Eikö teidän absolutistien elämä ole tylsää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohtuukäyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kohtuukäyttäjä;29088397:
Eikö olisi kiva joskus nollata päänsä ja rentoutua kunnolla? miksi olet absolutisti?

En ole absolutisti, mutta en silti KOSKAAN nollaa päätäni alkoholilla. Osaan rentoutua muilla tavoilla.

Olen humalassa idiootti. Siksi en juo. Nollaan pääni salilla vetämällä hikitreenin kunnes lihakset lähs kramppaa ja rentoudun sen jälkeen saunassa. Alkoholi maistuukin pahalta. Nuorempana yritin juoda hienoja viinejä ja cocktaileja ja olin mukamas niin tyylikäs nainen. Paskanmarjat, loppuillasta olin kännissä ja kamala.

En juo juuri koskaan, koska jostain syystä mulle tulee alkoholista maha kipeäksi. Yleensä jo yhdestä siideristä (tai vastaavasta), viimestään siitä toisesta. Ihan yhtä hauskaa on. Kyllä rentoudun monestikin kunnolla, ihan muilla keinoin.

En ole absolutisti sillä sellainen kai ei koskaan ota alkoholia ja minä join viimeksi kesällä 2009 oluen ruoan kanssa. Sitä ennen nappasin lasillisen shampanjaa vuonna 2000.

Mutta tuota useammin ei ole ollut tarvetta ottaa viinaksia, pää nollantuu ihan kyllä muutenkin kuin kännipäissä toikkaroimalla.Eikä ole sitten sitä krapulaa eikä tarvitse kysyä toisilta että missäs ollaan oltu ja mitä tehty. Helppoa elämää tälläinen !

Viina on myrkky! Se marinoi ruppia ja lähipiiriä. Kummallista, että sitä myydään/ tyrkytetään ihmisille! Ihmettelen myös tupakan yleistä myyntiä! ?? Miksi ? Ilman on hauskempaa. Esim. Neulominen on ERINOMAINEN pään nollaus keino ja jopa terapeutti. Monesta kuolemasta selvitty hengissä kutomalla !! :-)

En ole täysin absolutisti (saatan ottaa kesällä esim. terassisiiderin), mutta käyttö on vähäistä. Nuoruudessa "nollasin" pääni viinalla usein. Eli tiedän senkin puolen. En edelleenkään ymmärrä, mitä tuossa viinalla läträämisessä olisi pitänyt olla hauskempaa kuin nyt. Päinvastoin. Näen sen typeryyden ja pahan olon huonompana asiana.

Olen joutunut seuraamaan vierestä liian monen sukulaisen ennenaikaista hautaanmenoa alkoholin vuoksi. Suvussamme on geeni, joka altistaa alkoholismille. Eli tiedän, että jos otan tipankaan niin luultavasti se olisi menoa sen jälkeen. Ehkä tästä syystä suvustamme 4/5 on absolutisteja, loput alkoholisteja. Tämän vuoksi olen absolutisti.

Ja onneksi osaan nollata pääni ja rentoutua muullakin tavalla.

Minusta sinun, AP, pitäisi olla lähinnä huolissasi itsestäsi. Minusta kuulostaa hyvin huolestuttavalta ajatus, että sinusta nollaaminen vaatii alkoholia (ja ilmeisesti paljon).

• Tykkää
Reactions: Data
Mulla on kivaa!
t0308.gif

Ei todellakaan ole tarvetta läträtä alkon kanssa pitääkseen "hauskaa". Minulla on oikein kivaa kun käyn ystävien kanssa vaikka keilaamassa ja syömässä hyvin, lasten kanssa kylpylässä, elokuvissa milloin milläkin kokoonpanolla, mökillä saunomassa jne. Olen hyvin huolissani ap sinun alkoholin käytöstä, voi sitä jonkun viikonlopun vaikka ihan kokonaan selvänäkin viettää, eikä tarvi aina lähteä joka kissanristiäisiin vetämään päätään täyteen, että nollaa ajatuksensa???

[QUOTE="veena";29088413]Olin muutaman vuoden juomatta yhtään mitään, en mitenkään erityisestä päätöksestä vaan ei vaan tehnyt mieli. Elämä ei ollut todellakaan tylsää, päinvastoin, tuli tehtyä kaikenlaista uutta ja jännää, eikä ollut tarvetta nollata päätä. Rentoutumiseen on ihan muut konstit kuin alkoholin käyttö. Joskus teininä ajattelin, että absolutisteilla on varmaan tosi tylsä elämä, mutta nykyään tuntuu ihan hölmöltä sellainen ajattelu.[/QUOTE]

Eli sun alkoholinkäyttö oli sitä luokkaa, että se esti kaikenlaisen uuden ja jännän touhun ja toiminnan. Silloin kyllä kannattaakin pysyä erossa viinasta.

Itse kun kerran kahdessa/kolmessa kuukaudessa pistäydyn kaupungilla/ystävien luona niin ei mun muu elämä siitä kärsi. Sen takia en näe syytä absolutismiin.

[QUOTE="vieras";29090742]Ei todellakaan ole tarvetta läträtä alkon kanssa pitääkseen "hauskaa". Minulla on oikein kivaa kun käyn ystävien kanssa vaikka keilaamassa ja syömässä hyvin, lasten kanssa kylpylässä, elokuvissa milloin milläkin kokoonpanolla, mökillä saunomassa jne. Olen hyvin huolissani ap sinun alkoholin käytöstä, voi sitä jonkun viikonlopun vaikka ihan kokonaan selvänäkin viettää, eikä tarvi aina lähteä joka kissanristiäisiin vetämään päätään täyteen, että nollaa ajatuksensa???[/QUOTE]

No onpa kamalaa kun kerran vuodessa nollaa tilanteen ja muuten ottaa vaan saunasiiderin.

Kaikki takertuu tuohon "tilanteen ja pääkopan nollaamiseen", kun ei muuta keksitä. Tuskinpa aloittajakaan tarkoittaa sillä nolllaamisella sitä että pää räjähtää muuten ja pimahtaa jos ei saa viinaa :D minäkin saatan sanoa kavereilleni että lähdetäänpäs terassille nollaamaan pää, mutta ei se nyt kirjaimellisesti sitä tarkoita :laugh:

On täällä kyllä huumorintajutonta porukkaa. Näkee, että on lauma absolutisteja liikenteessä...

Alkuperäinen kirjoittaja kohtuukäyttäjä;29090760:
No onpa kamalaa kun kerran vuodessa nollaa tilanteen ja muuten ottaa vaan saunasiiderin.

Siinä on kerta liikaa, jos sitä juodaan humalahakuisesti, se ei ole kenellekään hyväksi. Itse juon kyllä saunasiiderin silloin tällöin, saatan myös illanistujaisissa juoda vaikka kolmekin hyvänmakuista juomaa, mutta ei todellakaan ole mitään tarvetta humalahakuisesti juoda, nollata päätä niinkuin sinä sanot. Nämä nollaajat ovat kyllä oikein ihania, onneksi he kyllä jo alkuillasta ovat sakista pois. Saa jutella rauhassa ilman örveltäjiä.

Musta on tosi sääli jos nuori kaunis nainen ei juo tai käy baareissa. Miks olla hyvännäköinen jos ei halua esitella itteään missään. Ja selvinpäin olevalta muijalta ei ees saa pillua.

[QUOTE="ville";29090811]Musta on tosi sääli jos nuori kaunis nainen ei juo tai käy baareissa. Miks olla hyvännäköinen jos ei halua esitella itteään missään. Ja selvinpäin olevalta muijalta ei ees saa pillua.[/QUOTE]

Ehkäpä nämä jutut ovat menneen talven juttuja siinä vaiheessa kun nainen surffaa vauvapalstalla.

[QUOTE="vieras";29090822]Ehkäpä nämä jutut ovat menneen talven juttuja siinä vaiheessa kun nainen surffaa vauvapalstalla.[/QUOTE]

Nii täällä onkin vain rupsahtaneita losoperseitä, te ette kelpaa kenellekkään eli miksi edes yrittää.

[QUOTE="ville";29090833]Nii täällä onkin vain rupsahtaneita losoperseitä, te ette kelpaa kenellekkään eli miksi edes yrittää.[/QUOTE]

Miksi edes yrittää? Mitä sinä tarkoitat? Siis että me emme kelpaa kenellekään joten sun on turha meitä edes yrittää?

:laugh:

Ja valtaosalla meistä on jo mies, eikä meitä muutenkaan tuollaiset teinipojat kiinnosta kun voisitte olla meidän omia lapsia ikämme puolesta ;)

[QUOTE="vieras";29090837]Miksi edes yrittää? Mitä sinä tarkoitat? Siis että me emme kelpaa kenellekään joten sun on turha meitä edes yrittää?

:laugh:

Ja valtaosalla meistä on jo mies, eikä meitä muutenkaan tuollaiset teinipojat kiinnosta kun voisitte olla meidän omia lapsia ikämme puolesta ;)[/QUOTE]

Se on ihan hyvä vaan, että pysyte siellä nyrkin ja hellan välissä niin ei teitä tarvii kaupungilla katella. Tulis paha olo.

[QUOTE="vieras";29090771]Kaikki takertuu tuohon "tilanteen ja pääkopan nollaamiseen", kun ei muuta keksitä. Tuskinpa aloittajakaan tarkoittaa sillä nolllaamisella sitä että pää räjähtää muuten ja pimahtaa jos ei saa viinaa :D minäkin saatan sanoa kavereilleni että lähdetäänpäs terassille nollaamaan pää, mutta ei se nyt kirjaimellisesti sitä tarkoita :laugh:

On täällä kyllä huumorintajutonta porukkaa. Näkee, että on lauma absolutisteja liikenteessä...[/QUOTE]

Nollaamisesta ja rentoutumisesta puhutaan siinä mielessä missä aloittajakin. Pata kattilaa soimaa...

Omalta osaltani alkon käyttö on aikalailla ohi. Saunabissen otan silloin tällöin, koska pidän oluen mausta, mutta sekin mahdollisimman mietoa ja 0,33. En enää pidä humaltumisen tunteesta.

Siinä mielessä on tylsää, että jää pippalot ja juhlat kohta vähiin kun ei jaksa katsella muiden ryyppäämistä. Alkuillasta voin olla menossa mukana, mutta sitten kun ruokatarjoilu loppuu ja juomatarjoilu alkaa, poistun ennen pitkää takavasemmalle.
Alkoholi muuttaa ihmisiä. Olin ennen sitä mieltä, että kyllä sitä pystyy sivistyneesti juomaan, mutta se on max. 2 lasia viiniä (huom, ravintola-annoksissa mitattuna). Usein menee ihmisillä käyttö yli tuon ja sen jälkeen ihmiset humaltuvat. En ole tavannut vielä ketään, kuka ei humaltuisi ja persoona muuttuisi negatiiviseen suuntaan. Sellaisten ihmisten seurassa en tahdo olla.

Mutta olen tyytyväinen tuosta tylsyydestä huolimatta, selvinpäin oleminen on mun juttu. Ei enää koskaan kännejä. Suosittelen kaikille kokeilemaan.

[QUOTE="vieras";29090865]Nollaamisesta ja rentoutumisesta puhutaan siinä mielessä missä aloittajakin. Pata kattilaa soimaa...

Omalta osaltani alkon käyttö on aikalailla ohi. Saunabissen otan silloin tällöin, koska pidän oluen mausta, mutta sekin mahdollisimman mietoa ja 0,33. En enää pidä humaltumisen tunteesta.

Siinä mielessä on tylsää, että jää pippalot ja juhlat kohta vähiin kun ei jaksa katsella muiden ryyppäämistä. Alkuillasta voin olla menossa mukana, mutta sitten kun ruokatarjoilu loppuu ja juomatarjoilu alkaa, poistun ennen pitkää takavasemmalle.
Alkoholi muuttaa ihmisiä. Olin ennen sitä mieltä, että kyllä sitä pystyy sivistyneesti juomaan, mutta se on max. 2 lasia viiniä (huom, ravintola-annoksissa mitattuna). Usein menee ihmisillä käyttö yli tuon ja sen jälkeen ihmiset humaltuvat. En ole tavannut vielä ketään, kuka ei humaltuisi ja persoona muuttuisi negatiiviseen suuntaan. Sellaisten ihmisten seurassa en tahdo olla.

Mutta olen tyytyväinen tuosta tylsyydestä huolimatta, selvinpäin oleminen on mun juttu. Ei enää koskaan kännejä. Suosittelen kaikille kokeilemaan.[/QUOTE]

No mun ystäväpiiri taas ei alkoholin vaikutuksen alaisena muutu miksikään, emme örvellä, emme huuda, tappele, käy väkivaltaiseksi tai muutenkaan inhottaviksi. Jos mulla olis samanlaisia kokemuksia kuin sulla niin minä vaihtaisin ystäväpiiriä.

Yhteistyössä