Hui että,
Murske! Varmasti sitä pelästyy kun herää keskellä yötä siihen että samassa talossa on tulipalo :| onneks kuitenkin vältyitte miltään suuremmilta vahingoilta! Ja oikein hyvää matkaa tänne Suomeen! :hug:
Sirrin ja
Sannulin sekä kummankin pikkuprinsessan kuulumisia tässä mietiskelin
tulkaas kertoilemaan kun vaan jaksatte ja ehditte. :hug:
Vadelmanlehtiteestä taas vaihteeksi.. Te jotka sitä juotte päivittäin, onko teillä tullut supistuksia siitä? Musta tuntuu, et nää mun supistelut automaattisesti johtuu tosta teestä
Oon nyt aamun aikana 2 isoa mukillista juonut ja nyt alko paineen tunne alamasulla ja menkkamaiset jomotukset. Samoin kävin eilen ja monena muunakin päivänä. Eilen mulla tuli pitkän aikaa ihan säännöllisesti vaikka makasin sohvalla.. Pitäiskö huolestua ja lopettaa hetkeks koko teen juonti? Mutta ku oon jo ihan koukussa tohon
Jahas, 10 min. päästä sais soitella niitä labratuloksia neuvolasta.. Paitsi sappihapot tuskin on vielä valmiina ku eilen vasta kävin labrassa, mut maksa-arvot pitäis kyllä olla valmiina nyt. Toivon kyl todella ettei oo koholla arvot. Mut mistä tää kutina sit johtuu..?
Argh, mulla menee niin hermo tohon pojan pissailuun, kun yöllä sitä tulee niin paljon lähes joka yö, että vaippa ei riitä ja sit on koko sänky ja poika läpimärkänä! :headwall: Päivisin siis on kotona ilman vaippaa, mut en tiedä miten kummassa sais yökuivaksi ku noin älyttömän paljon sitä pissaa yöllä tulee!
Oisko kellään vinkkejä? Alkaa oleen niin väsyttävää toi joka öinen rumba pissapyykin ja vaippojen kans.
Mut nyt valmistautumaan ulos, jos sitä pitkästä aikaa kävis kunnon lenkillä pojan ja rattaiden kans. Tai no kunnon lenkillä joo
tarkoitin siis, että vaappumis-lenkillä hitaalla vauhdilla.
mmiilia ja hubbis-typy 31+3 <3