiheuttaa pahoinvointia!
Noista ultrista vielä.. Meillä oli siksi niin aikaisin ultra kun ne tekee varhaisultran lapsettomuusklinikalla. Ja ens viikolla on jo seuraava kun kontrolloidaan sitä toista pussukkaa kohdussa.
Onneksi Luget loppuu jouluaattona!! Inhottaa tää lorahtelu kun ei tiedä mitä sieltä valuu ja onneksi se on tähän asti ollut Lugemössöä eikä mitään punaista.
Raitis rv 7+0
Mulle voi päivittää listaan, että tulossa on vain yksi lapsi.
Saahan sen toisen sinne takaisin jos ihmeitä tapahtuu.