Siis tämä ei voi olla totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kumipuu

Aktiivinen jäsen
27.05.2010
1 672
2
36
Aivan uskomatonta, tälle paskaselle alamäelle ei vain näy loppua.

Yks narkkari kävi repäsemässä mun autosta tuliterän renkaan paskaksi. Ja mä en millään pysty todistamaan että kuka. Suorastaan ihanaa kun siihen autoon on jo uponnut useampi tonni, ja nyt sitten joku idiootti katsoi asiakseen rikkoa muiden omaisuutta.

Mä en vaan jaksa elää toista kuukautta linssikeitolla. Nyt itkettää. Tää oli jotenkin niin törkeetä että vaikka se yksi rengas ei NIIN kallis ole. Tuntuu että vastoinkäymisiä tämä elämä täynna, ei edes kuukautta etteikö jotain ikävää tapahtuisi. Pikkuhiljaa alkaa mun postiivinen asenne jo hipua..

ei ole vakuutusta, enää. Oli vielä jonkin aikaa sitten, semmoinen idiootti varma joka korvaa aivan kaiken. Se otettiin pois turhana, ja tietty, kuukauden päästä hajosi moottori ja nyt kun se oli juuri korjattu niin eikös se rengas rikottu.

Asun pienessä kaupungissa missä kaikki tuntevat kaikki. En ole kyseisen henkilön kanssa koskaan tekemisissä, mutta tänään se soitti ja kyseli jotain missä mun ukko on ja mumisi jotain mun autosta. Ja yllätys yllätys.. Niin siis mun mies on muutama vuosi sitten ollut tekemisissä kyseisen porukan kanssa aika tiiviisti ja nyt ne on näköjään yrittänyt ostaa mun mieheltä lääkkeitä ja suuttuneet kun ei irronnut.. :headwall:

Yhteistyössä