mä en edes viitsi mitään oireista sanoa kun viikkoja niin vähän.
Onko monilla jo työnimike vai vasta myöhemmin ajan kanssa tulossa?
Mun mies varmaan alkaa kutsumaan masuasukkia Homeriksi xD en yhtään sitä edes epäilis. Pelko vaan kasvaa koko ajan mielessä jos onkin kaksoset. Mitään en pelkää niin paljoa kuin sitä
Höppistä!
Mulla ainakin alkoi oireet jo ennen plussaa! Mun äiti eilen jo nauroi, kun kävin siellä, että milläs tää salaisuus pidetään piilossa jos näillä viikoilla jo palloudun ja olkoonkin vasta turvotusta
Työnimestä sen verran, että tää ainakin on "ötökkä" ja jotenkin mä uskoisin sen vähän muuttuvan kyllä tosta...
Tää aamu alkoi hyvin, tosin kaasupallona olemalla ja onneks täällä ei olla herkkää sorttia
Eilen kävin systerin kanssa mun porukoilla piipahtamassa ja ne on ihans seonneet!! Miettivät jo minkälainen hoitopöytä olisi sopiva ja miten ratkaistaan nukkumisongelma jne jne.... ja mikä suurin ihmetys: ÄITI kysyi, että meinaanko tälläkin sitten käyttää kestovaippoja!! Hän oli joskus niiiiiin vastaan, kunnes koki ne itsekin miljoona kertaa paremmiksi kuopuksellamme ja nyt sitten vähän kuin varmisti eli taitaapa mummi katsella vaippoja jo kauppoja kierrellessään sillä silmällä
Mä kyllä vannotin, että mitään ei osteta vielä pitkään aikaan!
Mites muut, joko olette kertoneet jollekin tai joillekin? Oletteko sortuneet ostamaan jo jotain?
Painosta: Mulle tuli molemmista raskauksista yli 30kg ja ne sitten karisivat itsestään. Ekasta olin tosi laiha kun aloin odottamaan, toisesta hoikka ja nyt tästä kolmannesta.... no en hoikka
Mua ei pahemmin jaksa painaa tuleeko painoa, repeekö nahka tms, koska aikaisemmat saivat mut jo seeprautumaan ihan kunnolla ja sain roikkuvaa nahkaa kroppani koristeeksi. Mitä siitä sitten! Uusia vaatteita saa kaupasta ja tärkeintä on hyvinvointi
Tervetuloa muillekin uusille! Mäkin siis tänne vasta hypähdin varovaisesti :kiss:
Ikäerot: Ensin pakko kommentoida meidän kuopuksen osalta, että hän syntyi 26.8.07 ja tämä "ötökän" LA olisi mututuntumalla ja erinäisten laskureiden avulla katsottuna 23.8.2011 eli tulee kiva elokuu jos paikkansa pitää
Sitten meillä on vielä lapset -96,-98 ja -02 ja tosiaan
Manzun kanssa hvyin samankaltaiset perhekuviot ja miten ihanaa olikaan jo kumeilijoissa jakaa tätä elämän puolta :heart:
Asunnoista: Minkälaisia koteja teillä ihmiset on ja kuinka mones tuloillansa?
Meillä vuokrakämppä, 5h+k+kph+wc ja neliöitä muistaakseni about 103 ja uskokaa tai älkää, mutta aika ahdasta on. Tässä on yhdistetty suuren rempan aikaan 2 kämppää ja keittiö on armottoman pieni ja kylppäri pepusta, mutta emme välitä
Kyllä sopu sijaa antaa ja pääasia on, että on sänky missä nukkua ja katto pään päällä, loppu onkin säädettävissä!
Oletteko kaikki jo varanneet neuvolan? Mä en :ashamed:
Kuinka moni on käynyt tai meinaa käydä alkuraskauden ultrassa? Mä mietiskelen moista, koska kuopuksestakin kävin, kun ei oltu viikoista varmoja... En tiedä menenkö nyt.... katsotaan sitten mitä neuvolakin suosittelee
Joulusta: Me ei lähetetty yhtään korttia. Miksi tehdä väkisin jotain mikä tökkii? Me käydään osan luona toivottamassa joulut, säpo on keksitty ja puhelinkin toimii
Muutenkin koristellaan aika vähän, mutta lasten vuoksi katsellaan jotain kivaa tänne. Aatto vietetään muualla ja samoin joulupäivä. Nyt tänä vuonna mä jään yksin kotiin joulupäivästä eteenpäin, kun mies lähtee vähän kauemmaksi lasten kanssa ja mulla on perhana koulua seuraavan viikon ti je ke
Saakelin yrittäjäkurssi kun ei tunne sellaista kuin joululoma joka lapsillakin on..... No, eiköhän siitä löydy jotain positiivistakin...kait... ainakin voin rauhassa oksennella ja kukaan ei kysy olenko kipeä