V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta kai haluaisin.Mä mietin, mahtaakohan mun kaipaamani haluta jutella asioista, mitkä meni aikanaan pieleen. Vai onkohan hän sitä mieltä, että on hyvä unohtaa kaikki mennyt ja olla sen enempää palaamatta sinne. Mietin, millainen persoona hän mahtaa olla. Voin vain arvella.
Haluaa se.Mä mietin, mahtaakohan mun kaipaamani haluta jutella asioista, mitkä meni aikanaan pieleen. Vai onkohan hän sitä mieltä, että on hyvä unohtaa kaikki mennyt ja olla sen enempää palaamatta sinne. Mietin, millainen persoona hän mahtaa olla. Voin vain arvella.
Olipa kivasti sanottu, vaikken tätä omikaan.Olet mun heikko kohta.
Noni, sitten vaan sopiva hakuun, riittää et siinä on mulle pieni oma soppi, et voi olla välillä itsekseen jos tartteeMuutetaan!
Ymmärrän hyvin ärsyyntymisesi siihen, jos yritetään maalata väärää mielikuvaa persoonallisuudestasi. minäkin olen elänyt muutaman vuoden pissipäiden keskellä, jotka ilmeisesti kuvittelevat minun olevan kiinnostunut sekä miehistä, että naisista vaikk aolen hetero ja kiinnostunut ainoastaan miehistä siinä mitä tulee rakkauteen, romantiikkaan ja erotiikkaan. Erittäin ärsyttävää, kun yritetään tehdä itseään tykö vaikka jo lähtökohta sukupuolenkin osalta on väärä. Muiden suhteista ja suuntautumisista minulla ei ole niin väliä. Kukin hakeutuu yhteen heidän kanssaan joihin tuntee vetoa ja hyvä niin.Vauvan
kaipuuketjuun indikoiden:
En ole facetime tekemisissä
paikkakuntani naisväen kanssa.
Ainoat kontaktit ovat serkkuni, vuokranantajani ja isännöinti
digimuodossa
sekä Postin naispuol. työntekijät.
[+ toki moikat ja heipat käytävällä,
mikäli naisväki kävelee vastaan].
Joku tekaisi erittäin törkeän
trållauksen, jossa väitti minun
'jahtaavan paikallista naista'.
Mistä näitä sikiää ja millä
motiivilla? Miksi joku haluaa
antaa minusta käsityksen gay-
henkilönä?
En ole millään muotoa
naisista kiinnostunut
kuin platonisena ystävänä
ja kollegana.
Olen muutoinkin
hienovarainen ja hillitty
lähestymiskulmassani.
[En kirjoita asiattomia
kiukkuviestejä läheisilleni
tai tuttavilleni
edes 'PMS-päivissä' eli
naisen hormonaalisen
syklin tiettynä
melankolisena jaksona].
Hyvää iltapäivää.
Erityisesti >>>
Erityiselle.
OgE
Minäkin kaipaan omaa tilaa. En tiedä, miten olisi kaivatun kanssa, mutta olen aina viihtynyt omissa oloissani ja tarvitsen myös yksinoloa. Tai no, että voi välillä olla rauhassa tarpeeton.Noni, sitten vaan sopiva hakuun, riittää et siinä on mulle pieni oma soppi, et voi olla välillä itsekseen jos tartteeainakin tietäisin mitä sulle kuuluu
Sitten olet aika kovapintainen kaveri, kun en ole löytänyt kohtaa, josta pujahtaa.Olet mun heikko kohta.
Kyllähän haluan, kunhan vain nähdään joskus.Mikä pointti kaipailla, kun haluaa vain kaipailla eikä yhtikäs mitään oikeassa elämässä?
Samoin, rakas.Olet mun heikko kohta.