***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maijamehi:
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Laitoin liittymispyyntöä fb :wave:

Mä laitoin kanssa joku päivä liittymispyyntöä, vielä ei oo vahvistutsta tullut.

miten tuo toimii? Siis olen facebookissa, mutta ilmeisen onneton sen kanssa :ashamed: Kuka sitä ryhmää ylläpitää? Ja katsooko tämä ihminen sitten että kuka ketjuun "oikeesti kuuluu"?

Täällä taas synnytys oireita odotellaan! Isäntä :heart: pääsi tänään sairaalasta eikä tutkimuksissa löydetty mitään syytä äkilliselle vatsa kivulle, mikä sinänsä on outoa kun mies oli niin kipee, että luuli kuolevansa. Mutta onneksi mies on kotona odottamassa synnytyksen käynnistymistä!

n11na ja Urho 39+3

Alkuperäinen kirjoittaja Maijamehi:
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Laitoin liittymispyyntöä fb :wave:

Mä laitoin kanssa joku päivä liittymispyyntöä, vielä ei oo vahvistutsta tullut.

miten tuo toimii? Siis olen facebookissa, mutta ilmeisen onneton sen kanssa :ashamed: Kuka sitä ryhmää ylläpitää? Ja katsooko tämä ihminen sitten että kuka ketjuun "oikeesti kuuluu"?

en mä tiedä kuka sitä ryhmää ylläpitää enkä tiedä mitenkä sinne sisälle pääsee:( yhtä onneton sen kanssa :ashamed:

ME10 :hug: älä välitä paskan puhujista..jos ei oo omaa elämää niin täytyy sit puuttua toisten..naurettavaa mutta meitä on joka lähtöön niinku usein on todettu..törkeetä kyllä! Ja kaikki täällä on narisseet omia vaivojaan ihan samanlailla joten unholaan tuommoset joutaa.

Minäpä käyn esittäytymässä sitte facessa, oon kyllä sinne liittyny jo alussa mutta hiljasta sielläki ollunna.

Missä hitossa viipyy OIREET??? En jaksa odottaa enää..tahtoo nähdä vauvan ja päästä synnyttään ennen koulun alkuja ja siis kotia takas!! :snotty:

Epplu
on varmaan jo nyyttinsä saanu, aikasta ihanaa!! Täytyy itekin joku uhkaus tehä tälle iltaa jos se noin hyvin toimii :laugh:

no olipas tylsä ketju! Sitä vartenhan me täällä ollaan. että voidaan avautua kivoista ja kurjista jutuista, kysyä neuvoa, saada vertaistukea, huomata ettei olla yksin jonkun asian kans yms yms
plääh.

Toi, että vois laittaa ykskärinä neitimille synnäritiedot, on tosi hyvä idea!! Ja kiitti samaiselle taholle, joka oli koosteen jo neitimille laittanut. :flower:

Giraffe: "soittaa tanssin... " ihana :heart:

Mä kävin vauvakaupassa ja ostin sen tommee tippee tjtn tuttipullon. Vaikutti aika kivalta
(ja hauskannäköiseltä )
Viimeks tuttipullolla oli käyttöö tasan kerran, kun olin tentissä ja ei sekään ollut ollut menestys.
(ei pullo eikä tentti... :laugh: )
Me käytettiin hörpytysmukia ja sellasen hommaan nyt kans. Niin veteen, ku mahdolliseen (äidin)maitoon.

Onkohan se tuo jossa on tuollainen masun kuva, 50 jäsentä? No, pyyntöä laitettu anyway :D

Täällä ostettu tänään taas viimeisiä hankintoja, kirpparilta löyty kestovaippa+imu, kantoliina, ruokakaupasta itelle siteitä ja vauvalle pienenpieniä vaippoja :heart:
Minä en meinaa ostaa tuttipulloja tai tuttia ollenkaan. Ei olla kummallakaan käytetty / tarvittu. Haen sit jos tarvitaan, ja synnäriltähän saatiin viimeksi tutti mukaan (joka siis kuitenkin jäi käyttämättä).
Miten tässä vielä malttaa oottaa ehkä jopa neljä viikkoa :/

-malttamaton Sande + kolmas toukka 38+1

Alkuperäinen kirjoittaja Sandeliini:
Minä en meinaa ostaa tuttipulloja tai tuttia ollenkaan. Ei olla kummallakaan käytetty / tarvittu. Haen sit jos tarvitaan, ja synnäriltähän saatiin viimeksi tutti mukaan (joka siis kuitenkin jäi käyttämättä).

Mä oon tota tuttia miettinyt.
Viime kerralla kokeiltiin useita eri sorttisia ja ei kelvannut, ni annettiin olla ja olin huvituttinakin. Ei se mua haitannut. Voisin olla nytkin.
Ja jos tuntuu, että meinaa mennä peukut/myrkit suuhun koko ajan, ni ehkä jos sit hankkis..?
Mutta että tarvisko väkisin toista opettaa tutille ja sit kärvistellä, ku tulee aika päästä siitä eroon..? (tosin esikolla se meni plops vaan 1v8kk)
Tai sit kun kuulee kertomuksia kuinka yöt on hirveitä, kun tutti tippuu/hukkuu.. Onko ne?? Esikon yötuttiaikaa en enää ees muista ja perhepetissä tissi on aina ulottuvilla.. ;)
Mielipiteitä/kokemuksia puolesta/vastaan otetaan vastaan
:D

Hips, juu se FB ryhmä on, mutta ainakin alkuun osa jäi pois, kun se ei ollut salattu. (=kukaan ulkopuolinen ei näe mitään mitä sinne on nakannut tekstiä tms.. tai että edes on moinen ryhmä olemassa)... mutta kannatan kovasti, että siirrytään sinne sitten (tai vaikka jo samointein...) kun vauvat on syntyneet.
Siitä arvostelijasta vielä, oletin jotenkin, että hän ei ole laisinkaan täällä muuten kuin lueskelemassa, ei siis mikään "ryhmäläinen"... eli siis ihan ulkopuolinen häröilijä.
Mulle itelleni varsinkin teidän, joilla on useampi lapsi, kokemukset on olleet kultaakin kalliimpia - ja epäilykset jostain ettei jokin olisi kunnossa tms, olen erittäin erittäin kiitollinen, kun olen päässyt lukemaan ja jakamaan sellaisia asioita. Itse nimittäin tässä vaikka toista odotankin, olen osittain pihalla kuin lumiukko ja muiden kokemuksista ja valituksista myös oppii paaaljon. Eli jätetään omaan arvoonsa tuommoiset kommentoijat, toivottavasti tämä tyyppi älyää pysytellä poissa tältä saitilta, siis meidän elokuisten joukosta.

ON: ihanaa kun ei särky ole enää kuin pientä jomottelua. Vauvakin ilmeisesti on nyt astetta alempana - pepanderi tuntuu jo aika alhaalla, olisko sitten laskeutunu? Ei tunnu kyllä kävelyssä pahalle, muutoinkin kaikenmaailman vihlontoina.
Niin ja Jonnuli, mä annan mun vuoronumeron mieluusti sulle jos mulla olis ollu ennen sua :D

runttis ja sytkylä 37+6

Niin ja N11na, kannattaa pyytää jos sun miehellä on mahdollista vain, esim. työterveshuollon kautta lähetettä ultraan! Siellä mullakin selvis että on sappivaiva, kun silloin kun kävin sairaalassa sen kohtauksen kanssa vähäteltiin ja todettiin että tuskin on, kun jossain verikokeessa (?) ei näkyny mitään.. mutta sitten ultrassa näky tyyliin kilo isoja kiviä sappirakko täynnä. Jos siis ei ultrattu siellä sairaalakäynnillä.
Hyvä juttu, että pääsette yhdessä odottelemaan :D (synnytystä siis!)

Noista tuteista, meillä likka käyttää vaan nukahtamiseen, eli aika vähällä käytöllä on. Mitään ihme kammo öitä ei ole ollut, alussa taisin pari kertaa yössä käydä pupua tai tuttia käydä laittaan hollilleen, kun oli tyttö siirretty omaan huoneeseen nukkumaan. Mutta kai tääkin on yksilöllistä??? Ostin kaks pientä tuttia valmiiksi, en vain vielä ole keitelly mitään, pulloja tms... saa nähdä tarviiko miten paljon sit keittelyyn mennä - riippuu vähän imetyksen onnistumisesta tuolla ulkomaailmassa :D

Jep, nyt taidetaan tytön kanssa painua vielä pihalle, jouduttiin ennen ruokaa tulemaan kesken kaiken pois kun hirmu kakkamukkurat jysähti vaippaan kesken leikkipuistoleikkien...

=) runttis ja sytkylä
ps. jos joku ettii semmosia lökä/pyjamahousuja imetyspaidan kaveriksi tms, niin tarjoustalosta löysin yllättävän kivat housut ja shortsitkin, jos on ens alkuun kuumaa nukkua - mä kun en osaa nukkua pelkässä topissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sandeliini:
Onkohan se tuo jossa on tuollainen masun kuva, 50 jäsentä? No, pyyntöä laitettu anyway :D

Täällä ostettu tänään taas viimeisiä hankintoja, kirpparilta löyty kestovaippa+imu, kantoliina, ruokakaupasta itelle siteitä ja vauvalle pienenpieniä vaippoja :heart:
Miten tässä vielä malttaa oottaa ehkä jopa neljä viikkoa :/

-malttamaton Sande + kolmas toukka 38+1

täällä ei vissiin tuota tuttia saa synnäriltä, ovat taas ilmeisesti ottaneet tutittoman linjan. Käytäntö vaihtelee kyllä aika usein..

Kauhia mikä pallo tuosta miukin mahasta on tullut :laugh:

Picture1857.jpg

Picture1856.jpg

Jospa tässä nyt ei ihan kamalan kauaa enää tarvis kärvistellä ja odotella, et koska tää pieni syntyy.... Max 2 viikkoa, kai. vaavin kummitäti on kyllä sitä mieltä että olis pitänyt heti laskettuna aikana syntyä :laugh:

Kiitos tsempeistä kaikille, niitä tarvitaan nyt tosissaan!
Supparit jatkuu, mutta ei näköjään tee niin nopeeta tehtäväänsä
ku toivois.. keskiyöstä asti supistellu, kolmesta aamukasiin pahimmat, sellaset
että iso tyttöki itkee :headwall:
Väsy on hirvittävä, toivotaan nyt ettei tarvis enää montaa päivää tuskailla.
Nää on koko ajan niin hiton kipeitä, ettei mihinkään muuhun voi keskittyä, mutten halua
synnärille mennä ennenku tuntuu et vauva on ihan just housuissa.
:ashamed:
Kipuun turtuu vähän jo pikkuhiljaa, mutta ois ihanaa että tää ois ohi.

Että te virheenaamaset, täällä on myös yks pieni vihreä epplu :)
Tällasta maratoonia en toivo kyllä kellekkään. Jännä nähä mistä löytyy ne paukut
synnyttää sitte..
Anteeksi vuodatus ja pettymys ettei vauvauutisia tullutkaa vielä :ashamed: :p
Tuskin nää enää kuitenkaa loppuu ennen ku nyytti on sylissä.

Tsemppiä siis meille kaikille ! :hug:

Yhteistyössä