O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siis joko on absolutisti tai täys juoppo? alkoholiako ei voi ottaa muuten?
Ja alkoholia löytyy miedompinakin juomina kuin viina. Viina on sitäpaitsi viisasten juoma, eikä siksi sovellu monelle.
Niinpä. Itse menen aivan kanttuvei jos otan viinaa. Viimeksi kun olin juomassa, olikin ihan kivaa kun join vaan mietoja juomia. Ensimmäistä kertaa piiiiitkään aikaan mulla oli oikeasti kivaa kun tajusin olla koskematta väkeviin. Kunpa muistaisin sen ensi kerrallakin.
tuntuu vain oudolta koska itselläni ei ole ikinä ollut tuollaista ongelmaa. ja nykyään varsinkin sitä huomaa että milloin lopettaa ettei seuraavana päivänä ole edes krapulaa, mulla krapulat kestää sitten kaksi-kolme päivää jos siihen pisteeseen ottaa. mutta tuolla kuvailemallasi tyylillä en ole ikinä ottanut. mutta meitä on tässäkin moneksi.Itelläni menee yleensä tuohon että on tavarat hukassa, maine mennyt, krapula joka kestää viikon jne. Tiedän, en osaa ottaa kohtuudella. Kyllä minä joskus, esimerkiksi viikonloppuna join yhden saunakaljan. Mutta jos lähden viihteelle, siitä on loppupeleissä hauskuus kaukana. Niinpä omalla kohdallani täysi juomattomuus olisi ehkä parempi vaihtoehto ja minusta on pelkästään hyvä juttu että ajattelen asiaa.