Tässähän meni melkoinen tovi, aamukahvikupin kanssa, teidän juttuja lukiessa! Kaikennäköistä tapahtunut: iloja ja suruja. Taas huomasi miten pienestä kaikki on kiinni ihmisen elämässä, onnet ja vastoinkäymiset.
saara09: mulla kanssa "univaikeuksia". Tai lähinnä niin vauhdikkaita unia, että on pakko herätä välillä, kun alkaa mennä asiat ihan oudoiksi. Ja pissahätä!! Ei, vaikka ei jois mitään koko iltana, niin pakko herätä yöllä vessaan. NYT JO?!
napajuttuja: joku puhui
liitoskivuista Mulla oli niitä heti alkuraskaudessa edellisessä raskaudessa ja ekassa raskaudessa myös. Luulin tosin ekan aikana, että ne oli supistuksia
Semmoinen tukivyö auttoi ainakin minua kovasti. Esikko on syntynyt elokuussa, joten hauska seurata nyt onko samoja oireita. On muistiinpanot ekasta tallessa ja jo helmikuun alussa olen joutunut käyttämään tukivyötä joka päivä, varsinkin kävelylenkeillä. Mutta merkintöjä kivuista on jo viikolta 8.
28. päivä eka neuvola ja ultra! En tiedä odotanko enemmän joulua vai neuvolaa.
Sitten pääsee kertomaan kaikille. Jestas onkin sormet syyhynny. Mies on sitä mieltä ettei kerrota vasta, kun maha näkyy :O Millä ihmeen hermoilla se on ajatellut mun jaksavan odottaa sinne asti?!?! Minä kun vielä olen melko mahakas entuudestaan, niin eihän se maha näy kun kesällä!!!!!!!!
Täytyy mennä selvittämään, kun olkkarista kuuluu 5veen ja kohta 3veen tappelu siitä ettei pukki tuo ollenkaan lahjoja. Siis pienempi osaa jo ärsytää isompaa... Ja isompi saa aina hepulin!!! Onneksi 7vee ei ole taistelussa juurikaan enää mukana. Äidin rakas Kahjo-Kolmikko :heart:
Mutta jos en enää kerkiä koneelle ennen joulua niin:
:xmas: :xmas: :xmas:
Lämpöiset jouluntoivotukset kaikille!!! :xmas: :xmas: :xmas:
johnu ja nelkku 7+6 :heart: