Anteeksi
mammy ja
majj ja muutkin, että päivittely oli taas parina päivänä jääny :ashamed: Olen niin järkyttävän huonovointinen, että juuri ja juuri pysyn tuolilla istumassa... No, nyt pitäisi kaikkien taas olla listalla.
Huikatkaa jos joku puuttuu! Ja tosiaan, jos joku muu haluaa ensikuussa päivitellä, niin varmasti saa
Fannyn ultrakuulumisia odottelen :wave:
Ruokarajoituksista oli puhe. Suomalaiset juustot on ainakin kaikki pastöroituja. Tilasinkin äidiltäni paljon suomalaisia juustoja joulupöytään
Ajattelin kyllä myös vähän syödä kylmäsavulohta. Maksalaatikon jätän suosiolla väliin, vaikka onkin herkkua. Maksamakkaraa kai voi syödä aika paljon päivässä, siinä on niin vähän maksaa.
mammy sydän kai alkaa lyödä viikolla 6+, eli kai se sitten pitäisi näkyäkin. Itse kävin ultrassa viimeksi viikolla 8+ ja oikein hyvin näkyi syke.
on: olo on kuin pahimmassa mahataudissa... Joudun koko ajan yökkimään enkä jaksa tehdä yhtään mitään. Käy niin sääliksi esikoista kun en jaksa hänen kanssaan leikkiä
Enkä voi kunnolla pitää häntä sylissä kun tulee heti vielä huonompi olo
Mies on jo ihan hermona kun joutuu tekemään mun duunejani. Toisaalta on ihan hyvä että hän huomaa mitä kaikkea päivisin oikein teen
Hän ilmeisesti oli luullut että vaan makoilen kaiket päivät tyttären kanssa enkä tee yhtään mitään.
Ai niin
marjutti86, pistin sut nyt vielä taustalle kun en oikein tienny mihin kohtaan listaa sut pistän.
Niin ja paljon onnea
neammalle hyvistä uutisista
hemari ja nasu 7+3