V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse päätät, onko "uhraus" minkään arvoinen. Jos ei ole, ei kannata vaivautua.Jos minä tulen puolimatkaan vastaan, on se hiukan enemmän kuin pelkkä pieni vastaantulo.
Aika mielenkiintoista käyttää sanaa uhraus tässä yhteydessä, mieluummin ihan toista ääripäätä ois se. Kuin hänelle vastasin. Ja todellakin vaivaudun hänen tai meidän takiamme.Itse päätät, onko "uhraus" minkään arvoinen. Jos ei ole, ei kannata vaivautua.
Pistä itse ensin tunnistetta. Ei tästä ota selvää onko edes miehelle vai naiselle.Kun et anna tunnistetta, oletan, että et halua viestiä. En minä uskalla häiriköidä ketään. Pitää tietää, että toinen haluaa 100-prosenttisesti.
En ole saanut sellaista, josta tietäisin varmasti. Viime kertaa muistelen kauhulla. En halua sen toistuvan potenssiin kolme. Jk. Ite oot söpö.Kun minä annoin tunnisteen, niin voit päätellä, että oon täysillä mukana. Kurkkasin taas ”vahingossa” sun kuvaa. Voi että, kun olet söpö.![]()
Miehelle on. Beige ja vs.Pistä itse ensin tunnistetta. Ei tästä ota selvää onko edes miehelle vai naiselle.
Kun sulla ei ole halua tulla vastaan, ei ole muuta vaihtoehtoa.
Niin minäkin ajattelen.Aika mielenkiintoista käyttää sanaa uhraus tässä yhteydessä, mieluummin ihan toista ääripäätä ois se. Kuin hänelle vastasin. Ja todellakin vaivaudun hänen tai meidän takiamme.![]()
Mä voin antaa tunnisteen. Kaivattu on noin 25 cm pidempi.Kun et anna tunnistetta, oletan, että et halua viestiä. En minä uskalla häiriköidä ketään. Pitää tietää, että toinen haluaa 100-prosenttisesti.
Voi ei, sitten et oo mun kaipaamani, mä annoin kyllä tunnisteet. Ei voinut erehtyä.En ole saanut sellaista, josta tietäisin varmasti. Viime kertaa muistelen kauhulla. En halua sen toistuvan potenssiin kolme. Jk. Ite oot söpö.![]()
Ei toimi tunnisteena. Tunnisteen pitää olla jotakin uniikkia, joka sulkee muut pois.Mä voin antaa tunnisteen. Kaivattu on noin 25 cm pidempi.
Sivusta.