POKS 29+0 :heart:
Ihanaa kun viikot vierähtää eteenpäin,mutta nyt alkaa vähän hätäkin olla hoidettavien asioiden kans.Isoin hätä on sänkyasia,kun esikoiselle pitäs olla uusi isompien sänky että saatas tuo 2v pinnasängystä esikoisella olevaan sänkyyn ja vauva sitten sais ton pinnasängyn =)
Turvakaukalo on myös yhä ostamatta,mutta sen nyt kerkee vaik mies hakea ennenku hakee meidät sairaalasta..kuhan on rahat siihen valmiina..nyt ei nimittäin vielä oo.
Kaikki pikkuhankinnat myös tekemättä.Rintapumppu,tutit,pullo,vaipat,liivinsuojat,pumpulipuikot,puhistusliinat,puhistuslaput ym
Nyt vaan ootan kovasti että tulis äkkiä se äippäpakkaus ja sais nekin pestyä ja laitettua valmiiksi.
Toisaalta tuntuu ettei vielä mitään kiirettä oo millään,ku luulen että tää vauva pysyy kyllä mahassa laskettuun jollei pitempäänkin,niinkuin muutkin on pysyneet.Välillä kuitenkin supistukset ja hankala olo pistää miettiin että entä jos tää tuleekin aijemmin.
Monella ollut yö valvomista.Voimia :hug: Ei oo helppoa varsinki jos ei päivisin voi sit nukkua.Mulla yöt on menny aika hyvin.Kyllähän herään ainaki keran pissalle ja viimeyönä 2kertaa mutta nukahan heti uudelleen ku oon niin väsyny.Tiedän kuitenki kokemuksesta että pian alkaa se yö valvominenmet ei vaan nukuta ja miettii vauvaa ja synnytystä ja vähän kaikkea pitkälle yöhön.Hyvin muistuu mieleen 2vuotiaamme odotusaika ku kaikki muut nukku ja minä kurkin ikkunasta tähtitaivasta ja mietin että millonkahan sinä pieni synnyt ja mille näytät yms. =) Aamuisinkin monesti nousin muiden nukkuessa ja teekupin kanssa istuin ja kirjottelin päiväkirjaan tuntemuksiani tai lueskelin jotain kirjaa tai lehtiä.
Onneksi nyt ei oo vielä tuo touhotus alkanu vaan tykkään nukkua
Nukkumisesta puheenollen taidankin lähteä nukkumaan kun taas väsyttää niin älyttömästi.Pikkuiset on nyt sairaana.4vuotialla alko nuha,yskä ja kuumeilu toissapäivänä ja tänään 2vuotiaalla oli lämpöä ja nuhakin tullut.Joku muuten kirjotti pitkään kestäneestä yskästä lapsellaan,niin samasta syystä vein tyttöni sillon kuumepäivänä lääkäriin ja mitään syytä ei löytyny puolitoista kuukautta kestäneelle yskälle :snotty: Lääkäri sanoi vaan että joskus se kestää pitkäänkin.Inhottavaa.Varsinki sitten aina kun tuo yskä yhtäkkiä pahenee,vaikka on jo luultu et se on menny ohi.
Mutta nyt nukkumaan.Hyvät yöt kaikille!