Ihania iloisia ultrauutisia monilla :heart:
Ja tervetuloa uusille.
Joku kyseli pahoinvointirannekkeista, niin mulla ei ollu mitään apua viime raskaudessa. Käytin niitä yötäpäivää ja ei mitään. Pari viikkoa taisivat ranteissa kulkea, mutta silti ykäsin.
Juttelin eilen lääkärin kanssa puhelimessa ja laitto mulle suoraan apteekkiin primperaneja. Ei nekään näköjään kokonaan pahoinvointia pois vie, mutta vähän helpottaa. Sen verran tosiaan eilen helpotti, että pääsis miehen kanssa käymään kaupassa, eikä ykä tullu.
Eilinen hammaslääkäri oli yhtä tuskaa ;( Meinas ykä tulla koko ajan ja se hammaslääkäri puudutti niin omituiseen paikkaan että sattu ihan syötävästi. Edellinen hammaslääkäri hoiti kuitenkin samaa hammasta ja puudutti ihan eri kohtaan, sattuhan sekin, muttei niin paljon.
Fanny: Mistä ihmeestä sait noin halvalla ultran?
Painosta ootte jutellu, niin mulle tuli edellisessä raskaudessa +18kg. Kaikki on lähteny pois ja kaks kiloa enemmänkin. Eli nyt lähtöpaino on 2kg vähemmän kuin edellisessä. Paljon tosta 18kg oli turvotusta, vuoden 2009 elokuu oli niin pirun kuuma, että turvotti ihan tosissaan ja joka viikko neuvolassa oli painoa +1500g tullu lisää.
Mä oon melko varma että tää tuleva on nyt kanssa tyttö. Samanmoinen pahoinvointi ja mieliteot on täysin samat. Ei limua, ei herkkuja, vaan tomattia, kurkkua, salaatteja, juustoja jne. Ei tee mieli lihaa, eikä mitään suolasta tai hiilihapollista. Mutta ikinähän ei tiedä, mutta niin samanlainen tää raskaus on ku edellinenkin. Mies toki haluais nyt sitten pojan, mutta saa sitten tyttökin kelvata. Halutaan sitten rakenneultrassa tietää kumpi on, niin sittenhän se selvii.
Mutta se päätös tehtiin kyllä että kävi miten kävi tässä raskaudessa, niin enempää ei tehdä. Vaikka tää menis kesken tms, ni ei tehdä. Mä oon niin toimintakyvytön koko ajan, ettei mitään järkeä. Ja itseasiassa tuo esikon piti jäädä ainoaksi, tää oli silkka vahinko....
Saara09 + Nuuttiasukki 7+0 poks poks :x