** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Iltaa ja kiitokset taas tuestanne! :)

Ultrassa käyty tossa päivällä ja taas eri lääkäri,joka ei osannut edes katsoa kaikkia virtauksia mitä piti!!! :( Joten menee siis huomiseen aamuun ja tulee hänen kans toinen lääkäri katsomaan virtaukset uudestaan,voi herrajumala ku ei edes osaavia lääkäreitä ole joka kerta ni ompa tosiaan vähän turvaton fiilis mutta se kuiteski sano,että ei ole hätää vauvalla,kaikki ok. Joku aivoihin liittyvä virtaus oli kuulemma siinä rajalla,että ei ollu niin hyvä ku piti,sen kummemmin ei selittäny tilannetta enkä jaksa enää kyselläkkään ku kaikki lääkärit sanoo ja tekee eri asioita.... Huomiseen on sinniteltävä ja huomena poksuu 33+0 ja olen ollut viikon osastolla. Eli viikko nyt kärvistelty tässä taudissa..huhuh...

Tunteet on aika ristiriitaiset ja sekasin,ettei tiiä mitä toivois,haluaako vauvan ulos vai antaako sen sielä kölliä. Haluan kumpaakin,kummassakin on omat hyvät ja huonot puolensa. MUTTA kaikesta huolimatta yritän ottaa rauhallisesti ja päivä kerrallaan.

Huomena lisää kuulumisia jos en ole jo leikkauspöydällä.

sirri81 ja typy 32+6
 
Sirri :hug:

Tyttö on toistaiseksi terve ja pirteä. No ylihuomenna olisi lähtö. Kävin sitten tänään ostamassa gefilus maitohappobakteereja niitä annoin 2 nyt illalla ja huomenna aamulla 2 ja illalla 2 jne. Kun ohjeissa sanottiin, että sen verran voi tarvittaessa antaa. Ja actimelia juodaan kanssa. Jospa nyt vaan päästäisi kaikki reisuun.
 
Korvapuusti: Muutamme 90 neliön paritalon puolikkaaseen, joka on yhdessä tasossa. Edellinen asunto oli pienehkö kerrostalo kaksio. Ihanaa saada tilaa ja oma piha :) Millään en malttaisi odottaa, että muutto ja asunnottomuus on ohi ja pääsen laittelemaan paikkoja valmiiksi. Toivottavasti ehdimme ennen vauvaa ja vointi sallii hääräämisen. Itse muutosta jään kylläkin tilani vuoksi kokonaan sivuun. Aikamoista tämä ruljanssi on ollut tässä tilanteessa, mutta minkäs teet.

Sirrille kovasti tsemppiä sairaalaan :hug:

Sipsunen & nalletyttönen 32+1 :heart:
 
*merkkis*

Lakkasin äsken varpaankynnet... Voi jestas, mikä urheilusuoritus sekin oli tän mahan kanssa :LOL:

Keskiviikkona matkailuautolla viikoks reissuun. Kiva, kiva =)

Nyt pikkuhiljaa petiin... Öitä, kanssasiskot :heart:

 


masukuvaa tältä päivältä .. rv 32+2 .

neuvola kuulumisia siis ...
rv 32+2 ( 29+5)
paino 77,4kg !!! ( 74,8kg)
turvotus - , ei edes kysynyt minulta ( -)
pisu puhdas , myös edelliskerralla
hb 113 ,noussut !!! ( 109)
kohdunpohjankorkeus 31 , mittasi hieman alakanttiin ... ( 30)
sykkeet + (+)
liikkeet ++ (++)

seuraavaksi onkin neuvola lääkäri ja saas katsoa mitä mikäkin mitta näyttää sitten :)

neitim+ tytsy 32+2
 
Sirri :hug:

Upsydaisy , itselläni myös ollut tota verikoe rumpaa,aina ne tulokset jännittää yhtä paljon :hug: ,pidän isot varpaatkin pystyssä,että saisit hyvät lukemat .

Tänään oli sitten kiva juttu kun meidän kaksi vuotias päätti lähteä äitiä karkuun ,nauraa käkätti vaan ja tielle päin suunnisti. Meinas itku jo päästä kun ajattelin,etten saa millään kiinni poikaa ennen tietä.
No varmaan metri ennen tietä sain hupusta kiinni.Oli varmaan näky kun tän mahan kanssa pinko pojan perässä.Kotiin päästyämme sainkin palkaksi oikein kivuliaat supistukset .


mimosa73 ja Typykkä 31+5











 
Kiitti mimosa.

Sirri
- niin ärsyttävää kun ei lääkäriltä saa mitään vastausta. Munkin varsinainen lääkäri on tämän ja ens viikon lomalla niin kiva kun huomenna joku "kesä-esa" sitten tulkittee niitä vastauksia. Saas nähdä mikä rumba huomenna sitte on :whistle:

Sirrille vielä - onko joku syy miks just leikataan? Ite en oo tuota hokannu ajatellakkaan että mullaki vois todellaki olla edessä aikainen sectio eikä synnytys..
 
Työnnämpäs mahani nyt tännekki ku se ei muuten ikinä tiellä
ole :D




Tsemppiä vaivojensa kanssa ährääville, mulle voi lähettää niitä joita ite ei kestä :)
Mulla kun juurikaan ei vaivoja oo noiden suppareiden lisäksi ollenkaan ;o
Aamulla herään X-asennosta 12 aikaan ja kestää hetki edes tajuta, että
on vauva tulossa. Ainoastaan jos asentoa erehtyy vaihtaan niin pissat on housussa samantien :LOL:

Karkkia menee ja jäätelöä menee ja ruokaa menee.. Jokohan sitä taas kohta siirryttäs
uusille kymmenille? :headwall:

epplu + Rumpali 32+0 :heart:
 
Huomenia!

Tää taas vaan makoili sängyssä 5 asti.. tyttö herätti itkullaan enkä taaskaan saanut unta vaan kaikenmaailman asiat, mitä pitäis tehdä yms, alkoi pyörimään päässä! Nyt väsyttää ja päätä särkee, ulkonakin sataa :( HÖH!

Sirrille voimia sairaalassa oloon.. inhottavia lääkäreitä, just sattuvat tollaset kohalle kun itsekin haluais jotain tietää. Ihmeellistä hommaa sanon minä!

Ihania masukuvia taas :heart:

Mulla on ollu vetämätön olo jo pitkään, eilen jaksoin onneksi tiskata hirveen vuoren muoviastioita pois tuosta tiskipöydältä. Ja imuroinki jopa...

Lähdetään nyt aamusta mummolaan porukalla siivoon grillikatosta ja aittaa, pesemään mattoja yms... :) tosin äiti sanoi että mulla on mattojen pesu kielto, et joku muu "saa" sitten pestä meidän matot :D :LOL:
 
Tiqustiina
Sirrille tsemppiä :hug:
Ihania masuja :heart:
Oon ihan poikki,yö nukuttu puoliksi hyvin panadolin voimalla.En tiiä olisko lantio nyt leventymässä vai mikä mutta järjetön lantio ja lonkkasärky vaivaa öisin.Mä lähden nyt neuvolaan kiukuttelemaan tätä asiaa :D B)
 
Huomenia, täällä kans yks pesukarhu ilmottautuu, silmän ympäryksetkin on kuin karhukoplan jäsenellä... väsyttää - ja töistä ei meinaa tulla mitään kun pitäis ajatukset pitää kasassa. No, ip on neuvolalääkäri, katotaan mitä siellä sit sanotaan. Olisin kyllä valmis jäämään kotiin jo, en ole ihan teräkunnossa täällä töissä :headwall:

Arvatkaa, meidän takapihan terassin poikki tepsutti aamulla järkyn iso kettu! Asutaan tietty lähellä sipoon korpimetsiä ja joskus olen tuossa lähellä nähnyt hirviäkin, mutta ihan tavallista pientaloaluetta meidän seutu noin muuten on.. mistähän lie repolainen tiensä meidän pihalle löytäny :LOL:

Sirrille ja upsydaisylle tsempit täältäkin. Nuo virtausasiat on kyllä semmoset, että mua huolettaa ne vähän väliä itteäni, kun tuttavapiirissä on ollut niiden johdosta ikäviä seurauksia :'( Ja toivon vaan, että niissä ei kenelläkään mitään häiriötä ole :hug: :hug: Mutta niiden seuraaminen on ilmeisesti aika vaativaa hommaa, näin olen ainakin ymmmärtänyt tuttavien puheista.

Mun pitäis mennä kans mattopesulle, kun vaan jossain vaiheessa kerkeis. Ja jos joskus nuo säät sallis sitten kun olis semmonen hetki... eli aikamoista jossittelua on. Mulla oikeesti pätkii nyt päässä mitä pitikään kommentoida, palailen kun saan taas ajatukset juoksemaan =)


runttis ja sytkylä 31+
 
Huomenta vaan |O

Mulla on niin kamalia vihlaisuja ja paikat ikään kuin "rutisee"alhaalla,kohdunsuulla :eek: Ja sitä limaa tulee ja tulee :eek:
Mulla olisi maanantaina neuvola(mulla edelleen 4:n viikon välit :eek: )Ja mies onneksi lomalla ja tulee mukaan! Mä en yksin kestä nähdä sitä nla tätsyä :ashamed:
Mulla on niin vahvasti olo,että alpäässä tapahtuu nyt vikkelää edistymistä ja en tiedä miten pitäsi toimia.Tuntuu ettei mikään taho kuuntele ja siksi tässä odottelen kauhuissani jotain konkreettista tapahtuvaksi.Sitten kyllä ollaan jo myöhässä :( Mä taistelen sen ajatuksen kanssa"ähäkuttikatti,miksette kuunnelleet"toisaalta mua hirvittää että jos jotain ihan oikeasti tapahtuu.....Jos mä olenkin ihan väärässä tuntemuksieni kanssa ja juoksen näytille turhaan :headwall: Miksi edes monisynnyttäjänä ei voi olla varma mistään?????????

Ihania,kauniita,isoja ja pieniä masuja :heart:

Sirrille edelleen kovasti voimia :hug:

Copperille unettomuuteen :hug:

Tigulle lantiokipuun :hug:

Mimosa,hui!Toi on kamalaa kun pikku uhmis päättää suin päin juosta karkuun eikä tietenkään tajua mihin juoksee.Onneksi ei käynyt kuinkaan :hug:

UpsyDaisylle yhä tsempit ja peukut ettei arvot nouse :hug:

Kaikille vaivattomille :flower: :flower: B)

Me9 rv 31+4
 
Huomenta |O

Sirrille kovasti voimia :hug: Ja tasapuolisesti kaikille vaivaisille ja vaivattomille myös :hug:

Viikon verran on nyt iskias vaivannut, aikaisemmin oli pelkkää selkäkipua, mutta nyt on selkeästi äitynyt hermokivun puolelle. Tätä nyt pitäisi sitten kestää n. 7 viikkoa, todennäköisesti vielä pidempään (tuskin tämä ainakaan tästä enää helpottaa) :kieh:

Stressaavaa, kun olisi niin paljon tekemistä ja fysiikka ei vaan kestä. Esimerkiksi pihan kunto on ihan kammottava, edelliset omistajat ovat kunnostautuneet lähinnä voikukan viljelijöinä (jossa ovatkin onnistuneet mainiosti) ja itseäni raivostuttaa kun en saa tuota siistittyä sitä tahtia kuin haluaisin :headwall: Onneksi sentään perunat, juurekset, salaatit, tomaatit, kesäkurpitsat ym on nyt maassa eikä siltä osin tarvitse kuin harventaa ja odottaa satoa.

Tänään meille tulee uusi auto. Onpahan sitten ainakin helpompaa nostella vaunuja farmarin kyydistä kuin 5-ovisesta...

Dino & Hobi 32+1
 
Huomenta! Voimia kaikille joilla vaivoja :heart: mulla oikeestaan alkoi vaivat viimevkonlopulla mökkireissulla! paikat rutisee alhaalla ihan mukavasti ja lonkat vihloo niin pirusti enemmän oikee puoli kenkkuilee :kieh: kääntyminen yhtä tuskaa,noh onneks tää ei kestä lopunelämää :D tänään poksutaan,poks,poks ihania masukuvia ootte laittanut :heart: mun täytyneen kans laittaa. toivottavasti se aurinko näyttäytyy tänään vielä johonkin aikaa.

lolu32+0
 
Sirrille :hug: toivottavasti tänään saisit vastauksia mieltäpainaviin asioihin. Harmillista ettei eilinen lääkäri niitä virtauksia osannut katsoa. :/

ihania masuja taas :heart:

:hug: :hug: myös kipuisille ja unettomuudesta kärsiville.

Me9 Toivottavasti ei nyt synnytys ihan viel vähään aikaan käynnistyis. On tää vaan aina niin erilaista kuitenkin, että vaikka kuinka usein käy tän homman läpi, niin aina on yhtä ummikkona näiden oireiden kanssa. :kieh: Mulla viime raskaudessa alkoi kans tota limaa tulla jossain vaiheessa, mutta en nyt muista yhtään kuinka paljon ennen kuin asiaan päästiin. Sitte kun on selkeesti tullut jo väriä liman mukana, niin sitte onkin jo saanut lähteä sairaalan suuntaan. :whistle: Mulla on kaks synnytystä alkanut vesien tihkumisella, kun taas viimeks alkoikin supistuksilla ja en nyt muista yhtään, että mites silloin ton tulpan kanssa meni, että irtoiko sitä kotona vai ei.

Saas kattoo miten nyt sitte menee. Tuntui jotenkin vaikeelta arvioida sairaalaan lähtöä viimeks niiden supistusten kanssa, kun ennen ollut aina helppo lähtee kun vettä lirahteli.

Täällä eilen supisteli ja oli sellaista menkkamaista jomotusta ja sitä kesti aika pitkään. Jossain vaiheessa jo mietti, että älä nyt vaan vielä sieltä ala pois putkahtelemaan. :whistle: Muutenkin sintti oli eilen tosi levoton ja hääri masussa vähän väliä.

Maijamehille leppoisia öitä nyt sitten tästä eteenpäin. :D

Katjuska ja levoton sintti 31+3 :heart:
 
Joo ei vielä ainakaan 5 viikkoon synnytystä kiitos =)
Mun on siksikin niin vaikea ymmärtää missä mennään kun tosiaan(miljoona kertaa tän tänne kirjoittaneena)viimeiset kaksi lasta syntynyt(käynnistyksellä tosin)niin että supparit ei ollut muuta kuin vatsan kovettumisia,eikä edes säännöllisiä.Vasta ne 1-2 viimeistä supparia teki oikeen tosi kipeää,mutta sitten jo ponnistettiin :eek: Molemmat kesti noin 1h synnytykset.
Siksi mä täällä jahkaan ja pähkään näitä mun tuntemuksiani :ashamed:
En halua kotiin synnyttää....Suunnittelemattomasti.
Ja toisaalta ajattelen,ettei nää mitään tee kun samalla "pelko"takaraivossa mitä jos....
Mä kammoksun turhia juoksuja lääkärissä ja sairaalassa,niitä tullut vuosien varrella käytyä.Ja vaikka aina sanovat ettei mikään huoli ja sen takia näytille tulo ole turhaa,silti jäi nyt näistä mun ylävatsakivuista paha maku suuhun,kun tunsin itseni tyhmäksi turhan valittajaksi,ikäänkuin kukaan ei olisi uskonut kuinka kipä olen kivun yllättäessä...

Bytheway,ne vatsakivut on rauhottuneet,hävinneet kuin tuhka tuuleen =)
 

Yhteistyössä