cupsolo paulig kapselikeitin kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä takia ihmiset narisevat kalliista juomista, kuutenkaan hinta kupilliselle ei kerry kuin reilut 30 senttiä... Menkää sillä katsomaan kuinka monta sokeripalaa saatte kahvilasta :D
Hukkakuppejakaan ei tule ja kun keittäminen vie todella vähän aikaa, ei uuden kupin valmistaminenkaan ole mikään ongelma. Kupin koon pystyy säätämään myös vaivattomasti ja nopeasti, joten saa aina tasan niin vahvaa juomaa kuin itse haluaa.

Mielenkiintoista lukea tuosta tyyppivikaepäilyksestänne!

Intouduin kirjoittamaan blogiini käyttökokemuksistani Cupsolon ja kilpailevien tuotteiden parissa:

http://www.jaloste.org/blogi/kayttajakokemuksia-paulig-cupsolo-laitteesta/

Ostin n. kk sitten Capsulo- keittimen ja alkukommelluksien jälkeen käyttö sujuu kuin tanssi.
On vaan muistettava joka käytön jälkeen (myös ensihuuhtelun) nostaa vipu ylös ja taas alas, niin loputkin "lirahdukset" menevät suoraan mukiin, eikä kone ruiki minne sattuu!
Ja kun tyhjentää kapseliroskiksen ennen kuin se on täynnä, niin homma toimii.

Meillä nuoriso juo Tazza- kaakaota ja heitäkin kohtaan kone on ystävällinen :)

edelleen kyllä tullaan keittään aamukaheveet pannulla, kun cupsolosta tulee vaan niin vähän kerrallaan, mutta viikonloppuina ja lomina on kiva aloittaa aamu jollain erikoiskahvilla. plussaa vielä et voi vaihta ulkonäköäki näin helposti :) meil on tällmöinen http://designskins.fi/fi/resources/articlePreview/default/W02980/04762-W02980.jpg

Ostin Cupsolon ja siitä tulee liian haaleaa kahvia ja vaivalloisesti, liian monta vaihetta että saa yhden kupillisen. Ja aina ei edes tule kahvia, jos kone ei ole puhkaissut kapselia, eli näin yksineläjänä vedenkeitin ja murukahvi riittää.

Itse olen ollut tyytyväinen Cupsoloon. En juo itse kahvia, mutta kaakao ja tee kyllä maistuvat. Ostin laitteen lähinnä vieraitani varten, sillä en omistanut edes kahvinkeitintä ja viikonloppuvieraani joutuivat ostaa kahvinsa läheisestä kioskista.

Onko joko koittanut näitä kapseleita cupsolossa:
http://www.amazon.de/K-fee-System-Sorten-Kapseln-Portionen/dp/B006EI9RFG/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1354812625&sr=8-7

Tulis halvempi hinta, mutta onko hyvää?

reissussa tykäatyin latteen, saako cupsololla sitä?

Saa. Tässä mun Cupsololla tekemä latte macchiato.
IMG_1200.JPG

1. cupsolo vuosi pöydälle, vaihdoin, toinen vuosi pöydälle ja pitkin kaapinkylkiä. Vein pois, otin rahat ja ostin Dolcen. Parempaa kahvia, ei mitään ihme välipesuja ja EI vuoda.

Sain lahjaksi nyt jouluna ton cupsolon ja taivas miten vaikea älyiset ohjeet siinä onkaan?! Ne kuvat, ja sitten ei selitetä olleska mitä pitää tehdä? Koitappa ny niistä kuvista tyhmänä maajussina keittää sumpit... En tiä, menikö rikki ku varmaan 6 kapselia jouti roskiin ennenkun homma jotenkuten toimi? Joudutteko te muut painaa sitä vipua kapselin ollessa sisällä vähän lujempaa, notta menee? Ohjeissa sanottiin, notta menee vaivattomasti, mutta mulla joutu kyllä siin melko alhaalla painamaan hieman voimakkaammin? Huhhuh, ei ihan niin helppoa ku mainoksessa luvattiin...

tyhmä olin kun en ensin tutkinu näitä palstoja - Cupsulo vuotaa todella kuin seula ja tammitaso sökö. Ei ole siitä kiinni onko tyhjentänyt laitteen osat entisistä vesistä vai ei. Voi Paska!

[QUOTE="tyyppi";28038443]tyhmä olin kun en ensin tutkinu näitä palstoja - Cupsulo vuotaa todella kuin seula ja tammitaso sökö. Ei ole siitä kiinni onko tyhjentänyt laitteen osat entisistä vesistä vai ei. Voi Paska![/QUOTE]

Sen hopeanvärisen kahvan pitää olla käytettäessä alhaalla. Jos ylhäällä, niin vesi menee laitteesta osin läpi.

[QUOTE="Nekku";28038666]Sen hopeanvärisen kahvan pitää olla käytettäessä alhaalla. Jos ylhäällä, niin vesi menee laitteesta osin läpi.[/QUOTE]

No shit Sherlock.. Meillä vuotaa myös toi laite itsekseen ja oon alkanu pitää sitä tiskipöydällä
, pitäis ehkä takuun piikkiin viedä takas kauppaan. Ne ohjeet oli kyl kans ufot, mut kahvi hyvää.

Ostin keittimen 2.5.12. Kahvi ja kaakao ovat oikein hyvän makuisia, MUTTA jo toisen kerran joudun vierailemaan kaupassa keittimen kunnon vuoksi. Eka kerralla keitin ei toiminut kuin pari kuukautta . Siitä häipyi sähkö. Sain uuden keittimen, mutta nyt(11.3.13) menen viemään aparaatin uudelleen liikkeeseen. Kone on niin vaarallinen kun se poksauttaa kahvit seinille. Ihan kuin siinä olisi liikaa voimaa. Toivotaan, että nyt saan kunnon keittimen( takuu on voimassa 2 vuotta).

Haluaisin tietää, maistuuko Cupsololla tehty Juhlamokka yhtä tuoreelta ja aromikkaalta kuin suodatinkeittimellä tehty? Vai onko termarissa seisseen makuista? Entä cremat, ovat kermaisia vai ohutta höttöä? Harkinnassa olis tän keittimen osto, jos em kriteerit täyttyis...

Napeista: Tazza on aivan naurettavan makuista lastenkaakaota. Samoin Moccachino oli kuraa, ilmeisesti halpaa pikakahvia ja Tazzaa sekaisin, pitkä oksennuksen jälkimaku.

Laitteesta: mölisee, pärisee ja pöytä tärisee. Napit pippuvat koneen läpi ja saa noukkia pois. Itse en ostaisi, laite on työpaikan neukkarissa johon ostin omia nappeja.

Hinta: tavallisen Juhla-Mokan/Presidentin tekoon 400-700% kalliimpaa per kuppi. Varmaan ihan ok, jos on helppoutta ja trendikkyyttä arvostava reikäpää.

En ole itse käyttänyt tätä Cupsolo eikä Nespresso konetta. Mutta olen Zinzino kotikahvilan onnekas omistaja ja tyytyväinenkin vielä. Zinzinolla on tarjolla 20 kahvinpohjaa ja 4 teetä ja 6 makusiirappia niin että jokainen löytää kyllä maun mukaisen. Hyvä asia on sekin, että enne päätöksentekoa saa tilata esittelijän kotiin. Niin näet konen sopivuuden keittiössäsi ja saat myös kokeilla paikan päälla. Konen käsittely on mm. helpompaa kun Cupsololla. Niin että kiinnostuneille - priit@finestwellness.eu - ja sovitaan esittelystä.

Menossa nyt 4s!! laite takuuaikana. Aina sama vika, kapselit sujahtaa suoraan konttiin ja nyt viimeisessä Pauligin masinassa vielä veden pumppaus tökkii, eli kahvin määrä minimaalinen. Täysi susi koko laite. Älkää ihmeessä törsätkö satasta ko. keittimeen!

täällä kans tullut vedet pöydälle ja olinkin heti poikaystävää syyttämässä, että on jotenkin väärin konetta käyttänyt.... mutta taitaakin olla tyyppivika :( vissiin palautukseen ja uutta konetta odottamaan?

No niin kuin ylemmällä kerroin - vaihtoehtoja Cupsololle. Löytyy montakin eriominaisuuksilla konetta ja ennen päätöksentekoa esittely ja tutustumisen mahdollisuus. Ota vaan rohkeasti yhteyttä - priit@finestwellness.eu - ja sovitaan aika.

Yhteistyössä