Huomenia!
Mulla ultrattiin alakautta ja np-turvotusultrakin otetaan alakautta sitten aikanaan. Rakenneultra sit masun päältä vasta.
Joop, aamulla yrjösin railakkaasti vedet ja varmaan vitamiinitkin, en tajua miten vedestä voi paha olo tulla? Tai sitten se oli se kahvi, se tuntu kyllä aika pahalle nenään aamulla, mutta join silti kupillisen (tai no mukillisen) ja sit näkkärin oivariinilla. Näkkäri maistukin yllättävän hyvälle, nam.
Paino on onneks pysyny samoissa suunnilleen ja tänään laitoin isommat housut jalkaan niin nyt on kivempi olla töissäkin, kun ei farkut kiristä. Nämä housut oli tuossa kk sitten niin isot, että valahti jalasta ja nyt ihan sopivat, maha siis vähän pullollaan jo.
Meillä olis esikoisen synttärit ensi kuussa, pitäis viikonloppuna askarrella kutsut. Ja tänään pitää kyllä siivota ja heittää kuusi jo pihalle, karisee ihan sikana. Ja silittää pyykkejä.. on vaan niin väsyny iltasin ettei mitään rajaa, eilenkin kömmähdin jo ysin jälkeen nukkumaan.
Toivottavasti 12 vkon jälkeen sitten alkaa se energinen aika
Niin ja jumppaankin pitäis mennä vielä tuossa illan kähmässä, on kaverin kanssa treffit siellä niin ei kehtaa jäädä poiskaan
Tietääkö kukaan, miten raskausaikana voi uimassa käydä? Meillä on se vauvauinti missä käydään, niin voikohan siellä käydä vielä koko kevään?
Possupiikistä.. otan jos otan sen vkon 12 jälkeen. Jos en olis raskaana, niin automaattisesti ottaisin kun tytölleki se laitettiin, mutta nyt olen vähän kahden vaiheilla. Täytyy neuvolassa jutella siitä, tosin eilen se ultralääkäri suositteli sitä, sanoi että kannattaa kyllä se ottaa.
Jep, nyt hommiin, tänään on kyllä tosi hiljanen päivä... saa nähdä miten täällä töissä saa ajan kulumaan kun ei oikein ole mitään tekemistä, siis kaikki on lomilla ja mun projekti junnaa paikallaan siksi.
runttis ja sytkylä 7+0 (ja kahdeksas viikko siis alkoi
)