[QUOTE="kiia";25493949]no yövalvomiset, kuukausia/vuosia jatkuvat pyllypesut, kitinä milloin mistäkin,se kun mitään ei saa tehä rauhassa. yks vielä menee,mut kahta en ikinä haluais.
Kaikki menisi vaikeammaksi,ruokapöydässä ja nukkumaan mennessä pelleilyt astuisikuvaan,sisarustappelut, jos ja kun molemmat heittäytyy samaan aikaan hankalaksi. omaa aikaa ois paljon vähemmän, ja ois muutenkin kaikinpuolin hankalampaa.
Mielummin nautin siitä että voin tehä muutakin ja silti lapsi saa riittävästi aikaani, en todellakaan edes 10miljoonasta aloittaisi koko rumbaa alusta ja olisi vuosia sidottu täyttämään koko ajan toisen tarpeita. Sitäpaitsi haluan nukkua

En kaipaa yhtään yöherätyksiä enään. selvenskö? ison lapsen kanssa on ihan jees elämä,mut vauvat ja pikkulapset on aika vaativia. ja just se että kaikki alkaisi alusta menisi taas 10v että oltas tässä samassa pisteessä niin että elämä ois helppoa.
En siis voi ymmärtää miksijoku haluaa useamman lapsen, mutta ymmärrän hyvin jos yhdessä on ollut tarpeeksi[/QUOTE]
Ok. Mieheni ajattelee varmasti pitkälti samalla tavalla. Paitsi, että minä olen kaikki yöherätykset hoitanut ja ollut pitkiäkin aikoja lapsen kanssa kahden kun mies on ollut keikoilla. Varmaan ehkä ajattelee mua ja munkin jaksamista tässä, mutta mä jotenkin luulin, että kun aikoinamme puhuttiin kahdesta lapsesta niin se tarkoitti tosi elämässäkin kahta lasta.
Mun kaikki sukulaiset ja ystävät asuu Suomessa ja ihan siksikin varmaan haluaisin kaksi lasta. Itsekästä kyllä, mutta omaa yksinäisyyttä estämään.
Mutta totta puhut siinä, että lasten kanssa on rankkaa ja joskus sitä omaa elämää ei ole. Mä vaan kaipaisin sitä vauva-aikaa ja joo yöheräilyjäkin.