Minä liputan tuon dolce guston puolesta. En juo kahvia lainkaan, siis tavallista suodatinkahvia. Koskaan en ole sitä makua sietänyt, nyt keski-ikäiseksi selvinnyt ilman kahvia. Teetä olen kyllästynyt litkimään ja tutkailin talven varalle muita vaihtoehtoja. Lopulta totesin, että dolce gustolla on suurin valikoima muita kuin perus kahvia ja ostin sen. Enkä ole katunut hetkeäkään, päin vastoin kupposesta chai tea lattea tai chococcinoa on tullut mun päiväni odotetuin huippuhetki, kun viimein tullaan sisään ulkonta ja pienin käy päikkäreille.
Tavallisempia kahvijuomia kuten lattea ja grande intensoa tykkää mies juoda välillä herkuttelumielessä, myös esim. machiato on yhteinen suosikki. Capuccinot ja espressot jää multa väliin, mutta kylmät herkkujuomat kuten icetea ja cappuccino ice maistuvat saunan päälle. Juodaan 1-3 kuppia päivässä, joskus ei keritä nautiskella kunnolla joten ei juoda lainkaan. En usko, että tuollainen laite kestää paljonkaan yli 5v ehjänä ja uskon, että ainakin nettikaupasta saa sen aikaa tarpeeksi noita kapseleita, en siitäkään ole siis huolissani.
Nyt keittämään kuppi chai lattea, se on parasta mitä olen ikinä juonut!!!