** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Tiqustiina
Jonetta Mulla oli edellisessä raskaudessa rv33 tytön painoarvio 2,1kg ja tyttö kuitenkin vain 3,5kg kun synty. Tuon arvion mukaan olisi pitänyt tulla n.3kg vauva vain.
Mä en jotenkin usko noihin painoarvioihin koska ne tuntuu heittävän suurimmalla osalla aina .

Unohtelu Täällä kanssa kärsitään aikamoisesta dementiasta.On jäänyt omat avaimet kotiin ja lainattu miehen avaimia ja sitten unohtanut nekin sisälle sun muuta pientä mukavaa. Usein lähden kauppaan ostamaan jotain tiettyä ja kas kummaa kotona huomaan että en ole ostanut sitä mitä lähdin hakemaan :D

Mä en tiiä mikä mua vaivaa mutta mulle on tullut ihan törkee himo tupakan savuun. Tää homma lähti siitä kun iltasella ikkuna on auki makkarissa ja yläkerrassa käy naapurit tupakalla.se savun haju tulee vähän ikkunasta sisään ja mä oon ihan haltijoissani siitä :whistle: taitaa alkaa nää hormonit taas vaikuttaa asiaan :p en kyllä ite polttais mutta se haju B)
 
Heips, kotosalla ollaan ja töihin ei enää mennä. Ihan jees, sain nukuttuakin pitkät päiväunet, kun tyttö on hoidossa.

Eilisessä neuvolalääkärissä kaikki ok, mullekin tullu painoa nyt 11 kg ja painan nyt siis about sen mitä kun aloin esikoista odottamaan. Mulla on kyllä melkonen suklaan ja suolasen himokin, eli en ole millään mandariini-linjalla ollukaan. Mutta tiedän, että ne kilot lähtee sitten kuitenkin niin en stressaa, pääasia että vauva voi hyvin.

Mulle tehtiin sisätutkimus ja kaikki paikat on niin kiinni kun olla ja voi, ja kohdunkaulaakin on jäljellä se 3 cm. Voisko tästä päätellä että ei todellakaan tule ennen laskettua aikaa??
Muutoin siis kaikki ok, ainoa mikä vaivaa on tuo alaselkä ja sen myötä sitten en saa nukutuksikaan. Mutta ehkä nämä ylimääräiset lepopäivät nyt sitten auttaa.

Murskeelle tsemppiä tänne kotosuomeen paluuseen ja UpsyDaisylle superhalit, kauheita nuo lukemat ja niille jos ei sit mitään voi niin on kyllä kurjaa. Menispä viikot nyt vaan nopsaan :hug:

Mun pitäis varmaan kans aktivoitua noiden vauvakamojen kanssa. Jospa illalla pesis vaikka ne uudet vaatteet ja sit joku päivä kaivelis laatikoista tytön vanhat pikkuvaatteet, joita vois ajatella käytettävän pojallakin. Onneks tykkään ruskeasta ja vihreästä yms, niin ei pelkkää pinkkiä ole lootat täynnä - vaikka sitäkin kyllä riittää :LOL:

Nyt keitän kahvit ja mietin että mitä jaksais tänään tehdä, siis ettei tuo selkä vaan kiukuttelis ihan simona sitten taas yöllä.

Palaillaan, omituista olla kotona päivällä kun ei ole esikoinen melskaamassa täällä!

runttis ja sytkylä 31+
 
Paljon onnea Sirrille ja koko perheelle täältä meiltä!!! Ihana kuulla et vauva ja sinä voitte hyvin!! Voimia sinne! Kerro lisää tarkemmin kun ehdit ja jaksat, ja laita kuvaa!
Tapahtuiko synnytys sectiolla?
:heart: :hug:
Jonetta ja pikku-veeti 33+3
 
Murskeelle toivotaan että suomeen matkustaminen sujuu hyvin =)
mut mä veikkaan ettet sä pääse kesämekkoilemaan niinkuin joskus sanoit :D ota menaan jotkut paksut talvivaatteet ettet vilustu.. tääl on kyyylmää :snotty:
pistin nääs kasvihuoneeseenkin lämmittimen :/

Ja SIRRI Mukava kuulla että syntymän jälkeen tytär voi hienosti. Onnea kovasti prinsessasta :hug: :flower:

miks ei voi olla ees 15-22 astetta ja puoli aurinkoista ?? tää on niin syksystä..

AINIIN kiinnostaako ketään FARMARI messut?? myö käydään ainakin siellä kun tuossa lähellä ovat. lapset tykkää kovasti ja itekkin tykkään kun oon niin ihkuna kaikkiin ammuihin yms..
 
oiiih!!! Onnea Sirri :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: Ihanaa!!!


neuvolasta:

rv 30+2 (26+1)

paino: -193g/vko (+314/vko) JEE! :D
RR : 129/76 (137/80)
pissa : puhdas (puhdas)
HB : 118 (118)
SF: 27cm (25) keskikäyrällä mennään :)
lv : n/r (n)
tarjota : rt (rt)
sykkeet ja liikkeet ++

Kaikki hyvin, ja TH sanoi ettei tuntuis kovin isolta vauvalta :D Lähetteen laitto polille painoarvioon...
 
sirrille81 onnittelut koko perheelle :flower:


Mä voisin taas vähän kirjoittaa jotain voinnista..kyllä on ollut tukalaa,just olin 1h.päikkäreillä ja teki hyvää levätä :heart: paikat rutisee ja kolisee :kieh: mitenkä täs pysyy kasassa elokuulle? taitaa jäädä haaveeks on vaan semmonen fiilis. No kohta alkaa virallinen äippäloma :attn: vaikka olenkin nyt ollut kotosalla,ei musta olis töihin rehkimään.
aurinkoista päivää kaikille :wave:

lolu32+1
 
Voih, Paljon Onnea Sirrille ja perheelle!! Ihanaa että voitte kumpikin hyvin!! :heart: :heart: :flower: :flower: ONNEA!!!!!!!!

Mulla ei oo painoa tullu vielä juuri ollenkaan lisää, siis lähtöpainoon verrattuna. Kun alussa tippu se kaks kiloa huonovointisuuden takia, niin se kaks kilonen on tullu takas. Ja en kyllä tiiä miten ei enempää oo tullu tällä suklaan syönnillä :snotty: :eek: Mutta hyvä niin, neuvolassakin oon saanu kehuja! Mutta ylipainoahan mulla onkin reilusti, ei tartte tullakkaan. Ekassa raskaudessa tuli 10kg, tokassa 5kg, kolmannessa 6kg ja tässä nyt 2kg..mut ehtii vielä tulla..joten täytyy liikkua vielä ku pystyy! Mua ei juuri hidasta vielä tämä raskaus kun vauva on niin ylhäällä, joten alakerran vuoksi on helppo liikkua, mutta toki mulla lonkat kipeytyy ihan joka lenkillä ja siivousten jälkeen.

Nyt heitän matot kartsalle ja alan siivoileen ku sain lapset ulos. Ruuan jo tein ja syötin koko armeijan, tyttöjen serkkulikka on ollu yökylässä. =) Sit alan kasaan eilen ikeasta ostamani hoitopöydän ja siihen kaikki härpäkkeet valmiiksi. Ei malttas odottaa! Turvakaukalon pehmusteet oon tänään pessy kun se oli ystävällä lainassa. Ikeassa oli muuten halpa ja ihana vauvan kylpyamme vaan 29 kruunua eli kolmisen euroa :eek: Ostin sen myös, oli tämän viikon tarjous. Sit ostin harsoja ja pinnasängyn patjaan aluslakanoita. Hitsi vaan ku piti taas juoksun kans käydä ku oli mies mukana niin jäi muutama pikkujuttu ostamati :p

Ai niin ne hommat :whistle: Mukavaa päivää!!

jonnuli ja hertta 33+3
 
Sirrille ja perheelle miljoonasti onnea ihanasta pienestä prinsessasta!!! :heart: :flower: :hug: Ihanaa! Tulehan kertoilemaan tarkemmin synnytyksestä ja pikkutyttösestä, sekä omasta voinnistasi kun vaan jaksat :)

Kyllä vaan taas tuli kyyneleet silmiin kun luin Sirrin uutiset.. :snotty: niin herkkää ajatella et kaks elokuista jo syntynyt ja pian oikeesti on meillä kaikilla h-hetki käsillä :heart:
 
Oikein paljon Onnea Sirrille ja koko perheelle prinsessasta!

Kyllä meinas henki salpaantua kun luin tuon Sirrin viestin.
Ihanaa,että se jännitys on Sirriltä ohi ja tyttö voi hyvin :heart: .

mimosa 73 ja Typykkä 32+0 Taas poksuu =)
 
Sirrille perheineen valtavasti onnitteluja :heart: :flower: Ihana kuulla, että voitte hyvin molemmat. =)

Mulle sais etusivulle päivittää yhden vuoden lisää ikää, kun tänään on sellainenkin päivä. :)

Neuvolassa tuli kans käytyä tänään. Viikkoja 31+4
* pissa puhdas
*RR 110/74
*tarjonta RT B)
*syke ja liikkeet ++
*paino +320g/vko (eli nyt ekan neuvolan jälkeen yhteensä tullut 7,4kg)
*kohdunpohjan korkeus 31cm

Loput neuvola-ajatkin katseltiin kaikki valmiiks ja viel ainakin viis aikaa ois. tosin jos menee vanhan kaavan mukaan, niin viimeinen noistakin jäis käymättä. :whistle: Että niin se aika vaan kuluu. Neuvolatätikin oli ihan kauhuissaan, että joskos tosiaan näin pitkällä ollaan, että vastahan sitä plussattiin. :D

nyt pakko mennä syömään :p

Katjuska ja sintti 31+4 :heart:
 
onnea sirri ja voimia pikkuprinsessa :heart: :flower:
mä oon kans ihmetelly miten jotku onnistuu et paino ei nouse -ei oo reiluu :kieh: :headwall:
jostain just luin et keskiarvo painonnousu on 12,5kg.
normaalipainoisen painonnousu on 11-16kg ja jos bmi on yli 26 paino sais nousta alle 10kg.
mä kuulun tohon normaalipainoisten kastiin ja mulla noussu nyt paino n.13kg ( :ashamed: ) ja ahdistaa tosissaan ku tietää et viel ois useempi viikko jälellä. tulee vaan niin ällö olo seurata noita kasvavia lukuja ja miettii ja toivoo et ne saa kivuttomasti pois... ei oo helppoo olla nainen!! :headwall:

pikkumökö + elmo 33+0 (32+5)
 

Yhteistyössä