Huomenia! Sirrille kovasti voimia sairaalassaoloon, toivotaan että lepo ja piikit tekevät tehtävänsä ja myrkytys ei pahene :hug:
Mikä oire sulla oli, ts. miten päädyit sairaalaan? Mä mietin että missä vaiheessa turvotukset ja päänsäryt yms pitäisi ottaa vakavasti?
Vitsit mä olen poikki, siis näistä kaikenmaailman hommista ja menoista ja lähinnä myös töistä. Tänäkin aamuna en meinannu sängystä päästä ylös kun tää selkä tai pakara on niin kipeenä. :headwall: Närästys ja viikkoja kestäny löysä vatsailu (siis miten voikin tämä ripulointi vaan kestää ja kestää...???) ja yletön väsymys alkaa näkyä jo mielialassa kyllä. Vaikka onneksi muutoin elo on ihan ok, siis ei ole mitään ylipääsemättömiä vaivoja, vaan noita pienempiä ja sit niitä onkin paljon. Blääh...
Nyt kesälle meillä ei mitään ihmeitä lomasuunnitelmia ole, lintsillä käydään ja varmaan korkeasaaressakin, ja sit heinäkuun puolesta välistä mäkin rauhotan menoni tänne kotipiiriin, eli mihinkään kaukoreissuille en enää halua lähteä. Mut juhannuksen aikaan on pakkopullareissu mummolaan, kun kai siellä kerran kesässä sentään on käytävä.
Me9jabonus, meillä tai mulla ainakaan ei ole semmosta jatkuvaa matkavakuutusta, ei ole tullut hankittua kun mulla ainakin luottokortissa on joku matkavakuutus ja miehellä kans, en tiedä kattasko ne sitten noita..Eilen tuli muutes päätös vauvavakuutuksestakin, laskun kera. Eli sekin on nyt sitten hoidossa. Nyt pitäis sit päästä vaan kotiin jo näistä töistä lepäämään ja valmistelemaan pienen tulokkaan varalta juttuja, patja pitää ostaa, pinnis hakea sieltä maalta ja pestä noita vaatteita. Muutoin tykötarpeet taitaa pikkuvaippoja lukuunottamatta ollakin.
Ai niin, majoneesia en ole karsastanut, en esikoista odottaessakaan sitä vältelly, paitsi matkoilla. Mutta täällä kotosuomessa olen aika surutta sitä majoneesia syönyt, jos sitä jossain ruoassa on ollut.
Mutta juu, nyt kaakaota hakemaan ja sitten raapustelemaan töitä...
=) runttis ja sytkylä 30+