ottaa aivan järjettömästi päähän miehen asenne asioihin!! se on toisinaan niin itsekäs!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avautuja

Vieras
se hankki meille pitkien keskusteluiden jälkeen koiran. suostuin täysin koiran ottamiseen, mutta mies itse vannotti, että hän se pääasiassa hoitaa vaikka se onkin "yhteinen projekti". onhan mies hoitanutkin, mutta.. koira on syönyt multa 12 paria kenkiä, mieheltä 0. koira on syönyt multa n.10paitaa, mieheltä 0. koira on repinyt multa varmaan 20 paria sukkia, mieheltä 0. koira on repinyt mun takkiin reiän, miehen takeista se ei ole koskenut yhteenkään jne. eikä mies voi ymmärtää mikä mua ottaa päähän, helppohan se on siinä hymyillä kun itellä on kaikki ehjänä. lauantaina täällä satoi ja piti lähteä istumaan iltaa tohon yhdelle katetulle terassille kävellen. oltiin lähdössä kun huomasin, että koira on syönyt reiän mun viimesen kenkäparin toisen kengän pohjaan ja mun lähtö tyssäs siihen, ellen sit olis laittanu kumisaappaita...... (jotka ihme kyllä on ehjät!!!!!)

no, samaisena lauantaina mies sitten lähti ja mä menin meidän mökille yöksi (kumisaappaineni :D).
tulin kotiin, niin meillä makaa miehen lisäks puolituttu mies joka on oksentanut koko makkarin. 120euron luhdan lakanan kaks kertaa käytetyn, mun kerran pidetyn hellemekon ja lattiamaton. maton pistin sen kaverin mukaan pestäväks, lakanan ja hameen heitin heti koneeseen, mutta eivät lähteneet puhtaaks. lähdin lenkille rauhottuun ja kun tulin takas niin se mies oli jättäny huimat 20e korvaukseksi koko paskasta.

äsken sit aloin vaan itkeä miehelle, et mistä vitusta mua rangaistaan kun ainoastaan mä kärsin menekkiä ja mies ei?! no joo, olihan lakana osittain miehenkin, mutta silti!! ja mies vaan naureskelee ja väittää et mä vaan haen aihetta rutista, et ihan hyvin olisin kuulema voinu lähtee reikäsillä kengillä lauantaina mukaan vesisateeseen, muttakun olin taas niin lapsellinen, niin tässä kiitos. mitä v*****??!! miten kukaan voi ajatella noin?!

mä niin jätän koko äijän koirineen PERKELE!
(ja aion muuten vaatia siltä yrjöäjältä hivenen enemmän rahaa!!!!! koska menetys oli 200, se lakana ja mekko!!!!!! tosin miehen mielestä sen ei tarvi maksaa?! morjens.)

Toi miehen kaverin kännioksentelu oli kyllä törkee juttu, ja enemmän pitäisi korvata. Mutta sitä en tajunnut, miten ihmeessä koira on päässyt käsiksi tuossa mittakaavassa sinun vaatteisiisi ja kenkiisi? Eihän koirat osaa avata kaappien/komeroiden ovia, jos ne on kunnolla kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Toi miehen kaverin kännioksentelu oli kyllä törkee juttu, ja enemmän pitäisi korvata. Mutta sitä en tajunnut, miten ihmeessä koira on päässyt käsiksi tuossa mittakaavassa sinun vaatteisiisi ja kenkiisi? Eihän koirat osaa avata kaappien/komeroiden ovia, jos ne on kunnolla kiinni.

kyllä se osaa avata :D
lähes kaikki noista vaatteista on revitty pyykkinarulta, koska toi koira on houdini ja pääsee siihen käsiks aina (kämpän vika osittain, täällä ei ole tilaa pyykkitelineelle kun kahdessa paikassa ja kumpaankin koira on esteistä huolimatta päässyt) ja tarjolla siis ollut yhtälailla miehen vaatteita, vaan ei kelpaa. kengät se on syöny kun tuulikaapin ovi on unohtunu auki, eli sielläkin ollu myös miehen kenkiä tarjolla.
omaa huolimattomuutta suurin osa joo, enkä koiraa syytäkään vaan mua ärsyttää miehen asenne!!

Alkuperäinen kirjoittaja N41v:
Kandeis pitää tavaroistaan parempi huoli, jos tuommoinen koira on huushollissa. Se koiran vika ole, jos isäntäväki ei osaa pitää tavaroistaan huolta...

no eikö ap juuri kirjoittanut että ei ole koirassa vika...? vai onko mulla lukihärö..
mutta samaa piti nimimerkin hansi81 kanssa todeta, että samanlaisia kokemuksia mullakin meidän entisestä koirasta.. oli niin isäntään kiintyny, et söi kaiken mun omaisuuden minkä hampaisiinsa sai, se oli hirveää elämää kun koko ajan piti ihan paniikissa keräillä tavaroita koiran ulottumattomiin, pienikin hutilointi kostautui sitten heti :/

Yhteistyössä