Tsemppiä Upsy, Sirri ja Sannuli!!
Me9 Mä niin ymmärrän sun ajatukset poikien kasvattamisesta. Vaikka mä olenkin niin sitä tyttöä toivonut neljän pojan jälkeen, niin nyt kun se on sitten tulossa, niin en tiedä mitä mä nyt sitten tekisin ja miten päin olisin. En mä osaa tyttöä kasvattaa (tai no siis olenhan mä tuon yhden teiniksi saanut, mutta...) ja nyt kun olen seurannut kavereiden tyttölapsia, niin huomaan ärsyyntyväni tyttöjen jutuista ja tyttöjen herkkyydestä. Tuon itsessään huomaaminen sekään ei mieltä kovasti ylentänyt. Mä olen siis poikien äiti ja poikien kanssa touhuaminen on musta niin paljon yksinkertaisempaa. Mutta kaipa mä sen yhden tytön kanssa vielä pärjään kuitenkin? Ja kaikki näyttää ihan varmasti erilaiselta, kun vauva on sylissä.
Meillä pojat on jo nuorimmaista lukuunottamatta sen verran isoja, että eivät juurikaan leiki leluilla, mutta meillä on aina saanut leikkiä sellaisilla leluilla mitkä tuntuvat kivoilta. Nuorimmaiselle ostin juuri hetki sitten Hello Kitty rattaat, kun niin tykkäsi niitä työnnellä
No isänsä kyllä katsoi hiukan pitkillä sitä ostosta, mutta ei kommentoinut kuitenkaan.
Omaa napaa... Tänään tuli käytyä Naikkarilla kontrollissa ja vaikutti siltä, että vauvalla on kaikki hyvin. Painon kehitys alkaa lähennellä yläkäyrää, mutta käyrillä kuitenkin, mikä on pääasia ja seuraavaan kontolliinkaan ei tarvitse mennä kuin vasta kolmen viikon päästä.
Huomenna pitäisi mennä työkavereiden kanssa Tallinnaan päiväksi ja on oikeesti ihanaa päästä vähän pois kotoa ja rentoutumaan ihan aikuisessa seurassa. Hieman vaan hirvittää oma jaksaminen, mutta poistellaan sit turvotuksia viikonloppuna.
Mitään sen kummempaa lomaa, saati reissuja meillä ei sitten olekaan tänä kesänä. Juhannukseksi oli tarkoitus mennä mökille, mutta mies päätti, että haluaakin olla juhannuksen töissä... Tosi kiva ja mä olen sitten viiden lapsen kanssa yksin kotona, huoh! Meillä on siis ollut myös miehen kanssa hieman hiljaiseloa tässä viime päivinä, kun olen niin vihainen sille, että voisin poksahtaa...
Theresia ja kyytiläinen 30+ jotain