V
väsynyt äippä
Vieras
Elkääkä sanoko että kyllä sen sitten tietää..
Olen välillä, kuten nyt, ihan loppu kaikkeen ja kaikki miehen sanomat loukkauksen vuosien varrella kaivertaa mielessä. Toisinaan taas tuntuu et kaipa elämä on tällaista ja ei se vaihtamalla parane. Joskus kun lukee näitä ketjuja ja kuinka ihania miehiä muilla on, tuntuu et ei täsä omassa ole mitään järkeä ja jo monta vuotta mennyt hukkaan. Mutta kun luin esim. eroperhe.net-sivustoa, jossa sanottiin että aina on vaihtoehto ja parisuhteen saa kyllä parannettua niin tuntuu, että luovutanko kuitenkin liian helposti... Meillä kuitenkin kaks ihan pientä muksua, yhteinen ihana talo yms.
Pää hajoaa tähän soutamiseen ja huopaamiseen, ja miettimiseen!!!
Olen välillä, kuten nyt, ihan loppu kaikkeen ja kaikki miehen sanomat loukkauksen vuosien varrella kaivertaa mielessä. Toisinaan taas tuntuu et kaipa elämä on tällaista ja ei se vaihtamalla parane. Joskus kun lukee näitä ketjuja ja kuinka ihania miehiä muilla on, tuntuu et ei täsä omassa ole mitään järkeä ja jo monta vuotta mennyt hukkaan. Mutta kun luin esim. eroperhe.net-sivustoa, jossa sanottiin että aina on vaihtoehto ja parisuhteen saa kyllä parannettua niin tuntuu, että luovutanko kuitenkin liian helposti... Meillä kuitenkin kaks ihan pientä muksua, yhteinen ihana talo yms.
Pää hajoaa tähän soutamiseen ja huopaamiseen, ja miettimiseen!!!