V
vierailija
Vieras
Nyt meni ohi.Puoli vuosikymmentä kuitenkin tuhlasit, mutta äkkiäkös toinen muuttuu tarpeellista turhakkeeksi. Osaat kyllä lyödä halutessasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt meni ohi.Puoli vuosikymmentä kuitenkin tuhlasit, mutta äkkiäkös toinen muuttuu tarpeellista turhakkeeksi. Osaat kyllä lyödä halutessasi.
Suljen sut syliini kuin pienen linnun ja rakastan maailman loppuun saakka.
Sinä mun hellin.Oot mun kipein kohta.
Kerro vaanHaluaisin kertoa sinulle, mitä ajattelen sinusta ja mitä tunnen sinua kohtaan.
Ihan kuin minun lähettämätön viesti eräälle naiselle.Haluaisin kertoa sinulle, mitä ajattelen sinusta ja mitä tunnen sinua kohtaan.
Kuinka niin?En ole enää kokonainen.
En täällä vaan kasvokkain. Se kaikki on odottanut niin kauan päästäkseen perille.Kerro vaan
Minullakin ois paljon tunteita tunnustettavana. Huokaus! Mahdanko uskaltaa ikinä, vaikka olisi läheiset välitkin? Pala tulee kurkkuun, kun pitäisi avata suu, varmaan kaipaamani pitää mua ihan surkeana tapauksena tän takia. Olen niin hömelö tämän asian suhteen, ettei mitään määrää.En täällä vaan kasvokkain. Se kaikki on odottanut niin kauan päästäkseen perille.
Ketä kaipaat?Minullakin ois paljon tunteita tunnustettavana. Huokaus! Mahdanko uskaltaa ikinä, vaikka olisi läheiset välitkin? Pala tulee kurkkuun, kun pitäisi avata suu, varmaan kaipaamani pitää mua ihan surkeana tapauksena tän takia. Olen niin hömelö tämän asian suhteen, ettei mitään määrää.
Oletkohan koskaan valmis?
Koko ajan olen ollut.Oletkohan koskaan valmis?
Kun sulla ei ole halua tulla vastaan, ei ole muuta vaihtoehtoa.Minä henk. koht. en tule olemaan koskaan valmis olemaan kanssasi niin kauan kun tänne näitä juttujasi kirjoitat.