Onnea
Sirrille ja perheelle pienenstä prinsessasta. :heart:
Mä lukeudun kans herkuttelijoihin vaikka ei sais. Ihmettelen myös sitä,
kun paino ei oo noussu tuon enempää vielä. Poikien aikana nousi kummaltakin lähemmäs 15 kiloa. Onhan nyt alku paino jonku verran enempi, mutta onneksi ei aivan kamalia.
Vaasan reissu meni hyvin. Oli jo alkanut jonkunlaiset alennusmyynnit. Ainakin H&Mllä ja Top Sportis. Löysin esikooselle veden pitävän puvun 27e kun takki yksin makso 29e ja housut 39e oikialla hinnalla. iva löytö.
Me lähretään perjantaina helsinkiä kohti ja ollaan 2 yötä siellä hotellissa. Korkiasaari, Sea life olis ainaklin tarkoitus kiertää. Ja Tampereen ikeas käydään. B) Sinne pitää palata kyllä myöhemmin uurestaan jos kunto sallii ja tyhjällä autolla.
Pitää ostaa muutama vaatekaappi ja vauvan vaatteille säilytys tilaa.
Mä oon kans ottanut tukivyön käyttöön, kun selkä ei kestä seisomista/ kävelyä kauaa ilman sitä.
Kaikille isot :hug:
Onnea KATJUSKALLE! ja minä oon kans tosi hajamielinen professori, mieheltä voin samaa asiaa kans kysyä muutamaan otteeseen. :lauhg:
Nyt raahaa poijat sisälle iltapalalle ja nukkuun. On jotenkin väsyksis, kun klo 6.00 heräs pirteänä, kuin peipponen ja se reissu päälle. Nyt varmaan uni maistuu.
Elli Ja Öttis 31+3