ei voi enää olla totta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
siis uskomatonta. no kaikki nyt jo taitaa tietää tän mun tarinan.. nyt tää mun ex ja hänen nykyisensä ovat ostamassa erästä yritystä, hautaustoimistoa! :o :o mä luulin et tää mun ex-ystävä on sairaslomalla lapsen kuoleman takia, mut onkin jo harjoittelemassa tulevaa työtään.. mä oon ihan :o

No oudolta kuulostaa jo pelkästään alavalinnan takia. Oon seurannu tätä sun tarinaas taustalta jo aika pitkään ja ihan oudolta tuntuu kaikki. Mut jos mun exä tekis jotain tollasta, ni olisin mäki vähä :o

:o No nyt oon kyllä kovasti suu auki! (Vaikea muuten ajatella, että ihe ylipäätään innostuis just hautaustoimistosta silloin, kun on suruaika meneillään). No, jos jaksaa yritysasioita miettiä, niin sitten jaksanee sumplia nuo lasten tapaamisasiat kuntoon.

Siis nyt mä en ymmärrä...
Eiks se oo hyvä että "elämä jatkuu" ja tekevät työtä.Se on monille sureville parasta terapiaa...
Miks sä täällä jatkuvasti siitä entisestäsi jauhat...?

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
:o No nyt oon kyllä kovasti suu auki! (Vaikea muuten ajatella, että ihe ylipäätään innostuis just hautaustoimistosta silloin, kun on suruaika meneillään). No, jos jaksaa yritysasioita miettiä, niin sitten jaksanee sumplia nuo lasten tapaamisasiat kuntoon.

no niimpä.. ei jessus taas.

Alkuperäinen kirjoittaja mullani:
Siis nyt mä en ymmärrä...
Eiks se oo hyvä että "elämä jatkuu" ja tekevät työtä.Se on monille sureville parasta terapiaa...
Miks sä täällä jatkuvasti siitä entisestäsi jauhat...?

Eiköhän täällä jauhaminen, ole myös meille eronneille eräänlaista terapiaa?

Alavalinnassa ei oo mitään vikaa!
Mun veli omistaa hautaustoimiston ja oheistoiminnan eikä se oo yhtään kamalaa,synkkää,kalmanhajuista jne vaan oikeen symppistä hommaa. Mäkin oon ollu hänellä tuuraamassa ja menen aina kun vaan pyytävät!

Yhteistyössä