Huomenta vaan ja aurinkoista sunnuntaita! B)
Punakaneli, huh, kyllä varmaan kävi jo mielessä että nytkö se h-hetki koittaa! Onneksi meni ohi kuitenkin, ettei ihan vielä tarvinnut lähteä synnyttämään. Voikohan nuo sitten olla niitä ennakoivia supistuksia? Itsellä kun ei ole kokemusta, kun tosiaan eka vauva vasta mahassa.
Eilen tuli taas rehkittyä sen verran, kannettua painavia kauppakasseja ja raahattua imuria ympäri kaupunkia (älkää edes kysykö miksi
), että illalla sitten sen tunsikin nahoissaan. Ihan hirveä vihlonta nivusissa ja häpyluun tienoilla, kuin olis puukolla tökitty. En päässyt edes kävelemään kunnolla. Tää uusi asunto on vielä ihan hirveessä kaaoksessa, oon yrittänyt kovasti laitella kamoja paikoilleen, mutta tuntuu aika raskaalta urakalta, varsinkin kun tuosta miehestä ei juurikaan apua ole. :kieh: Se kun tuntuu olevan sitä mieltä, että tavarat siirtyy itsestään paikoilleen, ja "eihän tässä niin kiirettä ole". Simsalabim, taikuri Ituhippi siirsi taas pari helvetin painavaa laatikkoa turhaa kamaa kellariin, kun ei herraa kiinnosta saada kämppää kuntoon!! Sori vaan tää valitus, mutta välillä vaan niiiiin paljon v...tuttaa ton ukon saamattomuus/laiskuus! Eilen piti ihan itku tirauttaa, ku ahistaa, ettei saa toiselta apua. :/
No mutta tänään on taas uusi päivä, eikä nyt enää tunnu niin pahalta onneksi. Pitää vaan yrittää ymmärtää, että tietyissä asioissa miehet ja naiset ajattelee niin eri lailla. Tai siis ainakin minä ja tuo mun mies...
Ituhippi ja ihana pikku mahamylläri 33+4