Huomenia!
Argh.. alkaa jo tottumaan noihin huonoihin öihin.. laitoin taas tarravaipan tytölle yöksi kun housuvaipat loppuivat, ja tulihan se pissa taas jostain välistä läpi! Ja eikun vaihtaan taas vaatteita yöllä silmät sirrissä.. Ja taas tyttö itki ja inisi klo 1-3 välillä, kumma tapa tullu.. mitä lie sit uneksii. Pirteenä tuo kuitenkin heräs heti 7 jälkeen kälättämään
Mut onhan sitä jo ite tottunu ku sen pahemmin silti nyt aamusta väsytä, sitä normi väsytystä vaan
Joo, eilen oli neukka... vähän jotenki turhauttavaa ravata siellä kun kaikki on hyvin... ja mulla vaihtuu sit koko ajan nuo neuvolatätit! Oisko ollu jopa 4 eri tätiä tän raskauden aikana ja seukki kerralla on taas joku jolla en oo käyny.. ajat niin tiukilla ettei samalle saa..
Hendu: kopsasin sulta tän listan, toivottavasti ei haittaa
rv 30+4 (28+3)
* Paino/vko: +513g (-187g)
* Rr: 116/78 (124/79)
* Sf-mitta: 31cm (28cm) Jopas taas kasvanu parin viikon aikana
* Syke: 130 (130)
* Liikkeet: ++ (++)
* B-Hb: 112 (110)
Toi hemo edelleen mulle kamalan matala, joten nyt pitänee joka päivä alkaa ottamaan noita rautatabuja. Ajattelin kyllä että se ois noussu enemmän kun ei oo niin pahasti enää vätystäny..
neitim oottepa reippaita, mansikoissa ja muussa kasvimaassa on varmasti paljon hommaa, mut varmaan palkitsee kun saa hakea tuoreita ja hyvin mantsikoita omalta pihalta :heart: oispa mullaki!
epplu mulla kans välillä vihlovaa kipua alamahassa... yleensä liikkeessä tuntuu.. mut ei niin kipeää käy että ois pitäny irvistää ja meneeki nopsaa ohitte.
Maijamehi tsemppiä viimisiin yövuoroihin!!
Tää lähtee nyt keittämään aamupuuroa.. ukkokin juuri vei tytön tarhaan , ihanaa :heart: saa äippäki aamulla vaan olla!
Millainen tilanne teillä on vauvan syntyessä? Pystyykö mies jäämään isyysvapaalle? itse joudun alusta asti olemaan tyttösten kans sit kahestaan kotona ja mietinkin et miten ihmeessä se arki lähtee sujumaan, lähinnä sitä imetystä mietin.. Tyttö kun vaatii tosi paljon aktiviteettia ja huomiota. Ja sitä huomiota sit varmasti tuplasti enemmän
Onneksi mulla on muita sukulaisia tässä lähellä, jos apua tarvii
Vähän kyllä jänskättää!