*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Huomenta!
Ensiksi Matildalle onnea ultraan! Harmi ku joudut yksin meneen.. ja onnea muillekkin ultraan lähiaikoina meneville!
Chevanne: Täällä kans poikalupaus saatu ja syke ollut aina neuvolassa n. 150. Kotidoppleria ei ole..
Selmiina: Täälläki muutaman kerran tuntunu liikkeet jo kädellä vatsan päältä.. ja meillä taitaakin olla Selmiinan kans ihan samat viikot :)
Edda ja äitivaan :hug: Yrittäkää olla stressaamatta liikaa, toivotaan että kaikki on hyvin.
Sinimarjalle :hug:
Kaikille tasapuoliset onnittelut hyvistä ultrakuulumisista sekä tyttö ja poikalupauksista!!!!
Täällä masu ja rinnat kasvaa kovaa kyytiä :) Onko muilla alkanu vielä rinnoista tulemaan jotai? Mulla on jatkuvasti liivit märkinä ja eilenki suihkussa oikein valui valkoista "maitoa". Onkohan ihan normaalia?
Viikonloppuna mennään kaverin kans vauvanvaateostoksille ja syömään jos kaverilla on huomisessa rakenneultrassa kaikki hyvin.. sitä odotellessa!!
Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille teille ihanille!!!

Jonetta ja Poju 20+3
 
AnQ
18+0 POKS :heart:

Kerran oon tuntenut masun päältä liikeet, en muuten. Nyt taas tuntuu, ettei liikkeitä ole tuntunut juuri yhtään (eli vähän on sellanen paniikinomainen tila päällä ), mut pitää ajatella et kaikki on kunnossa. Huomenna neuvola, eli pääsee onneksi kuuntelemaan sydänääniä. Isäntäkin ilmoitti tulevansa mukaan, jee!

Nyt on pakko jatkaa töiden pariin saman tien, jotenkin kertynyt hirvee nivaska hommaa..

AnQ + myy 18+0
 
kerran pari oon tuntenu ku vauva käänty ni käden kanssa päältä. Muutenkin tää vauva on ollut nyt taas niin hiljalleen, et väkisinkin miettii et onko kaikki ok. Viikon päästä rakenneultraan

Maijamehi ja Toukka rv 20+3

*muoks* tää vaavihan ei kauheesti oo potkinu, muutaman kerran satunnaisesti, lähinnä vaan liikkuu muuten tai ainakin ne kerrat mitä mä oon tuntenut..
 
Arvatkaa mitä mä teen... itken kun luen noita ultra kuulumisia... :'( Siis kun nämä hormoonit! UIKS! haluun kanssa jo päästä, vielä 26tuntia edessä :whistle:
Itken ihan vaan itkeäkseni, ja olen töissä samalla... onneksi vielä istun yksin ettei muut ole ihmettelemässä...

Täällä alkaa olo helpottamaan hissukseen ,kurkku parempi noiden bafucinien ansiosta, nyt vaan korvat ihan lukossa ja oikealla puolella tuntuu et vois jopa olla poskiontelon tulehdus mylläämässä... Kyllä elämä on ihanaa :headwall:

K :wave:
 
Helou!

Täälä kans tuntuu liikkeet kädellä masun päältä,viimeksi eilen illalla :)
Rinnat ei ole kasvanu yhtään eikä tihku mitää nesteitä.

Tarvikkeistakin ollu teillä puhetta,meillä on kaikki tarvittava tallessa esikoiselta,vaatteista lähtien. Tietty jos tyttö tulee niin vaatevarastoa pittää uusia :)
Mulla oli alussa tyttöolo mutta nyt on ihan poikaolo,nooo,sepä selviää toivottavasti ultrassa :) Eipä kummempia kuulumisia tänne.

sirri81 ja rv 20+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiKat:
Me9jaBonus Mulle kanssa suositeltu sitä kun tuolla oikeella on kystiä poskiontelossa, eli herkästi saan poskiontelontulheduksen, mutta... en ole saanu aikaiseksi hommata sitä :ashamed:

Se on aika inha tunne kun ekoja kerran huuhtelee :whistle: Mut siihen tottuu!Mulla aina kanssa herkästi nuhat lyö poskionteloihin ja varsinki raskausaikana :eek: Nyt vaikka nenä tukossa,limakalvot turvonneet ja kuivat,oon vielä välttynyt ja uskon sen olevan kannun ansiota :D
 
Heips, onnea ultrakuulumisista taasen ja tsempit myös jos jotain muutakin näkyi, luottakaamme ammattilaisten arvioon ettei mitään vakavaa =)

Mulla ei kans tunnu hirmu selkeinä potkut ja kotidopplerilla ne kuitenkin tuntuu (=kuuluu) joten oliskohan istukka sitten edessä... satunnaisesti ja illalla kun menen nukkumaan niin tunnen kyllä, mutta esim aamuisin aamupalan jälkeen ei vielä ainakaan tunnu mitään, mitä muistan kyllä tytön odotuksesta.

Meillä oli tytöllä tosi matalat sykkeet ja neuvoalssa veikattiin poikaa. Eli sykehässäkkä ei ainakaan meillä pitänyt paikkaansa, nyt on ollut siinä 150 hujakoilla kans, saa nähdä tuleeko tyttö nytkin.


Jaaha, nyt pitänee alkaa hommiin ja tsempit ultriin menijöille =)

runttis ja sytkylä 18+5
 
Onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista ja ihanista lupauksista, joita siellä on nähty :heart: :flower:

Kystista Tosiaan taitavat aika yleisiä löydöksiä olla ja silti terveitä vauvoja syntyy =) Mutta ymmärrän hyvin sen huolen mikä siitä silti tulee vaikka kuinka vakuutellaan. :hug: Itse silloin kerran jäin kiinni rakenneultrassa niiden golfpallojen kanssa ja piti mennä perinnöllisyyshoitajan juttusille ja päättää, että otetaanko jotain näytteitä vai ei. No meillä kans meni kuitenkin kaikki hyvin ja terve poika syntyi. =)

Mä sain yöllä kans kunnon monotuksen tuolta masusta joskus kolmen aikaan :heart: Hereillä kans olin pitkään, kun koko ajan sai olla niistämässä. :snotty:

Liiveistä Jotenkin tuntuu ettei mitkään istu enää päälle hyvin :kieh: Pakko liivikauppaan itsensä jossain vaihees raahata, kun en tavallisista kaupoista kokoja oikeen löydä.

Sairaille :hug:

Ja tsemppiä niille jotka ultraan menossa d :D b Voi ku itsekin jo pääsis :p

Mutta mukavaa päivää kaikille :wave:

Katjuska ja sintti 18+4 :heart:
 
Tunnin päästä ultraan. Nyt rupee jo jänskättään pikkuhiljaa =)

Liikkeet tuntuu päällepäin, mutta tuo kaveri on niin ovela että lopettaa heti ku käden laittaa päälle :D Tässä yks päivä jopa näky ku monotti tuonne kylkeen, piti hetki miettiä että näinkö oikein :LOL:

Marlin ja papu 20+1
 
Nyt kun istun tässä koneella niin höpötänpä aikani kuluksi ;)

Mulla kuulkaa ekaa kertaa rinnat tosi kipeät ja herkät :eek: Koskaan aiemmissa raskauksissa ei oo ollut.Ja tää on outoa,kun hipaisukin tekee pahaa :D Saatika kun lapset rynnii sylissä :kieh:
Maitoa ei tule vaikka imetyksen lopetuksesta nyt 6 viikkoa ja risat.Mulla vaan ekassa raskaudessa heru maitoa ennen vauvan syntymää vaikka muuten imetys kyllä lähtenyt käyntiin hyvin.

näissä 3 edellisessä,on kestänyt aika pitkää ennekuin maito noussut synnytyksen jälkeen.Ihan itkua oon vääntänyt kun vauvat vaan imeny ja imeny ja silti paino tippunut eikä maitoa kunnolla tullut.Mut sit n 5 vrk kuluttua synnytyksestä kun maito noussut,sitä onkin tullut kunnolla :D

Millaisia kokemuksia muilla,rinta ja imetysjutuissa? =)
 
Mulla oli esikoisesta rinnat todella kipeät ja tais niistä jotain ennen synnytystä heruakin. Maito kyllä nousi hyvin, mut ilmeisesti sitä tuli liikaa ja poika ei sit tykänny siinä rinnalla olla ja syödä. Taisinpa itse olla jopa hieman hermoheikkokin siihen touhuun ainakin silloin.
Nyt oli aluks rinnat kipeät, mut ei ne enää oo ollu. Onneks.
 
Matilda84
Rinnat Ennen ei ollut rintoja ,nyt on :D Eli rinnat tosissaan ihan mukavan kokoiset,turpoo aina heti alkuraskaudesta.Alussa olivat vähän kipee, nyt ei niin kovasti.
Muistelisin että aina loppumetreillä raskanaa olisi rinnat tihkuttanut maitoa. Sitä odotellessa :whistle:
 
Mä muistan miten järkyttyny olin omista daisareista synnärillä kun ne täytty maidosta ja oli kuin silikonit olis laittanu :LOL: Ja jestas miten kipeet ne sillon oli!! Imetys lähti ihan ok käyntiin, paitsi että otetta ei meinannu tyttö saada kun rinnat oli niin hemmetin täydet, mutta nyt jos käy samalla tavalla niin taatusti pidän pääni ja käyn vähän tyhjentämässä pumpulla siellä. Kättärillä ei annettu sitä tehdä kun ne meinas et sit hukun maitoon, mut vaihtoehtona on sitten se ettei pieni saa kunnolla maitoa lainkaan. Miten nämä työt tökkii taas näin kovasti, ei huvittas yhtään... :kieh: :whistle: :whistle:
 
Kiitos kaikille myötätunnosta! Vaikka kokenut lääkäri vakuutteli, ettei niistä mitään haittaa ole, niin kyllä se äidin huoli nousee. Yritän vielä saada kontrolliultra-ajan. Onneksi nettikeskusteluista löytyy paljon vastaavia tilanteita, ja terveitä lapsia on syntynyt...:)

äitivaan: Laitoin yksäriä! :)
 

Yhteistyössä