elämä ei parane miestä vaihtamalla, mutta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyhverö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakaan 15 vuotta ei vielä ollut kylliksi:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
kyllä mulla parani vaihtamalla. :D

Puhut alkuhuumassa ja uutuudenviehätyksessä....
Odota muutama vuosi sano sitten vasta.

ollaan kuule tunnettu niin pitkään ettei tää tästä huonone.

kuinka pitkään? *miettii mikä on riittävän pitkään ettei mitään yllätyksiä enää tule*

noin 20v, riittääkö?

Siis thä, täällä palstallahan te tapasitte?
Sitä ainakin hehkutit?
Ja muutit välillä kauhajoelle ja erosit helmikuussa.
Ja nyt oottekin tunteneet 20v.
Nyt joku kohta on lööperiä.

joo palstalla tavattiin taas keväällä, sou? mutta ollaan tunnettu noin 20v. välis oli vaan jokunen vuosi ettei nähty.

sou?
Itse tunget itseäsi joka ketjuun, jossa saat kehuskella miehen vaihdollasi ja sitten kun sulta jotain kysyy, nostat karvat pystyyn ja mitään ei saisi kysyä.
Pitäisit pienempää profiilia, jos et halua huomiota.

en mä mitään karvoja pystyyn nosta, täällä vaan joillakin on semmoinen mentaliteetti että uusperheet on s**tanan keksintöä ja varsinkin meidän nopee yhteenmuutto yms. häirittee.
 
Jos vaihtaa pieksävän, hutsuissa käyvän, alistavan, juopottelevan kakkakikkaremiehen täysin vastakohtaiseseen kumppaniin. Niin eiköhän silloin suhde parane melko suurella todennäköisyydellä.
Muttta jos vaihtaa sen paskakasan toisen samankaltaiseen, niin joko sitä on tyhmä tai uskomattoman sinisilmäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
[

en mä mitään karvoja pystyyn nosta, täällä vaan joillakin on semmoinen mentaliteetti että uusperheet on s**tanan keksintöä ja varsinkin meidän nopee yhteenmuutto yms. häirittee.

No jos jollakin on sellainen mentaliteetti, niin mitä hittoa sä mun kimppuun siitä käyt? Olenko sanallakaan sanonut sun uusperhettäsi vastaan jotain? Mua ei häiritte sun, tai kenenkään muunkaan yhteen muutto. Sulla on jou ihme puolustus päällä kokoajan ja silti itse toitotat asioitasi kokoajan. Nuoleskellako pitäisi vaan, kun kysyä ei saa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
[

en mä mitään karvoja pystyyn nosta, täällä vaan joillakin on semmoinen mentaliteetti että uusperheet on s**tanan keksintöä ja varsinkin meidän nopee yhteenmuutto yms. häirittee.

No jos jollakin on sellainen mentaliteetti, niin mitä hittoa sä mun kimppuun siitä käyt? Olenko sanallakaan sanonut sun uusperhettäsi vastaan jotain? Mua ei häiritte sun, tai kenenkään muunkaan yhteen muutto. Sulla on jou ihme puolustus päällä kokoajan ja silti itse toitotat asioitasi kokoajan. Nuoleskellako pitäisi vaan, kun kysyä ei saa?

sorry, menee vaan harmaat sekaisin, sekin joka sitä shittiä nakkeli oli vieras.. no anyway, ei mitään henk. koht. sua vastaan. =)
 
Mäkään en kyllä sanois, että 20v kaverisuhde ois kertonu toisesta kaikkea. Ellei sit toki nää koko ajan, päivittäin siis ja ole ollut erittäin tiiviissä kanssakäymisessä. Mulla ei uusperheitä vastaan ole mitään, se on upeaa jos löytää uuden kumppanin :heart:

Ja monet epäilee munkin suhdetta varmaan, koska oon jo naimisissa, vaikka seurusteltu yli vuosi. Mutta se lienee mun asiani ja oma on mokani jos virhearvioinnin tein =) Sen näkee sitten vuosien kuluessa, häitä miettiessä/lasta yrittäessä vain tuntui vahvast siltä, et tää on se oikea kumppani mulle. Ja tuntuu toki edelleen vaikka se ensihuuma vielä menossa onkin :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mäkään en kyllä sanois, että 20v kaverisuhde ois kertonu toisesta kaikkea. Ellei sit toki nää koko ajan, päivittäin siis ja ole ollut erittäin tiiviissä kanssakäymisessä. Mulla ei uusperheitä vastaan ole mitään, se on upeaa jos löytää uuden kumppanin :heart:

Ja monet epäilee munkin suhdetta varmaan, koska oon jo naimisissa, vaikka seurusteltu yli vuosi. Mutta se lienee mun asiani ja oma on mokani jos virhearvioinnin tein =) Sen näkee sitten vuosien kuluessa, häitä miettiessä/lasta yrittäessä vain tuntui vahvast siltä, et tää on se oikea kumppani mulle. Ja tuntuu toki edelleen vaikka se ensihuuma vielä menossa onkin :saint:

koskaan ei voi tuntee toista läpi kotaisin, enkä ees siihen pyri.
mutta ainakin tän hetkinen tilanne on musta parasta mitä mulle on tapahtunu IKINÄ, olkoonkin sitten alkuhuumaa tjs.
tuun sitten tänne rutiseen urpon huonoja puolia , kunhan vaan löydän ne ekaks ite. kätköjä unohtamatta :laugh: vitsi vitsi
jospa tää nyt kerrankin olis sitä , mitä on "ettiny". mistä sitä kukaan voi sanoa mistä sen "oikeen" löytää?
ja SuukkoSuu: paljon onnea sulle! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
koskaan ei voi tuntee toista läpi kotaisin, enkä ees siihen pyri.
mutta ainakin tän hetkinen tilanne on musta parasta mitä mulle on tapahtunu IKINÄ, olkoonkin sitten alkuhuumaa tjs.
tuun sitten tänne rutiseen urpon huonoja puolia , kunhan vaan löydän ne ekaks ite. kätköjä unohtamatta :laugh: vitsi vitsi
jospa tää nyt kerrankin olis sitä , mitä on "ettiny". mistä sitä kukaan voi sanoa mistä sen "oikeen" löytää?
ja SuukkoSuu: paljon onnea sulle! :flower:

Niinpä! Enkä mä kyllä itse usko, että sen ihmeemmin vois avioliitto toimia 20 vuoden seurustelun jälkeenkään. Sekin ku on paljolti itsestä ja toisesta kiinni, et onko valmiita yrittämään vaikka tulis eteen mitä. Ja sekin juuri, et mu mielestä on täysin ok edetä vauhdilla. Mut turha ehkä sanoa, että tiedän, et tää tulee kestämään. Itsekään en sitä tiedä, enkä sen ihmeemmin välitäkään tietää. Tärkeintä on nauttia elämästä ja toisesta ja tehdä kaikkensa jotta suhde onnistuisi. Ja jos ei onnistuis, ni se ois sen ajan murhe =)

Ja on upeaa, että olet nyt onnellisempi kuin koskaan! Hienoa, että löysit tämän "urpon" :D :heart:
 
Jotain urpoa hain ja tälläisen löysin :D Ketä nämä oikein on ja mitä heille kuuluu nyt, onko löytynyt luurankoja, kun päivämääristä päätellen alkuhuumakin varmasti on jo ohi?! :D
 

Yhteistyössä