[QUOTE="vieras";29090771]Kaikki takertuu tuohon "tilanteen ja pääkopan nollaamiseen", kun ei muuta keksitä. Tuskinpa aloittajakaan tarkoittaa sillä nolllaamisella sitä että pää räjähtää muuten ja pimahtaa jos ei saa viinaa

minäkin saatan sanoa kavereilleni että lähdetäänpäs terassille nollaamaan pää, mutta ei se nyt kirjaimellisesti sitä tarkoita
On täällä kyllä huumorintajutonta porukkaa. Näkee, että on lauma absolutisteja liikenteessä...[/QUOTE]
Nollaamisesta ja rentoutumisesta puhutaan siinä mielessä missä aloittajakin. Pata kattilaa soimaa...
Omalta osaltani alkon käyttö on aikalailla ohi. Saunabissen otan silloin tällöin, koska pidän oluen mausta, mutta sekin mahdollisimman mietoa ja 0,33. En enää pidä humaltumisen tunteesta.
Siinä mielessä on tylsää, että jää pippalot ja juhlat kohta vähiin kun ei jaksa katsella muiden ryyppäämistä. Alkuillasta voin olla menossa mukana, mutta sitten kun ruokatarjoilu loppuu ja juomatarjoilu alkaa, poistun ennen pitkää takavasemmalle.
Alkoholi muuttaa ihmisiä. Olin ennen sitä mieltä, että kyllä sitä pystyy sivistyneesti juomaan, mutta se on max. 2 lasia viiniä (huom, ravintola-annoksissa mitattuna). Usein menee ihmisillä käyttö yli tuon ja sen jälkeen ihmiset humaltuvat. En ole tavannut vielä ketään, kuka ei humaltuisi ja persoona muuttuisi negatiiviseen suuntaan. Sellaisten ihmisten seurassa en tahdo olla.
Mutta olen tyytyväinen tuosta tylsyydestä huolimatta, selvinpäin oleminen on mun juttu. Ei enää koskaan kännejä. Suosittelen kaikille kokeilemaan.