månsdottir ja
UpsyDaisy sekä
me9jaB :hug: :hug:
Kiitos teille jotka kommentoitte ja annoitte vinkkejä siihen
pissa/vaippajuttuun Meillä siis poika on nyt 2,5v ja oisko pian pari kk ollut kotona päiväkuiva, siis että tekee oma-aloitteisesti molemmat asiat pottaan. Ulos, kauppaan, kylään jne. laitetaan vielä vaippa ja sillon sitä pissaa kyl myös tulee vaippaan, samoiten ja erityisesti öisin. Poika juo illalla iltapalan jälkeen nukkumaan mennessä sellasen pilli-vellin. Sen oon kyllä huomannut, et jos illan aikana juo normaalia enemmän esim. vettä ja maitoa plus lisäksi vielä ton vellin, niin sit melkein automaattisesti tulee isot pissat vaipan yli sänkyyn yöllä. Monesti ite jos herään yöllä, niin käyn vaihtamassa pojalle kuivan vaipan vahingon välttämiseksi, mut sekään ei aina auta. Mutta tuota täytyy ruveta koittamaan, että ihan just ennen sänkyyn menoa vielä käydään potalla, ja jos poika herää yöllä niin vois sillonkin kokeilla jos suostuis käymään potalla.
Tosiaan, ei varmaan vielä aikoihin oo toivettakaan yökuivuudesta, mut jospa se pikkuhiljaa..
Eilen soittelin neuvolaan niitä tuloksia, niin maksa-arvot oli ainakin raja-arvojen sisällä, maanantaina soittelen vielä sappi-hapot. Kai tää kutina vaan sitten johtuu turvotuksesta, onneksi!
Eilen käytiin myös pojun kans lenkillä, siis työnsin rattaissa poikaa.. ja voi jestas mä odotan että pääsisin edes lyhyen lenkin kävelemään ilman kipuja!! Melkein samantien maha kovettui ja alamasuun rupes sattumaan ihan kamalasti. Loppulenkistä mentiin jo ihan etanavauhtia ja silti sattui kamalasti mahaan ja joka puolelle lantion alueella.. Sit kun kotiin päästiin ja istahdin lattialle hetkeks pojan kanssa touhuamaan, niin eipä siitä meinannut päästä enää ylös saati sit kävelemään :headwall:
Tänään lähdetään mun porukoille, yövytään siellä ja huomen aamulla lähetään miehen kans sinne Tampereelle, jee
Poika saa jäädä mummin hyvään hoitoon ja onhan siellä mun kaks pienintä sisarusta 4 ja 6v joiden kans aika kuluu!
Ikeaan ja Ideaparkkiin yritetään molempiin keretä vielä huomenna, ja sit yövytään ja polskitaan Nokian eedenissä. Sunnuntaina vois poiketa Treen keskustassa.
Vähän kyllä tuskastuttaa jo valmiiks istua se muutama tunti autossa, mut paljon vaan taukoja ettei pääse paikat ihan jumiin.
Musta tuntuu, ettei vieläkään oo tuplarautakuuri tehonnu..ihan ku sumussa vaan menis kaikki päivät. Nytki sellanen olo, et toivois jonku ottavan pojan hoitoon että mä pääsisin vaan nukkumaaaaaan.. Jos ei ens neuvolaan mennes oo noussu vieläkään hb, niin vissiin pitää sit kattoa onko jotain imeytymishäiriötä tms.
Mut nyt saa tää kirjoittelu loppua, tais jo tullakki aika romaani. Mukavaa perjantain jatkoa ja viikonloppua kaikille!! :heart:
mmiilia ja hubbis-typy 31+4